Bekijk volle/desktop versie : Dilemma...



Pagina's : [1] 2

31-08-2008, 22:16

Citaat door Hafsatje:
Ik ben al een jaar samen met mijn vriend. Ik houd van hem en geef erg veel om hem. Waar ik zo een hekel aan heb, is dat wij zoveel van elkaar verschillen. Ik lach niet om zijn grappen en hij niet om de mijne. Soms irriteer ik me zo erg aan zijn manieren en hij aan de mijne, waardoor we letterlijk elke dag ruzie hebben. Het is al zovaak uitgegaan en weer aangekomen.
Nu het laatst weer uit is, heb ik weer contact met een jongen waar ik 3 jaar geleden zo erg verliefd op was. Omdat ik hem nooit goed heb leren kennen, heb ik nooit geweten hoe hij is.
Ik dacht altijd dat hij de ware voor mij was. Ik dacht dat hij de man van mijn dromen was. Nu ik al een jaar met iemand anders heb, denk ik nog steeds aan hem. Ik wil niet aan hem denken, maar het lukt niet!!
Wat moet ik doen? Moet ik het uitmaken en met die andere afspreken? Moet ik het gewoon proberen met mijn vriend en alsnog afspreken? Of moet ik de "ware" gewoon vergeten. Als dat lukt tenminste...
.

31-08-2008, 22:16


OK Mensen Ik wens JUllie een FIJne RAMADAN
Ik wens jullie eeen Ramadan VOL

Chabakia
SlilOU
geaccepteerde dagen Inchalah
gebeden




EN VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL GROENE PUNTJES , weees 1 van de eerste die groene PUNtjes Geeft

ALLAH ita9aBAL


31-08-2008, 22:17
Ik noem jou, een geval van te veel VRIJHEID.

31-08-2008, 22:18
Gewoon afspreken en dumpen die andere. Over een jaartje weer aankijken. Ik bedoel helloooo, als je in een donker restaurantje date, ziet Allah je toch niet.

31-08-2008, 22:21


if u don;t love the one who u with.. let him go.. and don;t hurt him like this!

dat is niet eerlijk..... je moet niet spelen met andermans gevoelens als je toch niets voelt voor degene waar je nu mee samen bent! uit maken... je hoeft hem de reden niet te vertellen natuurlijk...!!! verzin maar iets anders wwat minder kwetsend zal zijn!

wat betreft je ex vriend die je nu mist? vraagt hij ook naar jou? of heb jij nu gevoelens die nog steeds on beantwoord blijft?...je kunt niet alles hebben in deze wereld. leg je erbij neer!

assallamoe alaikom je oegtie soekran

31-08-2008, 22:21
Het is morgen ramadan, .

31-08-2008, 22:21

Citaat door Hafsatje:
wayoo wat een reacties...
En nu volwassen reacties?


dat zijn ze alle, alleen jij bent dat niet.

Waarom ? het hebben en kunnen is niet het hebben en kunnen dat jou toe gewenst is en wat jou wel is toe gewenst ( accepteer jij niet )

31-08-2008, 22:22
Taquillaaaaah 3ala nefsek... De maand ramadan begin morgen en jij opent topics over jouw haram relatieeee??????

Ooow my godd.... Zoals een lid hierboven al had geplaats TE VEEL VRIJHEID + WALOU OPVOEDINGGG!!!!!!!

Moge Allah soebhana ta'aala ons allen leiden inschAllahh


ALLAHOEMAA AMIENNN!!!!

31-08-2008, 22:24

Citaat door Bneadem_:
Gewoon afspreken en dumpen die andere. Over een jaartje weer aankijken. Ik bedoel helloooo, als je in een donker restaurantje date, ziet Allah je toch niet.


Voor de zekerheid zou ik wel een beetje undercover gaan..petje op brilletje op voor t geval onze heer komt koekeloeren.

31-08-2008, 22:24

Citaat door Metalsa_Roosje:
Taquillaaaaah 3ala nefsek... De maand ramadan begin morgen en jij opent topics over jouw haram relatieeee??????

