Bekijk volle/desktop versie : Als ik de vrouwen van tegenwoordig zie buiten



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-08-2008, 10:19

Citaat door hyenisme:
Als ik de vrouwen van tegenwoordig buiten zie:

Half naakt, kilo's make-up en geëpileerde wenkbrauwen, zo'n leren tasje vaak, bhel shi hoertjee, hakken of laarzen, dan denk ik whatt theeee fuckkk, wie zou jou ooit nou trouwen, leg mij alsjeblieft uit wie jou nou wil trouwenn en uberhaupt aan zijn ouders voorstelt


Dan heb je nog de zogenaamde moslima's, die een doekje om hun hoofd hebben en voor de rest een spijkerbroek en een truitje waarbij je hun lichaamsvormen goed ziet. Opeens kijk je naar die kop en zie je make-up en geëpileerde wenkbrauwen, dan denk ik waaaattttttttt, doe die doek van je kop af, jij draagt de hijaab niet, want de hijaab bedekt het gehele lichaam. De hijaab is geen doekje op je hoofd, doe dat ding weg, je zet de Islam ten schande


En weetje wat al helemaal erg is, 99% van de marokkaanse meisjes zijn lelijk en dan nog proberen ze zich zehma mooi te maken terwijl jullie jezelf alleen maar lelijker maken



Pleaseee, doe dat niet meer, wollahi jullie zien eruit als een stelletjes varkens achter het raam
.

31-08-2008, 10:22


WoW wat een haat zeg

31-08-2008, 10:23

Citaat door hyenisme:
Als ik de vrouwen van tegenwoordig buiten zie:

Half naakt, kilo's make-up en geëpileerde wenkbrauwen, zo'n leren tasje vaak, bhel shi hoertjee, hakken of laarzen, dan denk ik whatt theeee fuckkk, wie zou jou ooit nou trouwen, leg mij alsjeblieft uit wie jou nou wil trouwenn


Dan heb je nog de zogenaamde moslima's, die een doekje om hun hoofd hebben en voor de rest een spijkerbroek en een truitje waarbij je hun lichaamsvormen goed ziet. Opeens kijkt je naar die kop en zie je make-up en geëpileerde wenkbrauwen, dan denk ik waaaattttttttt, doe die doek van je kop af, jij draagt de hijaab niet, wat de hijaab bedekt het gehele lichaam. De hijaab is geen doekje op je hoofd, doe dat ding weg, je zet de Islam ten schande.


En weetje wat al helemaal erg is, 99% van de marokkaanse meisjes zijn lelijk en dan nog proberen ze zich zehma mooi te maken terwijl jullie jezelf alleen maar lelijker maken



Pleaseee, doe dat niet meer, wollahi jullie zien eruit als een stelletjes varkens achter het raam



Kijk meneertje eens veralgemenen..
Je weet helemaal niets, ik weet niet waar jij vandaan komt..
maar in mijn omgeving ken ik genoeg FANTSOENLIJKE marokkaanse meisjes..

Insha'Allah ya rab, ga jij eindigen met een kreng van een vrouw, die al deze dingen die jij net opnoemde heeft gedaan in het verleden, wie weet was ze zelfs een hoertje.. En daar ga jij niet achterkomen..


sukkel

31-08-2008, 10:26
Ach de hel wacht toch op ze.

31-08-2008, 10:28


Dat heb ik nou ook met mannen, tonnen gel, geepileerde wenkbrauwen, strakke truitjes, afgezakte broeken waarbij je hun gekleurde boxenshorts ziet. En dan hangen ze nog vol sieraden, en de laatste tijden hebben ze ook vaak van die grote honden.

31-08-2008, 10:28

Citaat door hyenisme:
Ik woon in Utrecht, kom maar eens langs op de koopavond op donderdag bijv. Wat zeg ik, nee hoor, je kan elke dag op elk tijdstip langskomen, je gaat echt denken dat de gehele binnenstad een tippelzone is



Dan heb je alsnog geen recht om te zeggen dat 99% van de meisjes zo zijn..
Utrecht is verkloot dat wisten we al langer, maar zowel de heren als de dames..

31-08-2008, 10:30

Citaat door hyenisme:
Dit is geen haat, dit zijn gewoon feiten. Zij maken het moeilijk voor de echte moslimas. Doordat zij zich zo schaars kleden denken de hollanders, hierna genoemd varkens, dat het toegestaan is in de Islam om je schaars te kleden of zelfs geen hijaab te dragen. Dan zeggen de varkens tegen de echte moslima's van ja waarom zie ik zovaak vrouwen die dit en dat niet doen en waarom moet jij zo nodige helemaal bedekken, je kan toch tijdens werktijd gewoon uitdoen je hoofddoek en als je weggaat mag je hem weer opdoen


Misschien heb je gelijk. maar ik denk niet dat iemand hiermee wat gaat doen je krijgt haatreacties

31-08-2008, 10:33

Citaat door hyenisme:
Jij woont vast in amsterdam


Ik geef je gelijk, je hebt van die mannen maar lang niet zoveel in aantal als de vrouwen. Misschien is 2% zo van de mannen maar van de vrouwen gaat het om 99%


onzin !

31-08-2008, 10:51
Leef en laat leven.
Ieder zijn eigen graf'
Btw: ramadan is morgen Insha'Allah dan hebben ze denk ik geen make-up meer als ze niet ongesteld zijn tenminste

31-08-2008, 10:51
nee jij trekt volle zalen met je bavianenbek

31-08-2008, 11:26
en jou familie leden behoord tot die 1 %
leven en laat leven a cheta7a
zowel vrouwen als mannen zijn naar de klote
het is maar hoe jij later betaald wilt krijgen voor wat je goed bent

31-08-2008, 11:27
Pfffff, topic nummer 18199181819101.

31-08-2008, 11:29



Citaat door hyenisme:
Ik woon in Utrecht, kom maar eens langs op de koopavond op donderdag bijv. Wat zeg ik, nee hoor, je kan elke dag op elk tijdstip langskomen, je gaat echt denken dat de gehele binnenstad een tippelzone is




Ik woon zelf ook in Utrecht..en ik geef je helemaal gelijk wat die H.C betreft

31-08-2008, 11:33
Dat moet iedereen maar lekker zelf weten,
ieder zijn eigen beloningen en straffen.

31-08-2008, 11:45

Citaat door hyenisme:
Amsterdam ook, rotterdam, den haag, dordrecht, gouda, alphen aan de rijn enz....


Het hele marokkaanse volk is verkloot, zelfs de zogenaamde gelovige mannen en vrouwen blijken vaak duivels te zijn



Iedereen weet van zichzelf of hij,zij een goede moslim is!
Het ligt niet aan jou Om deze mensen te beoordelen!
Oke de meeste marokanen zijn Helemaal verkeerd bezig!
Maar wat doe je eraan?

Ps:: SOORT ZOEKT SOORT!

Als jij een goede moslim bent dan verdien jij zekers een goede moslima maar Ben jij een grote ongelovige dan verdien jij er ook zo eentje!

Assalamoe'alaikoem

Pagina's : [1] 2 3 4 5