Bekijk volle/desktop versie : fotos van genocide in Palestina

Pagina's : 1 [2] 3

06-10-2002, 01:38
Heeft iemand nog zo'n link? Ik wil die shit zien.

06-10-2002, 13:25

jizzy,

Kijk op de site van Ummah.com !

Gr,
Mo

09-10-2002, 18:09
http://www.ummah.com/inewsletter/massacres/palestine/jenin.htm

09-10-2002, 22:38
Even een vraag HOE oud denken jullie dat die jongentjes zijn op die foto,sat xxx gezeur over dat jeugdigen dit niet mogen zien(crap).
Ook die jongetjes van 12 jaar mogen deze foto,s zien om te zien wat er met leeftijd genoten en broeders van hun gebeurd.

Mijn machteloosheid roept 1 ding!!!Revolutie revolutie in alle islamitische landen al die pleuris leiders afzetten vanaf Marokko tot Maleisie, en dan een blok vormen.

09-10-2002, 22:50

We kunnen allemaal mooie woorden spreken en echte tranen laten.
Uiteindelijk zijn de palestijnen de voorvechters van de arabische natie, de helden van de revolutie! Geen woorden kunnen omschrijven hoeveel zij betekenen voor de moslims, arabieren en zelfs de mensheid in zijn geheel. De stofwolken van rollende tanks beangstigt hen niet, noch de kogels uit het marteltuig van de bloeddorstige zionist. Deze vreselijke beelden van hun broeders, zusters en zelf moeders die vermoord, verkracht en gemarteld vervullen hen met angst, woede, verdriet maar bovenal bovenmenselijke moed en strijdlust!Met God in hun hart, stenen in hun handen en Jeruzalem in het vizier strijden deze ware helden van de aarde elke dag en elke nacht...

10-10-2002, 01:07

Citaat:
Origineel gepost door Amira010
ALS ER IEMAND slim is dan MAIL HIJ DIT NAAR DE KRANT OF TV
De krant of tv zal precies hetzelfde doen als de "helden" moderators hier. Ogen sluiten dus!! Moderators wat is dat nou voor achterlijk beleid. De waarheid moet onder ogen gebracht worden, en er is ook vantevoren gewaarschuwd dat het om verschrikkelijke beelden gaat. Denken jullie nou echt dat mensen van 12 jaar die dit soort beelden willen zien de hoop opgeven als jullie het verwijderen!! HALLLOOOOOO
DIT IS INTERNET. Die gasten zijn slim genoeg om via de zoekmachine de meest afschuwelijke troep op te sporen.....Domboo`s Het is niet jullie taak om stemming te maken hier. Diepe diepe zucht....

Ali Z.

12-10-2002, 20:16

Citaat:
Origineel gepost door Rajaa21
jizzy,

Kijk op de site van Ummah.com !

Gr,
Mo
Thx MO!

12-10-2002, 20:30

Citaat:
Origineel gepost door Jizzy
Thx MO!
U welcome bro

12-10-2002, 20:45

Citaat:
Origineel gepost door GEBROKEN
zet het journal op en je ziet de meest afschuwlijke dingen dus waarom mag men hier geen fotos plaatsen iedereen moet de realiteit onder ogen zien daarmee basta, zodat we ook eens kunnen nadenken over wat er met onze broeders gebeurd aan de andere kant van de wereld inplaats van alleen aan ons zelf te denken
helemaal mee eens!

12-10-2002, 22:47
Salaam Alaikum,

elke keer als ik dit soort beelden lees/ zie/ bekijk, moet ik huilen..... Ben nu weer bezig... het is niet normaal meer, echt niet.... kijk wat men doet uit wanhoop, nou dan moet het dus echt verschrikkelijk zijn wil je dit doen....

Met al mijn RESPECT aan de palestijnen!!!!! Moge ALAH (SWT) bij hun zijn... hun leiden en beschermen tegen het kwaad....

