Bekijk volle/desktop versie : Mensen Aub .. Ik Heb Jullie Hulp Echt Hard Nodig



Pagina's : [1] 2

28-08-2008, 20:39
MENSEN AUB .. IK HEB JULLIE HULP ECHT HARD NODIG HEB DRINGEND FOTO'S NODIG VAN DE JURKEN . MAKE-UP EN KAPSELS VAN ZIANA AMAL UIT DEN HAAG .. AUB MENSE IK MOET HAAR HEBBE VOOR ME BRUILOFT

28-08-2008, 20:41


Heeft ze géén site? En anders kun je toch langs haar winkeltje gaan? Daar zal ze vast ook wel foto's hebben, van haar werk dat ze verricht. .

28-08-2008, 20:41

Citaat door emeltjuh:
MENSEN AUB .. IK HEB JULLIE HULP ECHT HARD NODIG HEB DRINGEND FOTO'S NODIG VAN DE JURKEN . MAKE-UP EN KAPSELS VAN ZIANA AMAL UIT DEN HAAG .. AUB MENSE IK MOET HAAR HEBBE VOOR ME BRUILOFT



Ik ken haar niet , jammer, anders had ik je echt geholpen wallah...

meskiena ik weet precies hoe jij je voelt is echt fucked up zo een gevoel....

Allah ye 3awnek !

28-08-2008, 20:47
http://www.aya.nl/

Misschien dat je hier iets kan vinden over haar. Ze hebben ook een boutique las ik.Boutique aya..

Ik ga even voor je zoeken meid.

28-08-2008, 20:47


http://www.ayah.nl/

Sorry deze

28-08-2008, 20:48
Ze is de schoonzus van me vriendin,
waarom is het zo dringend?

28-08-2008, 20:50

Citaat door Juszt___Iki:
Heeft ze géén site? En anders kun je toch langs haar winkeltje gaan? Daar zal ze vast ook wel foto's hebben, van haar werk dat ze verricht. .
nou kijk k woon niet egt dicht bij den haag .. en een keer heb k vrij genome van me werk , met moeite was bijna ontslagen .. kom k daar aan in den haag is het winkeltje dicht

28-08-2008, 20:50

Citaat door Noura_Maghribia:
Ik ken haar niet , jammer, anders had ik je echt geholpen wallah...

meskiena ik weet precies hoe jij je voelt is echt fucked up zo een gevoel....

Allah ye 3awnek !

oke sgat maak niet uit .. het is egt klote dit gevoel

28-08-2008, 20:52

Citaat door Kwebbel_Tante:
http://www.ayah.nl/

Sorry deze

dankje sgat .. maar hier heb k nie echt veel aan er staat niet veel op over de jurken die ze heeft

28-08-2008, 20:54

Citaat door MaRoCcInA:
Ze is de schoonzus van me vriendin,
waarom is het zo dringend?

ik ga inshallah binnekort trouwen .. enik wil graag weten hoe haar jurken der uit zien .. en myn bruiloft is precies na de ramadan dus veel tijd heb k nie moet nog veel regele

28-08-2008, 20:57

Citaat door emeltjuh:
ik ga inshallah binnekort trouwen .. enik wil graag weten hoe haar jurken der uit zien .. en myn bruiloft is precies na de ramadan dus veel tijd heb k nie moet nog veel regele



meid, succes maar je bent extreem laat.
succes!!! hoop dat je haar zal vinden.

28-08-2008, 20:58

Citaat door emeltjuh:
ik ga inshallah binnekort trouwen .. enik wil graag weten hoe haar jurken der uit zien .. en myn bruiloft is precies na de ramadan dus veel tijd heb k nie moet nog veel regele



Ik hoop dat ze dan nog vrij is want ze heeft wel veel mensen. Waarom ga je nu pas opzoek naar een negaffa? Echt laat wollah, is zonde. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, ik bel even naar me vriendin.

28-08-2008, 21:00



Citaat door masnoena:
meid, succes maar je bent extreem laat.
succes!!! hoop dat je haar zal vinden.

k weet dathet laat is .. had eigenlijk al een andere negaffa maar die zegt pas op het laatste moment dat ze nie meer kan komen

28-08-2008, 21:01

Citaat door emeltjuh:
nou kijk k woon niet egt dicht bij den haag .. en een keer heb k vrij genome van me werk , met moeite was bijna ontslagen .. kom k daar aan in den haag is het winkeltje dicht


Ow op die fiets, misschien is het handiger om van te voren te bellen. En meteen een afspraak te maken.

28-08-2008, 21:01

Citaat door MaRoCcInA:
Ik hoop dat ze dan nog vrij is want ze heeft wel veel mensen. Waarom ga je nu pas opzoek naar een negaffa? Echt laat wollah, is zonde. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, ik bel even naar me vriendin.

oke dankje sgat dat je me wilt helpen

Pagina's : [1] 2