Bekijk volle/desktop versie : Helpppp????Heb tips nodig



28-08-2008, 03:40
Ik ga al bijna 9maanden met een jonge ik hou heel veel van hem.
Alleen hebben we de laatste tijd veel ruzie op de einde van onze dag samen.
We hebben altijd ruzie over wat we de volgenden dag gaan doen.
Ik probeer geen ruzie te maken maar het lukt me heel moeilijk me in te houden omdat ik vind dat we niet moeten praten over de volgenden dag als we nog heel de dag samen zijn.
Ik kom meestal heel moeilijk het huis uit daarom begingt hij er steeds over van zeg dit tegen je ouders of ga je mee naar daar of dat doen.
En dat stoort me omdat ik zo veel moeite heb gedaan voor de dag zelf dat hij al bezig is met de volgenden dag

Iemand tips???

28-08-2008, 04:37


DASZ IRITANTTTQ omg meid.... ik kom ook moeilijk buiten niet dat het niet mag ofso , ik zou me daar wel aan ergeren meid hij is tog marokkaan ? leg het em uitt....

28-08-2008, 05:01

Citaat door aaliyah magrabi:
DASZ IRITANTTTQ omg meid.... ik kom ook moeilijk buiten niet dat het niet mag ofso , ik zou me daar wel aan ergeren meid hij is tog marokkaan ? leg het em uitt....


jah hij is mocro en heeft ook zussen en nigten.
Hij weet hoet het zit maar hij wil zo graag bij me zijn dat hij er maar over door gaat tot we ruzie krijgen en dan de dag dat we samen zijn verpest is.
Ik word egt gek van al dat getrek van hem en me ouders ik word er egt verdrietig en gestrest van voel me onder drukt dat ik niet eens een oog kan digt goen

28-08-2008, 05:24

Citaat door O_N:
Ik ga al bijna 9maanden met een jonge ik hou heel veel van hem.
Alleen hebben we de laatste tijd veel ruzie op de einde van onze dag samen.
We hebben altijd ruzie over wat we de volgenden dag gaan doen.
Ik probeer geen ruzie te maken maar het lukt me heel moeilijk me in te houden omdat ik vind dat we niet moeten praten over de volgenden dag als we nog heel de dag samen zijn.
Ik kom meestal heel moeilijk het huis uit daarom begingt hij er steeds over van zeg dit tegen je ouders of ga je mee naar daar of dat doen.
En dat stoort me omdat ik zo veel moeite heb gedaan voor de dag zelf dat hij al bezig is met de volgenden dag

Iemand tips???


al negen maanden?
pfoe wat een tijd al zeg.
misschien kun je je eens gaan afvragen waaróm je het huis zo moeilijk uit komt.
als een jongen hierover moeilijk doet, blijkt het dat het geen man is.
ga toch lekker naar huis meisje en laat die jongen gaan. berust in je situatie

28-08-2008, 08:19


Hy raakt t gewend dat je wél tijd voor em maakt denk ik.
Daarom dat hy t erg vind dat je zegt dat het niet mogelijk zal zijn voor de
dag erop...
Moeten jullie nu elke dag afspreken? Dat brengt op de duur enkel en alleen maar irritaties mee.
Ik zou hem nogmaals zeggen dat het niet meer mogelijk is om elke dag af t spreken omdat het opvallend is thuis.
Dat je echt niet zou willen dat ze't ontdekken.
Hy moet het begrijpen. Ook al snapt em t niet op't begin, het zal uiteindelijk
wel zakken hoor. Blijf gewoon voet bij stuk houden meid...

28-08-2008, 08:22
Jullie moeten er over praten, hij moet zo een dingen begrijpen... Als hij er moeilijk over doet, dan respecteert hij jou niet voldoende (mijn mening)

29-08-2008, 00:57

Citaat door misbaksel:
al negen maanden?
pfoe wat een tijd al zeg.
misschien kun je je eens gaan afvragen waaróm je het huis zo moeilijk uit komt.
als een jongen hierover moeilijk doet, blijkt het dat het geen man is.
ga toch lekker naar huis meisje en laat die jongen gaan. berust in je situatie


sokraan voor je tip maar hem laten dat is het laatste wat ik egt wil