Bekijk volle/desktop versie : Ik zal het dus NEVER NOOIT halen!!



Pagina's : [1] 2

28-08-2008, 17:22
[ Ik word zo gek ik kan die tering theorie maar niet halen, ik word echt gek ik wil het zo graag maar het lukt mij of 1 of andere manier niet. het is niet dat ik dom ben ofzo als ik aan het rijden ben weet ik hoe en wat maar als ik examen afleg dan maak ik de domste fouten ever. en niet eens een veel aantal fouten ik heb er altijd meer 1 of 2 hooguit 3 meer dan je fout mag hebben. ik zie het totaal niet meer zitten ik ben nu al 6 keer gezakt. ik heb eigenlijk geen zin meer om het nog te proberen maar rijden zonder rijbewijs is ook niet altijd een pretje dat hangt me nu ook de keel uit extra voorzichtig zijn enzo ]

28-08-2008, 18:04


gewoon blijven proberen, je haalt t wel, inshallah.

Ik ken iemand die t na 12 keer pas heeft gehaald.

Gewoon bij je instructeur/ instructrice oefenen wat je fout hebt gedaan.

veel succes

28-08-2008, 21:18
Het is gewoon pure pech. En geef de moed niet meteen op. Ik kan goed begrijpen dat het je tot hier zit. Neem even een break en ga het dan gewoon proberen. En ga vooral niet twijfelen aan jezelf!! Heb gewoon vertrouwen erin en vertrouw op Allah swt.

Succes..

29-08-2008, 10:06
Ik ken een jongen die wel voor 7 keer was gezakt... hij had toen theorielessen gevolgd bij een marokkaanse vrouw... ze geeft echt goed les (ben 1x geweest en alles wat ze zei bleef in mijn hoofd steken)

Hij was toen gelijk naar het cbr geweest en heeft t gelijk gehaald

29-08-2008, 13:38



Citaat door Ta7enjet:
[ Ik word zo gek ik kan die tering theorie maar niet halen, ik word echt gek ik wil het zo graag maar het lukt mij of 1 of andere manier niet. het is niet dat ik dom ben ofzo als ik aan het rijden ben weet ik hoe en wat maar als ik examen afleg dan maak ik de domste fouten ever. en niet eens een veel aantal fouten ik heb er altijd meer 1 of 2 hooguit 3 meer dan je fout mag hebben. ik zie het totaal niet meer zitten ik ben nu al 6 keer gezakt. ik heb eigenlijk geen zin meer om het nog te proberen maar rijden zonder rijbewijs is ook niet altijd een pretje dat hangt me nu ook de keel uit extra voorzichtig zijn enzo ]



Woon je in de buurt van eindhoven? Anders kan ik je helpen. Welke boek heb jij van Theorie.

29-08-2008, 13:41
ikben 2 keer gezakt

eerste keer 20 fout
tweede keer 9 fout


30-08-2008, 02:58
ik had gelijk gehaald eerste keer met 4 fout

is kwestie van inzicht hebben oe saffie

anders moet je cursus neme ofzo ken ook

04-09-2008, 19:11

Citaat door Ta7enjet:
[ Ik word zo gek ik kan die tering theorie maar niet halen, ik word echt gek ik wil het zo graag maar het lukt mij of 1 of andere manier niet. het is niet dat ik dom ben ofzo als ik aan het rijden ben weet ik hoe en wat maar als ik examen afleg dan maak ik de domste fouten ever. en niet eens een veel aantal fouten ik heb er altijd meer 1 of 2 hooguit 3 meer dan je fout mag hebben. ik zie het totaal niet meer zitten ik ben nu al 6 keer gezakt. ik heb eigenlijk geen zin meer om het nog te proberen maar rijden zonder rijbewijs is ook niet altijd een pretje dat hangt me nu ook de keel uit extra voorzichtig zijn enzo ]


Waar woon je?

06-09-2008, 18:02

Citaat door paarserozen:
Waar woon je?


Kijk je prive mail

06-09-2008, 20:01
Ik heb 10 keer moeten afrijden voor ik eindelijk slaagde voor mijn praktijexamen!! Theorie was simpel.

06-09-2008, 22:34
pak een cdtje van anwb is die samen met het boek een keer lezen cdtje paar keertjes oefenen dan haalje het zeeeeeekkkker. ( succes ermee ik hoop dat je het haalt...)

06-09-2008, 23:37
Insha Allah haal je het snel.. Vergeet niet dat Allah swt je alleen datgene geeft wat goed voor je is. Ik had deze week mn 1e praktijkexamen maar heb het niet gehaald helaas. Maar elhamdoelilah...

10-09-2008, 12:22


Je moet t gewoon blijven proberen meid.En zeker niet opgeven.Ik heb een aantal documeten voor je.Staan veel dingen duidelijk uitgelegt en ook veel theorievragen waarvan vergelijkbare vragen terugkomen in het examen.

En een andere optie is om het examen mondeling af te leggen,dat is ook mogelijk,ik ken mensen die dat hebben gedaan en toen meteen hadden gehaald.
Nou meid als je interesse hebt in die documeten pm me dan ff je emailadres.

Succes verder!

10-09-2008, 14:01
Neem zoals eerder genoemd theorieles!! Echt een aanrader .

11-09-2008, 19:34

Citaat door hodajah:
Je moet t gewoon blijven proberen meid.En zeker niet opgeven.Ik heb een aantal documeten voor je.Staan veel dingen duidelijk uitgelegt en ook veel theorievragen waarvan vergelijkbare vragen terugkomen in het examen.

En een andere optie is om het examen mondeling af te leggen,dat is ook mogelijk,ik ken mensen die dat hebben gedaan en toen meteen hadden gehaald.
Nou meid als je interesse hebt in die documeten pm me dan ff je emailadres.

Succes verder!



salam meid kijk je pm

Pagina's : [1] 2