Bekijk volle/desktop versie : Waardering SHOUF-SHOUF-HABIBI....!!!!



Pagina's : 1 2 [3] 4

30-01-2004, 21:15
Shouf shouf habibi, is weer een film die bevestigt dat de Marokkanen nooit verder in het leven zullen komen dan het criminele pad. Deze film is geregisseerd door Nederlandsch meest groffe smerige Hagenees Theo van Gogh. Zoals algemeen bekend heeft hij niet het beste voor met de Marokkaanse gemeenschap en voelt hij zich eventueel bedreigd door de Marokkanen. Theo wil natuurlijk niet in zien dat DE MAROKKAAN dezer tijd niet een gewone administrateur c.q. crimineel is, maar wel een top directeur kan zijn en is bij internationale concerns..


Wat heeft Theo steeds met al die Marokkanen- is het toch liefde????
Belangstelling???

Als je niet om een volk of godsdienst geeft dan laat het je toch koud.....

30-01-2004, 21:19


juist, ceuta-parel25.

30-01-2004, 21:20
Deze film die zal met name alleen Autochtonen met een laag niveau aantrekken en Marokkaanse jongens-mannen die Touriya Haoud willen bewonderen. ..

30-01-2004, 21:24
ze hebben toch alles al gezien ,ik bedoel die clip van haar daar was ze toch bijna naakt.

30-01-2004, 21:43


Walahila!

Inderdaad...

Maar ik dach, misschien is de aantrekkingskracht in de film

30-01-2004, 21:46
die marokkanen in die film moeten zich schamen. ze halen zo de hele marokaanse gemeenschap om laag . al al was t laag.

30-01-2004, 21:52
Ewa, ze maken zichzelf belachelijk!

In een van de laatste uitzendingen van het lagere huis had The-ootje Samira Abos uit gemaakt voor gesubsideerde Allochtoon=>
Waarop zij reageerde: Jip en Jullia ook gesubsideerd haha!

Top meid!
Van zulke Marokkanen hebben we meer nodig!

Wallah weet niet wat die Haagse trut (Theo) met Marokkanen heeft........

30-01-2004, 21:59
ja joh walahila,maar ze laten zulke meiden nooit aan t woord . omdat ze weten dat ze goed gebekt zijn.

30-01-2004, 22:08
Nou ben toevallig gister gaan kijken. En ik moest toch wel lachen hoor. Het was best een leuke komedie maar van sommige dingen daar zakte mijn broek van af.

Ik denk dat er wel veel vooroordelen gaan ontstaan door deze film.

P.s Ik weet zijn naam niet maar in de film heet hij Moes, dus de leider van die gangsta's, met hem zou ik wel eens een rol beschuit willen eten

30-01-2004, 22:15

Citaat:
Origineel gepost door extremiste_4eva
juist veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer verw8 en kvond najib amhali een beetje te ver gaan!!!
Ja dat vond ik dus ook. Ik stond verstijfd toen ik dat soort beelden zag...dacht wajew ya shoeha!

30-01-2004, 22:19

Citaat:
Origineel gepost door extremiste_4eva
juist veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer verw8 en kvond najib amhali een beetje te ver gaan!!!
Ja dat vond ik dus ook. Ik stond verstijfd toen ik dat soort beelden zag...dacht wajew ya shoeha!

En die Naima die zo bescheiden leek en geen woord zei maar opeens zich wel liet betasten door die viezerik Theo 2e!

Ieuw!

31-01-2004, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door Sehraoui
Deze film was precies zoals ik had verwacht niet zo super goed maar was ok. Alleen waren die marokkaanse wijven die in de zaal zate overdreven aan het lachen sloeg nergens op.
Bij ons viel dat mee gelukkig want ik zou er zeker wat van zeggen.


Gekke meiden

31-01-2004, 19:21


Ben gister geweest en Jah

heb wel gelachen,maar dat komt omdat ik Marokkaans ben.
Maar Nederlanders naast mij begrepen soms onze humor niet. En vonden het vreemd. (het stukje dat Leila in elkaar wordt geslagen door haar broer, stukje met de kruiden in de thee)

Ik kan me voorstellen dat Nederlanders nu echt gaan denken dat we zo zijn. Er wordt nog een vooroordeel gecreerd. Verder zat er geen verhaal in.

een 6.5 omdat het de Best Nederlandse gedraaide film is

ps: Druk en nog eens Druk

31-01-2004, 19:24
Oh jah bij ons ging iedereen schreeuwen en klappen en opstaan toen ze werd geslagen dat was echt wow.

31-01-2004, 22:31
Deze film bevestigd alleen maar de vooroordelen die vele Nederlanders al hebben over Marokkanen. Er werd een negatief beeld neergezet van een Marokkaans gezin. Het was eerder zo'n productie ala Theo van Gogh. Had meer humor verwacht in de film, je had wel grappige stukjes maar daar bleef het dan ook bij. Een echt verhaal lijn ontbrak. Ik vond wel dat die moeder negatief werd bestempeld, ik vind dat je Marokkaanse vrouwen wel met wat meer respect moet neerzetten. Bijv een bril nemen waardoor ze dingen alleen nog slechter ziet, of naar een waarzegster gaan. Ik weet dat onze moeders niet zo dom zijn, maar als een Nederlander nou zoiets ziet, dan denkt ie helemaal zoo die Marokkaanse vrouwen zijn echt achtelijk. Ik raad de film dus af, maarja smaken verschillen, dus als je toch gaat en je vind hem slecht danneeeeee nighect/nighemt! ;-)

Pagina's : 1 2 [3] 4