Ooow my godd.... Zoals een lid hierboven al had geplaats TE VEEL VRIJHEID + WALOU OPVOEDINGGG!!!!!!!

Moge Allah soebhana ta'aala ons allen leiden inschAllahh


ALLAHOEMAA AMIENNN!!!!



ie takkie allah niet zoveel veroordelen.. en zorg er maar zelf voor dat jij eerst op de goede pad bent......

dit is rubriek liefde en relaties. voor islam en al die andere dingen.. heb je een andere rubriek voor!

dan weet je dat nu alvast!

assallamoe alaikom je oegtie soekran

31-08-2008, 22:27

La ilaha ilalah wahdahoe lachariekala wa ach hadoe ana moehamadan Rasoelloelah, mabrouk Ramadan broeders en zusters en Allah iekemel bigair inshallah!!



P.S. ga gewoon trouwen

31-08-2008, 22:28

Citaat door Hafsatje:
Ik weet heel goed dat het morgen Ramdan is incha Allah
Ik vind jullie wel heel schijnheilig dat, precies wanneer het ramadan is, wij er ineens niet over mogen praten.
Toevallig heb ik nu deze dillema.
Maar weet je, jullie verpesten het wel voor mensen die er gewoon echt geen raad mee hebben.
Sommige kunnen niet naar hun ouders, niet naar hun vrienden en eigenlijk een van de opties is, hier naar m.nl komen en vragen.
Dus astjeblieft bemoei je met je eigen zaken (gabreila) en laat de andere doen waar zij gewoon voor komen.
Waarom is deze topic geopend? Wat doe jij hier? Waarom lees je deze dingen dan? Je irriteert mij en je bent vervelend, dus wegwezen.
Voor degene met serieuze reacties, bedankt?
Raar he, dat ik mensen moet bedanken die gewoon normaal reageren..



reageer op de serieuze en verspil je energie niet op mensen die he tniet met je serieus hebben. je moet dingen wat slimmer inzien.. .. je hebt een gebrek aan inzicht schat

assallamoe alaikom je oegtie soekran

31-08-2008, 22:29



Citaat door soekran:
ie takkie allah niet zoveel veroordelen.. en zorg er maar zelf voor dat jij eerst op de goede pad bent......

dit is rubriek liefde en relaties. voor islam en al die andere dingen.. heb je een andere rubriek voor!

dan weet je dat nu alvast!

assallamoe alaikom je oegtie soekran



Heb je gezien dat ik niet op de juiste pad ben???? Wie oordeelt er nu

Luister lieve schat je hoort juist je broeders/zusters aan te sporen tot het goede!! & vind jij dit niet belachelijk? Nu er een mooi maand aankomt opent ze zo een waardeloze topic?? Dat jij er 3ad op reageert met tips vind ik al helemaaaaaaal schandalig!!
De mens is zwak geschapen.. Maar alsnog zoiets hoor je gwn te vermijden nu vooral!

Wa salaaamm je oegtie metalsa_roosje

31-08-2008, 22:30

Citaat door Metalsa_Roosje:
Heb je gezien dat ik niet op de juiste pad ben???? Wie oordeelt er nu

Luister lieve schat je hoort juist je broeders/zusters aan te sporen tot het goede!! & vind jij dit niet belachelijk? Nu er een mooi maand aankomt opent ze zo een waardeloze topic?? Dat jij er 3ad op reageert met tips vind ik al helemaaaaaaal schandalig!!
De mens is zwak geschapen.. Maar alsnog zoiets hoor je gwn te vermijden nu vooral!

Wa salaaamm je oegtie metalsa_roosje


ik begin slaap van je preek te krijgen!

assallamoe alaikom je oegtie soekran

31-08-2008, 22:32

Citaat door soekran:
ik begin slaap van je preek te krijgen!

assallamoe alaikom je oegtie soekran




Ewa jaa de waarheid komt hard aan hea!!
Slaaap ze dan maar hea!!

& Ramadan moubarak..

Wa alaikoum ou salaam!

Pagina's : [1] 2