Ma3a Salamma

P.S. Ik ben het met de andere eens... Moderator.... je kan dat niet weghalen... Dit is Internet en men mag zelf weten wat hij bekijkt!!! (dat houd natuurlijk niet in dat ik niet begrijp waarom je het doet, maar bekijk het ook vanuit ons standpunt)

13-10-2002, 14:54

Citaat:
Origineel gepost door SoulGirl
Beste Rajaa,

Ik heb een foto aangeklikt en ben gelijk gestopt, het is te erg voor woorden dat mensen elkaar dit aan kunnen doen!!!!!

Tegelijkertijd ben ik boos, ontzettend boos op de arabische landen dat ze hun broeders niet te hulp schieten en een vuist vormen tegen het het westen en het zionistische moordmachine.

Sorry, ik weet het is onfatsoelijk om zo te praten, doe ik liever niet, maar de machteloosheid die maakt dat ik even zo denk!
Beste Soulgirl,

Het is niet mijn bedoeling geweest jou te schokeren.
Wat ik merk in jouw reactie is dat je boos bent om wat de palestijnen wordt aangedaan en dat je je machteloos voelt. Dit is heel begrijpelijk, heel menselijk.

Je laat je emoties even de vrije loop..

Weet dat je niet alleen bent en dat met jou vele anderen dezelfde gevoelens delen. Weet je, soms als ik erg verdrietig ben vrolijk ik mezelf op door te bedenken dat we moeten uitgaan van de kansen die we hier hebben. Wij (arabieren in het buitenland) leven hier in een democratie met kansen voor iedereen. Je kunt hier studeren en wat bereiken soulgirl. Daarmee kun je straks ook de palestijnen helpen. Ook kunnen we onszelf organiseren zoals met die vrijwilligersgroep etc.

ik wil jou bedanken voor je reactie, omdat door mensen als jij, ik weet dat ik niet alleen sta. Door mensen als jij, staan de palestijnen niet alleen..

Take care,
Mo

13-10-2002, 15:08
Ik kan er niet nog eens naar kijken..........gewoon te verschrikkelijk voor woorden. Kan iemand me uitleggen hoe iemand deze foto's kan zien en dan nog beweren dat het niet zo erg is? Dat het altijd gebeurt bij oorlogen? Ik heb veel foto's gezien van slachtoffers van oorlogen, maar nog nooit zulke afschuwelijke.........hoe kun je iemand die dit een mens aandoet ook een mens noemen????

En Moderator sorry maar ik kan geen enkele begrip voor u opbrengen. Deze foto's moeten gezien worden door jong en oud. Iedereen moet weten wat er in Palestina gebeurt. Zodat ze niet denken van ''zo erg zal het niet zijn'' Maar zoals vele voor mij al hebben gezegd.........waarom moeite doen om het weg te halen.......Dit is internet .....je kunt alles te zien krijgen.

dinaatje

13-10-2002, 15:21

Dinaatje, de beelden zijn inderdaad vreselijk en pijnlijk!
Erger nog dan deze sprekende beelden zijn de kleine dingen die we niet horen noch zien. Zoals de manier waarop kleine palestijnse kindertjes op schoolpleinen oorlogje spelen. De grote kinderen (zeg maar onze groep 8 basisschool) spelen de israelische soldaten. De kleinere kinderen spelen "gewoon palestijn"... Dit is zeer droevig, de kindertjes die palestijntje spelen worden door de grote kinderen geslagen en geschopt en gevangen genomen. Hier zien we hoe ernstig deze kinderen in de war zijn, psychologies zijn de palestijnen zwaar getraumatiseerd.

Ikzelf ben een man. Ik weet niet hoe nietig ik mezelf zou voelen als ik mijn eigen vrouw en kinderen totaal niet zou kunnen beschermen. Hoe vernederd zou ik mezelf voelen als ik midden op straat door de bezetter uitgekleed wordt en dat mijn vrouw geslagen of geschopt wordt voor de ogen van mijn kinderen terwijl ik in mijn onderbroek sta toe te kijken...

13-10-2002, 15:31
Ja en dan nog kan het Westen geen begrip tonen voor hun verzet........

Sinds wanneer kun je met monsters verbaal communiceren?

dinaatje

15-05-2014, 21:19

Pagina's : 1 [2] 3