Bekijk volle/desktop versie : help? bereiding vis?



30-08-2008, 19:14
Hoi dames,

Ik wil morgen vis klaarmaken, maar heeft iemand misschien tips?

Ik heb op de markt verse pangafilet , gepelde garnalen, ongepelde grote garnalen en verse schoongemaakte caramalis gekocht.

Weet iemand misschien hoe ik dat lekker kan kruiden.

Zelf dacht ik vis afspoelen, en dan afdeppen, zout en peper en door de meel halen en afbakken.

Zijn er kruiden, die dit gerecht lekkerder maken en wat zal ik met de garnalen doen. Kan ik die misschien in olijfoie en verse knoflook bakken, of aan een spies grillen? Welke kruiden? Ik heb geen idee?

Wie wil mij helpen met een lekker recept??

30-08-2008, 19:54


iemand die het weet??

30-08-2008, 21:33
Garnalen meng ik met kasbor ,knoflook,zout,olijfolie en citroensap!

Andere vis idd met zout en door de meel halen en bakken !

30-08-2008, 21:55
en pangafilet in de oven hoe bereid je dat dan?

31-08-2008, 01:09


Ik heb laatst tilapiafilets in chermoula marinade gelegd, een uurtje. Daarna die chermoula er af halen en de vis door de bloem halen en bakken in flinke laag olie.

31-08-2008, 01:23

Citaat door misshabiba:
Hoi dames,

Ik wil morgen vis klaarmaken, maar heeft iemand misschien tips?

Ik heb op de markt verse pangafilet , gepelde garnalen, ongepelde grote garnalen en verse schoongemaakte caramalis gekocht.

Weet iemand misschien hoe ik dat lekker kan kruiden.

Zelf dacht ik vis afspoelen, en dan afdeppen, zout en peper en door de meel halen en afbakken.

Zijn er kruiden, die dit gerecht lekkerder maken en wat zal ik met de garnalen doen. Kan ik die misschien in olijfoie en verse knoflook bakken, of aan een spies grillen? Welke kruiden? Ik heb geen idee?

Wie wil mij helpen met een lekker recept??



je kan ook viskruiden gebruiken
voor calamaris en garnalen gebuik ik knoflook, kosbar, beetje olijfolie en citroensap

31-08-2008, 11:29
dank je wel voor al jullie tips. Ik kan hier wel mee aan de slag!!