Bekijk volle/desktop versie : ;;;Morgen heeft iedereen weer een lekkere frisse adem;;;



31-08-2008, 21:31

31-08-2008, 21:32


ik poets gewoon alleen mijn tong schrob ik dna niet meer

31-08-2008, 21:33
Op gezag van Aboe Hurairah(moge Allah tevreden met hem zijn), die het van de Profeet(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) (gehoord) heeft, die zei: “Allah(de Almachtige en Verhevene) zegt:

“Het vasten is voor Mij en Ik geef er een beloning voor.(Een man) geeft zijn seksuele genot,zijn eten en drinken voor Mij op. Vasten is als een schild, en degene, die vast heeft twee genoegens: een genoegen als hij zijn vasten verbreekt en een genoegen als hij zijn Heer ontmoet.De verandering van adem [35] uit de mond van een vastende is volgens Allah’s maatstaf beter dan de geur van muskus.”

Dit is overgeleverd door Al-Boechari(ook door Moeslim, Malik, at-Tirmidhi,an-Nasa’i en Ibn Maadjah).

31-08-2008, 21:36

Citaat door noona:
ik poets gewoon alleen mijn tong schrob ik dna niet meer



ik ook, heb wel eens gehoord dat het eigenlijk niet is toegestaan

maar ook al poets je, je eet niks, drinkt niks, krijgt geen vocht binnen
aan het eind van de dag begin je toch wel wat te ruiken

of poets je vaker op een dag? misschien moeten we dat dit jaar maar doen

31-08-2008, 21:37



Citaat door Bumbabeloe:
Op gezag van Aboe Hurairah(moge Allah tevreden met hem zijn), die het van de Profeet(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) (gehoord) heeft, die zei: “Allah(de Almachtige en Verhevene) zegt:

“Het vasten is voor Mij en Ik geef er een beloning voor.(Een man) geeft zijn seksuele genot,zijn eten en drinken voor Mij op. Vasten is als een schild, en degene, die vast heeft twee genoegens: een genoegen als hij zijn vasten verbreekt en een genoegen als hij zijn Heer ontmoet.De verandering van adem [35] uit de mond van een vastende is volgens Allah’s maatstaf beter dan de geur van muskus.”

Dit is overgeleverd door Al-Boechari(ook door Moeslim, Malik, at-Tirmidhi,an-Nasa’i en Ibn Maadjah).



Mooi stuk, dank je wel voor het plaatsten

31-08-2008, 21:43

Citaat door Bumbabeloe:
Op gezag van Aboe Hurairah(moge Allah tevreden met hem zijn), die het van de Profeet(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) (gehoord) heeft, die zei: “Allah(de Almachtige en Verhevene) zegt:

“Het vasten is voor Mij en Ik geef er een beloning voor.(Een man) geeft zijn seksuele genot,zijn eten en drinken voor Mij op. Vasten is als een schild, en degene, die vast heeft twee genoegens: een genoegen als hij zijn vasten verbreekt en een genoegen als hij zijn Heer ontmoet.De verandering van adem [35] uit de mond van een vastende is volgens Allah’s maatstaf beter dan de geur van muskus.”

Dit is overgeleverd door Al-Boechari(ook door Moeslim, Malik, at-Tirmidhi,an-Nasa’i en Ibn Maadjah).



Barakallahoe feek

@ topic Lekker belangrijk dat je 1 maandje niet altijd even fris ruikt maar als je weet dat die geur beter dan muskus is en je er beloning voor krijgt dan who cares meid.......het is niet zo dat je in iemands gezicht hijgt gewoon afstand nemen en niet veel praten

Over tandpasta Allaaho 3lem ik heb mijn twijfels erbij vooral omdat elke tandpasta smaak heeft en de kans is dat je wat doorslikt....
Dus gewoon schijt je bent niet de enige