Bekijk volle/desktop versie : salaam aliekoem



Pagina's : [1] 2

01-09-2008, 20:02
salaam aliekom

ik ben opzoek naar een nl-bekeerde zuster die haar geloof compleet wil maken
indien er interesse is dan zie ik het wel per pm insallah

salaam aliekoem wa ra7matu allahi wa barakatuh

01-09-2008, 20:11


khair insah Allah
esje i 3awen arabi insah Allah

01-09-2008, 20:28
Waarvoor een NL ?

Ken ook een marokkaanse meid zijn. Die zelfs beter zijn dan Nl.

Think about it

02-09-2008, 01:13

Citaat door killkill:
Waarvoor een NL ?

Ken ook een marokkaanse meid zijn. Die zelfs beter zijn dan Nl.
Think about it
zozo jij bent leuk
wie denk jij wel niet dat je bent om dat te beslissen

02-09-2008, 08:22


Ga vasten a ieghyar!!!

02-09-2008, 19:47

Citaat door ouafaetoen:
Ga vasten a ieghyar!!!



Waarom noem je hem een ezel!!

03-09-2008, 17:09
Gair Insha'Allah!

Eshi3ouwen Ya Rabbie Insha'Allah!


03-09-2008, 17:31
De reden dat veel van deze mannetjes een Nederlands meisje willen is gewoon om dat ze gratis meegaan zodra de imaam ze heeft getrouwd.
Ze vragen geen bruidsschat dus hebben voor deze mannen geen enkele waarde.
Ze vragen niet om een zawzaja als de man genoeg van ze heeft staan ze zo op straat.
Ze zijn meestal verstoten door hun familie en dat is meestal een vrijbrief om ze elke dag bont en blauw te slaan zonder dat iemand argwaan krijgt.

Ik kan hier zo 10 meisjes opnoemen zonder met mijn ogen te knipperen die dit is overkomen.

Ik walg van deze mannen en hoop inscha allah dat ze hun verdiende straf krijgen.

03-09-2008, 18:06

Citaat door puur_genieten:
zozo jij bent leuk
wie denk jij wel niet dat je bent om dat te beslissen

Wie is de topicstarter om een nationaliteit als eis te hebben?!

03-09-2008, 18:35

Citaat door Marokaanse24:
De reden dat veel van deze mannetjes een Nederlands meisje willen is gewoon om dat ze gratis meegaan zodra de imaam ze heeft getrouwd.
Ze vragen geen bruidsschat dus hebben voor deze mannen geen enkele waarde.
Ze vragen niet om een zawzaja als de man genoeg van ze heeft staan ze zo op straat.
Ze zijn meestal verstoten door hun familie en dat is meestal een vrijbrief om ze elke dag bont en blauw te slaan zonder dat iemand argwaan krijgt.

Ik kan hier zo 10 meisjes opnoemen zonder met mijn ogen te knipperen die dit is overkomen.

Ik walg van deze mannen en hoop inscha allah dat ze hun verdiende straf krijgen.



Hou alsjeblieft op met generaliseren! Er zijn zat marokkaanse broeders die een nederlandse moslima als echtgenote hebben en een massha`Allah geslaagd huwelijk hebben. En die redeneringen van jouw, dat hoeft allemaal niet zo te zijn.

03-09-2008, 18:39

Citaat door OnzeIslam:
Wie is de topicstarter om een nationaliteit als eis te hebben?!



idd. want uiteindelijk zijn we allemaal één, ongeacht de ras, kleur, taal of cultuur, wij zijn de dienaressen van Allah Sub7anna Wa Ta`ala de Verhevene die allemaal gelijk zijn aan elkaar.


Maar ik denk eerder dat het een voorkeur is van de topicstarter en geen eis. Daarnaast weten wij niet wat de beweegredenen zijn van de topicstarter. Allerlei factoren kunnen een rol spelen

03-09-2008, 21:42

Citaat door Broeder_Toufiq:
salaam aliekom

ik ben opzoek naar een nl-bekeerde zuster die haar geloof compleet wil maken
indien er interesse is dan zie ik het wel per pm insallah

salaam aliekoem wa ra7matu allahi wa barakatuh


Insallah zul je haar vinden, bekeerde moslima's komen vaak moeilijk aan een moslim man.

03-09-2008, 21:46



Citaat door inkt:
Hou alsjeblieft op met generaliseren! Er zijn zat marokkaanse broeders die een nederlandse moslima als echtgenote hebben en een massha`Allah geslaagd huwelijk hebben. En die redeneringen van jouw, dat hoeft allemaal niet zo te zijn.


Ik ga echt mijn mond niet houden om lmoenkar die er gebeurt met die arme meisjes.

Bovendien heb ik het over veel van deze broeders en niet iedereen.

03-09-2008, 22:07

Citaat door Marokaanse24:
Ik ga echt mijn mond niet houden om lmoenkar die er gebeurt met die arme meisjes.

Bovendien heb ik het over veel van deze broeders en niet iedereen.



Topic-starter hoort ook bij zeker!!

03-09-2008, 22:12

Citaat door Marokaanse24:
De reden dat veel van deze mannetjes een Nederlands meisje willen is gewoon om dat ze gratis meegaan zodra de imaam ze heeft getrouwd.
Ze vragen geen bruidsschat dus hebben voor deze mannen geen enkele waarde.
Ze vragen niet om een zawzaja als de man genoeg van ze heeft staan ze zo op straat.
Ze zijn meestal verstoten door hun familie en dat is meestal een vrijbrief om ze elke dag bont en blauw te slaan zonder dat iemand argwaan krijgt.

Ik kan hier zo 10 meisjes opnoemen zonder met mijn ogen te knipperen die dit is overkomen.

Ik walg van deze mannen en hoop inscha allah dat ze hun verdiende straf krijgen.



Vreselijk dat er op die manier misbruik van die meiden wordt gemaakt

Pagina's : [1] 2