Bekijk volle/desktop versie : Dames wat gaan jullie nu ECHT anders doen?



Pagina's : [1] 2

31-08-2008, 14:00
Ik zie de Ramadan als een maand waarin je een soort duwtje in de rug krijgt door de Genade en Barmhartigheid die er is in deze maand.

Het wordt je makkelijker gemaakt en je kan een opzet maken om zo verder te gaan na de ramadaan.

Wat gaan jullie deze maand echt anders aanpakken?En dan doel ik niet op een andere maaltijd

Gewoon jullie karakter, het huwelijk, familiebanden etc...etc...

31-08-2008, 14:08


Ik hoop vaker de koran lezen.. soura's uit me hoofd te leren!

31-08-2008, 14:08
mijn belangrijkste doel is in de ramadan niet op m.nl te komen.

ik wil tarawieh bidden in de moskee en veeeeel koraaaan lezen incha allah

31-08-2008, 14:10
Ik probeer mijn innerlijke rust te hervinden en ik wil beginnen met het gebed. Verder heb ik geen extreme veranderingen wat ik wil doorvoeren. Ik ben al tevreden als dit mij lukt.

31-08-2008, 14:11


Arabisch leren lezen, spreken en schrijven, taraweeh bidden in de moskee en mijn imaan op alle mogelijke manieren proberen op te krikken inchaAllah.

31-08-2008, 14:12
Niet schelden op m.nl
Of bot doen tegen leden die ik niet mag zal het proberen
Vaker koran lezen

31-08-2008, 14:12

Citaat door maysa84:
Ik hoop vaker de koran lezen.. soura's uit me hoofd te leren!


Inchallah ik zou zeggen maak een schema voor je het weet is de maand om en besef je dat je maar 3 soera's geleerd hebt terwijl je meer wou..

Allahi 7afdek



Citaat door moslimaatje2002:
mijn belangrijkste doel is in de ramadan niet op m.nl te komen.

ik wil tarawieh bidden in de moskee en veeeeel koraaaan lezen incha allah



Is ook een van mijn doelen maar je kan beter 1x per week komen wat ik inchallah ga doen of als ik overdag op het werk zit soms zitten hier nuttige artikelen

Allahi 3awnak

31-08-2008, 14:14
Ik zou zo graag tarawieh willen bidden in de moskee. Maar helaas kan dat niet ivm mijn kinderen.

Verder wil ik wat surat uit mijn hoofd leren dit keer tijdens de ramadan wanneer de kids op bed liggen en mij wat meer gaan verdiepen in de islam door te gaan lezen.

31-08-2008, 14:14

Citaat door _OPRAH_:
Ik probeer mijn innerlijke rust te hervinden en ik wil beginnen met het gebed. Verder heb ik geen extreme veranderingen wat ik wil doorvoeren. Ik ben al tevreden als dit mij lukt.



Inchallah dat wil ik ook graag, de rust terugvinden en proberen wat ritme in je leven te brengen mbt het geloof.

Allaahi 3awnak




Citaat door Oem_Khaoula:
Arabisch leren lezen, spreken en schrijven, taraweeh bidden in de moskee en mijn imaan op alle mogelijke manieren proberen op te krikken inchaAllah.



Mashallah mooie voornemens inchallah gaat het je lukken probeer niet jezelf dingen op te leggen die zwaar tegen gaan vallen waardoor je na de ramadaan weer alles links laat liggen.

En maak een schema zodat je alles bijhoudt en je je tijd nuttig besteed

Allahi 7afdak

31-08-2008, 14:15

Citaat door khadijaatje_:
Niet schelden op m.nl
Of bot doen tegen leden die ik niet mag zal het proberen
Vaker koran lezen




Moet zeggen je bent al goed op weg

Allahi 3awnak doe je best he

31-08-2008, 14:17

Citaat door Medinah_2006:




Moet zeggen je bent al goed op weg

Allahi 3awnak doe je best he



Neeh maar ik zal we proberen hoop dat het me lukt
amien hetzelfde

31-08-2008, 14:18

Citaat door Medinah_2006:






Mashallah mooie voornemens inchallah gaat het je lukken probeer niet jezelf dingen op te leggen die zwaar tegen gaan vallen waardoor je na de ramadaan weer alles links laat liggen.

En maak een schema zodat je alles bijhoudt en je je tijd nuttig besteed

Allahi 7afdak


InschaAllah

Amien!

31-08-2008, 14:20



Citaat door een_Rotterdamse:
Ik zou zo graag tarawieh willen bidden in de moskee. Maar helaas kan dat niet ivm mijn kinderen.

Verder wil ik wat surat uit mijn hoofd leren dit keer tijdens de ramadan wanneer de kids op bed liggen en mij wat meer gaan verdiepen in de islam door te gaan lezen.



Gayr Inchallah ik denk dat je meer zegeningen zult hebben als je je kinderen goed verzorgd en je gebeden thuis verricht dan je kinderen achterlaten en verwaarloost omdat je graag de taraweeh in de moskee bid.

Ik moet je zeggen vaak blijf ik liever thuis bidden dan naar de moskee, ik kan mij daar door de warmte totaal niet concentreren vaak heb ik het zo benauwd dat ik alleen maar denk wanneer zijn we nu eens klaar

Dan mis je volgens mij het nut en de zegeningen dus ik blijf dan liever thuis...

Het is moeilijk met kinderen om ook aan jezelf te werken maar met een goede planning zal het je inchallah lukken allahi 3awnak dame

31-08-2008, 14:21

Citaat door khadijaatje_:


Neeh maar ik zal we proberen hoop dat het me lukt
amien hetzelfde




Het viel mij wel op hoor

31-08-2008, 14:28

Citaat door Medinah_2006:


Inchallah ik zou zeggen maak een schema voor je het weet is de maand om en besef je dat je maar 3 soera's geleerd hebt terwijl je meer wou..

Allahi 7afdek





Is ook een van mijn doelen maar je kan beter 1x per week komen wat ik inchallah ga doen of als ik overdag op het werk zit soms zitten hier nuttige artikelen

Allahi 3awnak


ja ik probeer zo min mogelijk op te komen incha allah, wil mijn tijd benutten met andere dingen. mijn imaan een beetje opkrikken want ik heb lang niks meer aan gedaan

Pagina's : [1] 2