Bekijk volle/desktop versie : Zo Fucking Lelijk!!!



01-09-2008, 17:25
Als ik in HC loop, dan kom ik nooit leuke/mooie/schattige/HOTTE Marokkaanse mannen tegen maar NU het ramadan is kwam ik ze om de haverklap tegen? Oogcontact, en dan weer wegkijken .

Sommigen kwamen wel gwn tsjanteren en nummer vragen . 7shoema.

En dan die geur in HC . Overal waar je loopt ruik je patat, kaassoufle's, doner, warme broodjes, koffie. En in de trein begon opeens iedereen om mij heen te eten en te drinken .

Mijn voeten zijn KAPOT en ik moet zo nog werken .

01-09-2008, 17:28



Citaat door mevrouw_bitch:
heftig man

I know. M.nl is momenteel mijn klaagmuur.

01-09-2008, 17:29

Citaat door moOie_mOkurr:
Als ik in HC loop, dan kom ik nooit leuke/mooie/schattige/HOTTE Marokkaanse mannen tegen maar NU het ramadan is kwam ik ze om de haverklap tegen? Oogcontact, en dan weer wegkijken .

Sommigen kwamen wel gwn tsjanteren en nummer vragen . 7shoema.

En dan die geur in HC . Overal waar je loopt ruik je patat, kaassoufle's, doner, warme broodjes, koffie. En in de trein begon opeens iedereen om mij heen te eten en te drinken .

Mijn voeten zijn KAPOT en ik moet zo nog werken .



be a woman!!

01-09-2008, 17:30
Ik heb dat altijd als ik de TV aan doe, daarom doe ik de TV niet aan! Ik zie overal kookprogrammas, supermarktreclames! Etc, etc etc. Om gek van te worden joh.

Maar heb er niet echt veel last van, gewoon sbar!

01-09-2008, 17:30



Citaat door owzomooi:
be a woman!!

Ik heb wel een heeeeele leuke broek, jurk en horloge gehaald . En de tijd van vandaag daarzo gedood.

01-09-2008, 17:31
Was jij dat dus

01-09-2008, 17:31

Citaat door moOie_mOkurr:
Als ik in HC loop, dan kom ik nooit leuke/mooie/schattige/HOTTE Marokkaanse mannen tegen maar NU het ramadan is kwam ik ze om de haverklap tegen? Oogcontact, en dan weer wegkijken .

Sommigen kwamen wel gwn tsjanteren en nummer vragen . 7shoema.

En dan die geur in HC . Overal waar je loopt ruik je patat, kaassoufle's, doner, warme broodjes, koffie. En in de trein begon opeens iedereen om mij heen te eten en te drinken .

Mijn voeten zijn KAPOT en ik moet zo nog werken .




lekker thiuis blijven met de ramdan, want je hebt honger en dan zie je oases

01-09-2008, 17:32

Citaat door MmmmmarinaSmer:
Was jij dat dus


Zou jij niet verkassen van Marokko.nl?!

01-09-2008, 17:32

Citaat door MmmmmarinaSmer:
Was jij dat dus

Wie was ik ?

De enige jongen waarmee ik gepraat heb kun jij nooit zijn . Plus dat was vriendschappelijk .

Citaat door maroc_twins:
lekker thiuis blijven met de ramdan, want je hebt honger en dan zie je oases

Zal niet lukken. Morgen weer school, werken.. alles.. dan moet ik toch weer door HC.

01-09-2008, 17:35

Citaat door moOie_mOkurr:
Wie was ik ?

De enige jongen waarmee ik gepraat heb kun jij nooit zijn . Plus dat was vriendschappelijk .

Zal niet lukken. Morgen weer school, werken.. alles.. dan moet ik toch weer door HC.




oh, een maand ziekmelden geen optie

01-09-2008, 17:36

Citaat door Marokkaanse20_:
Zou jij niet verkassen van Marokko.nl?!

Klopt, een stoplicht veranderd ook wel eens van kleur!!! :hihih:


Citaat door moOie_mOkurr:
Wie was ik ?

De enige jongen waarmee ik gepraat heb kun jij nooit zijn . Plus dat was vriendschappelijk .

Ach kon toch ff blijven fantaseren erover...maar moet nu echt gaan, want mijn tijd van treinen is allang voorbij hamdoellilah...alleen files is niet echt veel beter eigenlijk

01-09-2008, 17:37

Citaat door MmmmmarinaSmer:
Klopt, een stoplicht veranderd ook wel eens van kleur!!! :hihih:


Ach kon toch ff blijven fantaseren erover...maar moet nu echt gaan, want mijn tijd van treinen is allang voorbij hamdoellilah...alleen files is niet echt veel beter eigenlijk


Grapjas, ik ga 7areera maken! Beslamma.

01-09-2008, 17:37



Citaat door MmmmmarinaSmer:
Klopt, een stoplicht veranderd ook wel eens van kleur!!! :hihih:


Ach kon toch ff blijven fantaseren erover...maar moet nu echt gaan, want mijn tijd van treinen is allang voorbij hamdoellilah...alleen files is niet echt veel beter eigenlijk

Jammer . Hij was wel mooi namelijk, met zijn groene ogen. En grappig.

Maar ja. Volgende keer maybe

01-09-2008, 17:39
HijoDePuta. Laat je reactie dan ook staan . Nee, ben geen 18-jarig straatsletje. Bedankt voor je hasanats.

01-09-2008, 17:41

Citaat door moOie_mOkurr:
HijoDePuta. Laat je reactie dan ook staan . Nee, ben geen 18-jarig straatsletje. Bedankt voor je hasanats.




is al verwijderd dus het telt niet