Bekijk volle/desktop versie : 'Moge de bliksem me raken...'



31-08-2008, 23:18
'Moge de bliksem me raken...'

SHANGHAI - „Ik zweer dat ik nooit geld van je geleend heb, moge de bliksem me raken als ik lieg.” Een Chinese man uit de zuidwestelijke provincie Fujian had de woorden nog niet uitgesproken of hij werd inderdaad geraakt door de bliksem.

Dat schrijft de krant Shanghai Daily donderdag. De man, Xu, bezwoer geen geld van zijn vriend Huang geleend te hebben. De eed moest een einde maken aan de twist tussen de twee mannen, die steggelden over een bedrag van ongeveer vijftig euro.

Xu is opgenomen in het ziekenhuis en is buiten levensgevaar. Hij moet wel zijn schuld terugbetalen, zei Huang tegen de krant.

Telegraaf.nl
28 augustus 2008

Toevoeging red.:

(Interpretatie van de betekenis):

"...en Hij stuurt de bliksemschichten en treft ermee wie Hij wil."

(Soerat ar-Racd: 13)


31-08-2008, 23:20


----> onzinhoekje

31-08-2008, 23:22

Citaat door Tunes27:
----> onzinhoekje



Nieuws

31-08-2008, 23:22

Citaat door Tunes27:
----> onzinhoekje



waarom onzinhoekje?

31-08-2008, 23:23



Citaat door narges:
Nieuws



onzinnieuws...

31-08-2008, 23:23
Subhanallah.....

31-08-2008, 23:23

Citaat door _Leila_:
waarom onzinhoekje?



gaat nergens over

31-08-2008, 23:41

Citaat door narges:
'Moge de bliksem me raken...'

SHANGHAI - „Ik zweer dat ik nooit geld van je geleend heb, moge de bliksem me raken als ik lieg.” Een Chinese man uit de zuidwestelijke provincie Fujian had de woorden nog niet uitgesproken of hij werd inderdaad geraakt door de bliksem.

Dat schrijft de krant Shanghai Daily donderdag. De man, Xu, bezwoer geen geld van zijn vriend Huang geleend te hebben. De eed moest een einde maken aan de twist tussen de twee mannen, die steggelden over een bedrag van ongeveer vijftig euro.

Xu is opgenomen in het ziekenhuis en is buiten levensgevaar. Hij moet wel zijn schuld terugbetalen, zei Huang tegen de krant.

Telegraaf.nl
28 augustus 2008

Toevoeging red.:

(Interpretatie van de betekenis):

"...en Hij stuurt de bliksemschichten en treft ermee wie Hij wil."

(Soerat ar-Racd: 13)




als dit een teken van boven is, dan zijn ze boven wel heel erg karig met dit soort signalen.

ik vraag me af hoeveel mensen al leugens als deze xu verteld hebben zonder dat ze 100.000 volt door hun lijer kregen...