Bekijk volle/desktop versie : Beste een onderneming beginnen



27-08-2008, 23:55
In welke land kan je het beste een onderneming beginnen? want hier in Nederland kan je pas winst draaien totdat je pensioen in zicht is.

02-09-2008, 03:18


In Marokko!

Overal kun je wel slagen als ondernemer als je product maar goed is en je gelooft dat het een succes zal worden. Spanje heeft een heel goed klimaat. Zoals ik hierboven zeg Marokko dus ook. Marokko is een land in ontwikkeling dus als je daar wat op zet dan is de kans heel groot op succes (als je de bijbehorende factoren respecteert uiteraard).

04-09-2008, 17:30
Marokko zoals Boolzeye al zei,
op alle gebieden kun je wel iets beginnen,
dat komt omdat er geen of nauwelijks concurrentie is.
(Ligt natuurlijk aan of het project groot of klein is)
En wil je het groot aanpakken pm me maar want ik ben ook met iets groots bezig.

04-09-2008, 19:11
Marokko is goed. Maar niet allerbeste! In Marokko is tegenwoordig alles te vinden. Wie zegt dat er geen concurrentie is, weet helaas niet hoe de economie in marokko op dit moment draait.

In Marokko kun je snel veel geld verdienen, omdat je simpelweg je doelgroep veel groter en breder is. Neem England als voorbeeld. Iemand begint met iets kleins (Speciaal drankje, salade, chocolate, etc), en na 5 jaar hebben ze de eerste miljoen al binnen.

Ik denk dat je eerst naar je zelf moet kijken. Waar ligt je passie? en waar wil je 24 uur per dag werken (indien nodig)?
Daarna kijken naar een markt, en wat het beste bij je past.

Je kan ook naar Dubai gaan, om goud te verkopen. Maar als je niets hebt met je product, ben je na een tijd je focus kwijt.

Succes,

04-09-2008, 19:20


Marokko haal dat uit je hoofd tenzij je geld wil weg gooien.

ten eerste je moet iedereen om kopen om vergunnen te krijgen anders duur heeel lang

2de Engeland iedereen werkt dus het volk is rijk en kan dingen permitteren dat is niet het geval ik Marokko.