Bekijk volle/desktop versie : weet jij iets origineels???

06-10-2002, 16:44
Hai lieve allemaal,

Mijn schoonzus zal binnenkort inshallah gaan bevallen, nou is mijn vraag of jullie misschien nog leuke tips hebben wat ik kado kan geven!!
Het mag iets zijn wat jullie misschien zelf al een keer hebben gegeven maar als je iets origineels hebt mag je het me ook laten weten..
Ik hoop dat ik leuke tips krijg!!

beslama!!!!!!!

06-10-2002, 16:55

neem jouw foto camara me maak een paar fotos van die kleine is een mooie kadotje

06-10-2002, 17:01

Citaat:
Origineel gepost door jane
Hai lieve allemaal,

Mijn schoonzus zal binnenkort inshallah gaan bevallen, nou is mijn vraag of jullie misschien nog leuke tips hebben wat ik kado kan geven!!
Het mag iets zijn wat jullie misschien zelf al een keer hebben gegeven maar als je iets origineels hebt mag je het me ook laten weten..
Ik hoop dat ik leuke tips krijg!!

beslama!!!!!!!
Ik vind het ook altijd moeilijk op kado's uit kiezen...maar ik heb een keer voor iemand zo een loopstoeltje gehaald...

Voor mijn zus heb ik laatst een kinderwagen gekocht...

Wat dacht je van sieraden....Die blijven voor altijd..(wel leuk)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt..

06-10-2002, 17:09
Salaam

Het is echt leuk om iets origineels cadeau te doen. De meeste nemen zoals gewoonlijk een fruitmand mee of een cadeau ingepakt; Dit vond ik ook gewoontjes toen mijn nicht bevalde ik wou ook iets anders dan het gewone dus wat heb ik gedaan?

Ik heb haar een maxi-cosi gekocht ( zo'n babyzitje dat je kan dragen)
ben ermee naar een fruitwinkel gestapt en heb het laten vullen met fruit dus een hele grote fruitmand en dit laten inpakken met plasticfolie.

Het had echt veel bewondering in het ziekenhuis.
Of wat dacht je van zo een grote bejaardenluier vullen met babyproducten is ook heel leuk.

In ieder geval veel geluk met je vinden naar een cadeau en nog een dikke proficiat als de baby er is. Laat in ieder geval weten wat je gekocht hebt.

Groetjes

06-10-2002, 17:12

jimpei....... mijn idee is goedkoop, weet je wat een kinderwagen kost 150 euro........

06-10-2002, 17:24
bedankt voor jullie reacties!!! Echt leuk!! maar als er mensen zijn die nog meer tips hebben, laat het mij a.u.b weten!!
bouza

15-10-2002, 15:02
weet je wat een mooi cadeautje is als het een meisje wordt een goud kettinkje met haar naam er op.

en als het een jongen is een zilver kettinkje met zijn naam erop