Bekijk volle/desktop versie : Ik ben het zat!!



Pagina's : [1] 2 3 4

31-08-2008, 17:27
Mn vriend en ik zouden afspreken vandaag, is zijn neef uit Belgie gekomen, kent ie mij niet meer. Hij kan nog dag en nacht met zijn vriend hangen, en als ik hem vraag, ewa gaan we nog afspreken,

jaaaaaaahh, maar is toch erg, mn neef is gekomen..
Je neef weet toch dat je vriendin hebt of niet..

Wie maakt ook zulke acties mee met zijn vriend/vriendin

31-08-2008, 17:30


Ik begrijp het ook niet meer..

Je weet tog

31-08-2008, 17:32
Dankjewel.. Dat moest ik ff horen..

31-08-2008, 17:32
Meid ik begrijp je helemaal..niet dat ik t zelfde heb meegemaakt..maar soms wat acties die der op lijken...

Gewooon negeren...wacht maar tot ie zelf belt en smst..pleur op

31-08-2008, 17:34


Ik hoop dat je een meisje van 14 bent anders ben jij een schandalig excuus voor een dame.

31-08-2008, 17:34

Citaat door Vitamientje18:
Meid ik begrijp je helemaal..niet dat ik t zelfde heb meegemaakt..maar soms wat acties die der op lijken...

Gewooon negeren...wacht maar tot ie zelf belt en smst..pleur op


wel een goede tip, maar tog vind ik niet dat ze terug hoord te reageren, met andere worden (alleen wanneer het hem uit komt), zulke types moet je hard aan pakken zo dat ze zich aanpassen,

31-08-2008, 17:35
Maak het uit

31-08-2008, 17:35
dankjewel dames!!

31-08-2008, 17:37
Is tog normaal dat hij tijd vrijmaakt voor zijn neef, hij ziet hem niet elke dag.. Jouw, kan hij elke dag zien

31-08-2008, 17:38
Kleine meisjes die elkaar steunen is echt grappig om te zien.

Weten jullie nog steeds niet dat een Marokkaan het niet kan schelen of je nou wel of niet opneemt. Voor jou zijn er nog duizenden andere vrouwtjes van plezier die wel opnemen.
Dus hoe bedoel je hard aanpakken ?

31-08-2008, 17:38
Je loopt nu letterlijk achter hem aan en dat is wat hij wilt .
Chill jij maar gwn rustig uit , en als die wat leuks met je wilt doen .
Weet hij je tevinden zo niet , Call ya friends ofzo.

31-08-2008, 17:38

Citaat door ben_het_zat:
dankjewel dames!!


Zehma je gaat hem nu echt op zijn plaats zetten (lees= game over verkondigen)? Je geeft al aan dat je het 'zat bent' en het dus veelvuldig gebeurt en je dat dusverre altijd maar accepteerde. Wat is er nu anders aan de situatie? Ja, je bent het zat . Het volgende scenario gaat zich voordoen... je gaat playing hard to get spelen/negeren, hij gaat extra attention geven, jij zwicht.
Tot over een week !

31-08-2008, 17:39



Citaat door jamalhermanos:
Kleine meisjes die elkaar steunen is echt grappig om te zien.

Weten jullie nog steeds niet dat een Marokkaan het niet kan schelen of je nou wel of niet opneemt. Voor jou zijn er nog duizenden andere vrouwtjes van plezier die wel opnemen.
Dus hoe bedoel je hard aanpakken ?


Finally!

31-08-2008, 17:41

Citaat door jamalhermanos:
Kleine meisjes die elkaar steunen is echt grappig om te zien.

Weten jullie nog steeds niet dat een Marokkaan het niet kan schelen of je nou wel of niet opneemt. Voor jou zijn er nog duizenden andere vrouwtjes van plezier die wel opnemen.
Dus hoe bedoel je hard aanpakken ?


soms moet je dingen niet zeggen, waarom omdat het hard aan kan komen, of omdat je de persoon waar zij mee te maken heeft niet kent, dan geef je maar tips die je kan geven,

31-08-2008, 17:42

Citaat door sparkles:
Finally!



Hard to get spelen bij een Marokkaan is zonde van je tijd. Want die spelen het spelletje keihard mee.
Zo vaak gezien en wanneer die haar dumpt ontfermt ze zich huilend over hem heen.

Pagina's : [1] 2 3 4