Bekijk volle/desktop versie : Via een uitzendbureau werken is dat wat???



28-08-2008, 10:50
Ik zoek me te pletter maar kan maar geen werk vinden.

Dus dacht ik is een uitzendbureau geen optie.
Maar ik heb gehoord dat je heel weinig verdient via een uitzendbureau...vooral als je part-time wilt gaan werken, pffff het bevalt me zwaar hoor het zoeken naar werk.

28-08-2008, 10:59


Uitzendbureau sux, krijg je rotbaantjes voor 2-3 dagen ofzo tenzij je goede papieren hebt. Wat ik destijds heb gedaan is gewoon open sollicitaties sturen naar bedrijven waarvoor ik me papieren had gehaald. En ik heb van alle bedrijven netjes een reactie terug gekregen, allemaal nee op eentje na en daar werk ik nu nog parttime en het verdient okee.

28-08-2008, 12:12
Wat voor werk zoek je?

28-08-2008, 12:14
als je echt geen werk kunt vinden zou ik het gewoon via uitzendbureau proberen, je kunt in die tussentijd gewoon verder zoeken wat je zelf echt wil.

28-08-2008, 12:18


Meestal wekelijks uitbetaald, werkbriefjes inleveren of uren faxen, slecht loon, 2 keer ziekmelden bij ziekte, geen duidelijke werkgever, en ga maar door..

Máár indien je niets anders kan vinden, heb je geen keus denk ik. Het is overigens altijd tijdelijk, bedrijven hebben het recht je over te nemen na een aantal gewerkte uren. (Verschilt per bedrijf en uitzendbureau)

28-08-2008, 12:26

Citaat door prenatal:
Ik zoek me te pletter maar kan maar geen werk vinden.

Dus dacht ik is een uitzendbureau geen optie.
Maar ik heb gehoord dat je heel weinig verdient via een uitzendbureau...vooral als je part-time wilt gaan werken, pffff het bevalt me zwaar hoor het zoeken naar werk.



Ligt eraan hoeveel uur je beschikbaar bent.

28-08-2008, 12:29
via een uitzenbureau is een optie, waarom niet? Je kan via een uitzendbureau een contract krijgen.

Check je mail, misschien kan ik je wel helpen

28-08-2008, 14:40
Werken via het uitzendbureau, zou ik alleen doen als je echt echt echt niks zelf kunt vinden. en als je dan toch via het uitzendbureau werkt, zorg er dan voor dat je daar niet tot in den eeuwigheid blijft zitten bij het uitzendbureau. je verdient er slecht mee. en alle andere dingen die hierboven al zijn gezegd door rue_3

28-08-2008, 14:49
Waarom geen detacheringsbureau. Dan word je op voor een bepaalde periode ergens gezet en als je geluk hebt, dan houd dat bedrijf je meteen!
Of zet je cv op monsterboard.nl.