Bekijk volle/desktop versie : Shit, dit vind ik echt zo nep.



31-08-2008, 13:46
Vooral omdat een trainer dat zegt.

Ramos legt schuld bij Berbatov

Tottenham Hotspur-manager Juande Ramos geeft Dimitar Berbatov de schuld van de teleurstellende competitiestart. De starre houding van de Bulgaarse spits heeft invloed gehad op de prestaties van het hele team, zegt de coach.

Berbatov probeert al enkele weken een transfer naar Manchester United te realiseren. Vorige week was hij mentaal niet fit genoeg om te spelen tegen Sunderland. Tottenham verloor het thuisduel met 1-2.

Met de komst van Roman Pavluychenko naar Tottenham lijkt Berbatov alsnog zijn zin te krijgen, maar manager Ramos gaat met een vervelend gevoel terugdenken aan de Bulgaarse international.

"Het hele verhaal moet zo snel mogelijk een einde krijgen", zegt Ramos tegen Sky Sports. "Ik weet zeker dat alle geruchten een desastreuze invloed hebben gehad op de start van het seizoen."

"Met het einde van de transfermarkt kunnen we dit hoofdstuk eindelijk afsluiten. De toekomst van Berbatov zal vandaag of morgen wel duidelijk worden. Maar ik wil gewoon zo snel mogelijk verder."


31-08-2008, 13:47


die Ramos wordt volgend week ontslagen

31-08-2008, 13:48
Achja, ze hebben Pavlyuchenko gehaald dus.

31-08-2008, 13:49
Hij moest nooit naar een Engelse club gaan, hij kon beter Rijkaard opvolgen bij Barça.

31-08-2008, 14:31


wat is er nep? als er gerekend word op je in de spits en je speelt mentaal niet zo goed, tuurlijk ga je niet scoren, ramos heeft gelijk

31-08-2008, 17:40

Citaat door sweetst_lady:
wat is er nep? als er gerekend word op je in de spits en je speelt mentaal niet zo goed, tuurlijk ga je niet scoren, ramos heeft gelijk


Berbatov heeft niet gespeeld dit seizoen, hij wilt weg en is met zijn hoofd meer met een transfer bezig dan met Tottenham.

Omdat Tottenham TOEVALLIG slecht begint aan het seizoen schuift Ramos de schuld naar Berbatov.

Als ze goed waren begonnen had hij zeker gezegd dat Tottenham het zonder hem ook aan kan.

.

31-08-2008, 22:24
oh ik dacht dat hij gespeeld had