Bekijk volle/desktop versie : Aissati hoort in de basis......



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-08-2008, 01:10
Ik begrijp voetbaltrainers soms niet....neem Marco van Basten....een opstelling zonder Aissati: dat kan nooit de best mogelijke opstelling zijn. Het mooiste is, dat ze vandaag verloren hebben van Willem II: zonder Aissati......

Ismael is ook niet de makkelijkste jongen, maar als je hem lekker vrij laat voetballen, maakt hij van voetbal een ware belevenis. Neem nou Arsène Wenger, die wel zijn vertrouwen geeft in jongelingen als Nasri. Aissati is voetbaltechnisch gezien, beter dan Nasri, alleen is het verschil tussen hun, dat de NL voetbaltrainers Aissati geen eerlijke kans willen geven. Natuurlijk moet hij wat harder worden, maar geef hem de volle 100 % vertrouwen en dan komt het goed met hem.

31-08-2008, 01:11


vroeger was een een supermarkt die heette basismarkt. Ik denk dat hij daar hoort

31-08-2008, 01:13

Citaat door Trissintie:
vroeger was een een supermarkt die heette basismarkt. Ik denk dat hij daar hoort


Als vakkenvuller?

31-08-2008, 01:15

Citaat door Trissintie:
vroeger was een een supermarkt die heette basismarkt. Ik denk dat hij daar hoort


...Vroeger was er een speler die Zidane heette, niemand kende hem, hij werd een fenomenale laatbloeier en de wereld zal hem nooit vergeten....

31-08-2008, 01:17



Citaat door Elcabron:
Als vakkenvuller?

Zakkenvuller

31-08-2008, 01:18

Citaat door freerunnerz:
...Vroeger was er een speler die Zidane heette, niemand kende hem, hij werd een fenomenale laatbloeier en de wereld zal hem nooit vergeten....

zidane was 1 van de beste ooit en is geweest. kikkeroog heeft niks laten zien en moet dat nog doen. als hij dat doet, mag je terug komen.


Schande dat je kikkeroog met zidane vergelijkt!!

31-08-2008, 01:22

Citaat door Trissintie:
zidane was 1 van de beste ooit en is geweest. kikkeroog heeft niks laten zien en moet dat nog doen. als hij dat doet, mag je terug komen.


Schande dat je kikkeroog met zidane vergelijkt!!


:-))..ik vergelijk Aissati niet met Zidane, iedere speler is uniek. Wat ik wilde zeggen is, dat de ene speler meer tijd nodig heeft om succesvol te worden dan de ander...ik blijf erbij, dat Aissati nog geen eerlijke kans heeft gehad....de NLse voetbaltrainers zullen spijt krijgen....

31-08-2008, 01:28

Citaat door freerunnerz:
:-))..ik vergelijk Aissati niet met Zidane, iedere speler is uniek. Wat ik wilde zeggen is, dat de ene speler meer tijd nodig heeft om succesvol te worden dan de ander...ik blijf erbij, dat Aissati nog geen eerlijke kans heeft gehad....de NLse voetbaltrainers zullen spijt krijgen....

je vergelijkt hem wel degelijk methem, want je wil zeggen dat hij nogniet is doorgebroken en dat het bij zidane ook zo laatis gebeurd. Dus over 6 jaar moet hij dus een topper zijn ofzo?

Nee nee zo gaat dat niet in het voetbal. Ben eerder bang dat hij een soort andre hoekstra wordt

31-08-2008, 01:34

Citaat door Trissintie:
je vergelijkt hem wel degelijk methem, want je wil zeggen dat hij nogniet is doorgebroken en dat het bij zidane ook zo laatis gebeurd. Dus over 6 jaar moet hij dus een topper zijn ofzo?

Nee nee zo gaat dat niet in het voetbal. Ben eerder bang dat hij een soort andre hoekstra wordt


Jij bent grappig. Nogmaals, iedere speler is uniek. Dat ik Zidane als voorbeels heb genomen, als laatbloeier is omdat hij ook een Noord-Afrikaan is. Ik had net zo goed bijvoorbeeld Alves kunnen noemen, ook een laatbloeier.

31-08-2008, 02:40

Citaat door Trissintie:
zidane was 1 van de beste ooit en is geweest. kikkeroog heeft niks laten zien en moet dat nog doen. als hij dat doet, mag je terug komen.


Schande dat je kikkeroog met zidane vergelijkt!!


Waarom kikkeroog?

Ye hater.

Aissati is beestspeler!


31-08-2008, 05:50

Citaat door Bepper86:
Waarom kikkeroog?

Ye hater.

Aissati is beestspeler!


Helemaal geen hater, juist een fan!! alleen hij maakt het NIET waar!

31-08-2008, 05:51

Citaat door freerunnerz:
Jij bent grappig. Nogmaals, iedere speler is uniek. Dat ik Zidane als voorbeels heb genomen, als laatbloeier is omdat hij ook een Noord-Afrikaan is. Ik had net zo goed bijvoorbeeld Alves kunnen noemen, ook een laatbloeier.


Alves heeft na 1 seizoen heerveen geen drol gepresteerd!!

31-08-2008, 10:08



Citaat door Trissintie:
Alves heeft na 1 seizoen heerveen geen drol gepresteerd!!





grappemakerr...

31-08-2008, 10:20
Mooi interview met Aissati waarin hij aangeeft niet te houden van de werkwijze van Van BAsten

http://end.sport2media.com/player/player.php?ProductID=18369

31-08-2008, 10:30
------------stekelenburg
silva--oleguer----vertongen---emanuelson
--------gabrii---------lindgren
----------------aisattii
suarez----------------------sulejmanii
---------------huntelaar


zou je zomaar meej kampioen kunnen worden.!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5