Bekijk volle/desktop versie : Heb jij weleens iemand gedate, omdat jij medelijden had met die gast...



Pagina's : [1] 2

29-08-2008, 18:52
[ Sommige mannen zijn zo schattig en lief en helemaal gek van je, maar je voelt je niet aangetrokken tot ze, romanticly dan...zou jij ze uit medelijden daten...?]

29-08-2008, 18:59


Als er vrouwen zijn die dat doen kunnnen ze beter medelijden krijgen met zichzelf, of niet dan?

29-08-2008, 19:00
Waarschijnlijk wel!

29-08-2008, 19:00
ik heb dat gedaan 2 keer en ja ik had ook supermedelijden met mezelf ds gwn egt FOUT

29-08-2008, 19:07


Valse hoop geven is npg zielig...

29-08-2008, 19:25

Citaat door Lauren:
[ Sommige mannen zijn zo schattig en lief en helemaal gek van je, maar je voelt je niet aangetrokken tot ze, romanticly dan...zou jij ze uit medelijden daten...?]




k zou dat echt wel doen

29-08-2008, 19:51
Ik heb het wel gedaan.
Normaal ben ik keihard maar hij was echt gek op me en als hij me zag kwam hij niet eens uit zijn woorden. Bovendien was het een schatje maar ik viel helaas niet op hem.
Ik kon het niet over mijn hart krijgen om hem een blauwtje te laten lopen!

29-08-2008, 20:02

Citaat door Lauren:
[ Sommige mannen zijn zo schattig en lief en helemaal gek van je, maar je voelt je niet aangetrokken tot ze, romanticly dan...zou jij ze uit medelijden daten...?]

Toen ik 10 was was ik uit medelijden "verliefd" geworden op een jongen omdat ze hem voor schaap uitmaakten

Moet nog steeds om die tijdje lachen

29-08-2008, 20:04

Citaat door Katje_:
Ik heb het wel gedaan.
Normaal ben ik keihard maar hij was echt gek op me en als hij me zag kwam hij niet eens uit zijn woorden. Bovendien was het een schatje maar ik viel helaas niet op hem.
Ik kon het niet over mijn hart krijgen om hem een blauwtje te laten lopen!


Kijk, dat is nou echt Marokkaans lief van je

29-08-2008, 20:05
Hoe kan je uit medelijden verliefd worden?

Maja 10 jaar who knows...

29-08-2008, 20:06

Citaat door Lauren:
Hoe kan je uit medelijden verliefd worden?

Maja 10 jaar who knows...

Ik was nog een kind, iedereen maakte hem uit.. Ik vond het zo zielig dat ik maar verliefd op werd Mijn schaapje toch

Idd 10 jaar, op die leeftijd kende ik de definitie van liefde niet eens

29-08-2008, 20:06
Het is ook logisch dat jullie allemaal niet vielen op die gastjes die helemaal stapel op jullie waren, ik snap het wel...jullie willen een ruige type, hard-2-get, mannelijk, een kerel die z´n ware gevoelens niet toont...


Logisch, dat is dus exact de reden dat ik na m´n 18e 360 graden gekeerd ben...

29-08-2008, 20:08



Citaat door Katje_:
Ik heb het wel gedaan.
Normaal ben ik keihard maar hij was echt gek op me en als hij me zag kwam hij niet eens uit zijn woorden. Bovendien was het een schatje maar ik viel helaas niet op hem.
Ik kon het niet over mijn hart krijgen om hem een blauwtje te laten lopen!



wahahahha



gewoon de standaard smoezen gebruiken


pappa

islam



lukt dat nie


dan ga je over op een ziekte die hebt


k kom er altijd wel van af zonder dat hij zich afgewezen voelt

29-08-2008, 20:20

Citaat door maroc_twins:
wahahahha



gewoon de standaard smoezen gebruiken


pappa

islam



lukt dat nie


dan ga je over op een ziekte die hebt


k kom er altijd wel van af zonder dat hij zich afgewezen voelt


Ik heb heel veel smoezen gebruikt maar op een gegeven moment wist ik niets meer te bedenken.
Als ik ja zei begon hij echt zo van echt waar weet je zeker dat je wat met me wil gaan doen ik wil je niet dwingen dus ik ga je eindelijk weer zien. Alsof hij het niet kon geloven.

Dan denk ik aaah how cute maar helaas je bent mijn type niet.

29-08-2008, 20:20

Citaat door HOFFA:
Het is ook logisch dat jullie allemaal niet vielen op die gastjes die helemaal stapel op jullie waren, ik snap het wel...jullie willen een ruige type, hard-2-get, mannelijk, een kerel die z´n ware gevoelens niet toont...


Logisch, dat is dus exact de reden dat ik na m´n 18e 360 graden gekeerd ben...

Je bent een draai ondergaan zodat dames je zouden opmerken. Op z`n zachtst gezegd, Triest!

Pagina's : [1] 2