Bekijk volle/desktop versie : trots of geen trots ????



28-08-2008, 17:05
[nou iedereen kent dit wel zowel de jongens als de meisjes
al hebben de jongens er geen problemen dermee

we vinden allemaal op een gegeven moment iemand helemaal het eind zo niet dat vind je hem wel erg leuk en die bepaalde persoon laat merken dat hij ook wel geintresseerd is in jou alleen beide nemen geen stap

en je bent het wachten zat dat tie ooittt een stap neemt wat zou jij doen

zou je je trots opzij zetten en zelf op hem afstappen of gewoon doorgaan met je leven en voor altijd afvragen ''ja maar wat als''????]

28-08-2008, 17:19


Gewoon de stap zetten.

28-08-2008, 17:24
nooit zou ik op hem afstappen

maar dat heeft niet zozeer met trots te maken

28-08-2008, 17:26

Citaat door sjitana:
Gewoon de stap zetten.

als meid zou je dat gewoon doen hoezo?????

ik bedoel is dat niet hetzelfde als om zijn hand gaan vragen

28-08-2008, 17:27



Citaat door Berkania_19:
nooit zou ik op hem afstappen

maar dat heeft niet zozeer met trots te maken

het heeft er wel mee te maken je zet je zelfrespect opzij om het hem te gaan vragen

waarom zou jij nooit op hem afstappen /????zelfs niet als je helemaal stapel op hem bent

28-08-2008, 17:28
Ik zou het niet doen! Als hij jou echt de moeite waard vindt, dan stapt hij hoe dan ook wel op je af. Misschien ben ik van de oude stempel, maar een man hoort een vrouw te benaderen.. Alhoewel ik laatst ergens las dat een hoop vrouwen in de tijd van de profeet saws, mannen benaderde voor een huwelijk (Allahou3alam en als ze dat deden, dan deden ze dat op de geoorloofde manier).

Ik zou het in ieder geval zeker niet kunnen. Heeft niet eens zo zeer met trots alleen te maken.. Het kan naar mijn mening echt niet. Wacht gewoon geduldig af.. Hij komt vast wel naar jou toe mooie meid

Afvragen, "ja, maar wat als..", dat hoeven wij niet te doen. Ik neem aan dat je een moslima bent en dus gelooft in het Lot van Allah. Dingen gaan, zoals ze gaan moeten.. Don't worry!

28-08-2008, 17:28
niet op m afstappen,misschien een lief lachje of zo naar m toe maar laat de jongen initiatief nemen anders verpest je de natuurlijke proces

28-08-2008, 17:43

Citaat door hasna_16:
Ik zou het niet doen! Als hij jou echt de moeite waard vindt, dan stapt hij hoe dan ook wel op je af. Misschien ben ik van de oude stempel, maar een man hoort een vrouw te benaderen.. Alhoewel ik laatst ergens las dat een hoop vrouwen in de tijd van de profeet saws, mannen benaderde voor een huwelijk (Allahou3alam en als ze dat deden, dan deden ze dat op de geoorloofde manier).

Ik zou het in ieder geval zeker niet kunnen. Heeft niet eens zo zeer met trots alleen te maken.. Het kan naar mijn mening echt niet. Wacht gewoon geduldig af.. Hij komt vast wel naar jou toe mooie meid

Afvragen, "ja, maar wat als..", dat hoeven wij niet te doen. Ik neem aan dat je een moslima bent en dus gelooft in het Lot van Allah. Dingen gaan, zoals ze gaan moeten.. Don't worry!

dat is precies wat ik denk [ik had het eingelijk niet over mezelf ]
alleen er zijn genoeg meiden die een denkwijze hebben van ja als het te lang duurt dat er niks van komt ook al zijn ze helemaal gek op hem

28-08-2008, 17:44

Citaat door casaflexx:
niet op m afstappen,misschien een lief lachje of zo naar m toe maar laat de jongen initiatief nemen anders verpest je de natuurlijke proces

thank u hadj

maar dan is het nog de vraag hoe je hem echt duidelijk moet maken hoe je het hem moet duidelijk maken dat tie je kan komen vragen ????
inlighten us