Bekijk volle/desktop versie : Taxi chauffeurs!



27-08-2008, 22:39
Zijn er jongens hier die taxi chauffeur zijn of willen worden?
Ik heb namelijk onlangs mijn taxipas gehaald maar het vinden van een baan gaat een stuk moeilijker dan ik dacht.
Wat ik dus wou vragen of er hier mensen zijn die ervaring hebben en mij een beetje op weg kunnen helpen zodat ik snel aan de slag kan in Amsterdam.

Alvast bedankt.

28-08-2008, 11:36


Gefeliciteerd.
Je ziet altijd in de'echo' en dat andere Amsterdamse weekblad advertenties staan zoals; '' 'direct taxi chauffeur worden?!'''
Chek de weekbladen.
Succes,
Bel tca anders.

28-08-2008, 12:15

Citaat door Mevr.O:
Zijn er jongens hier die taxi chauffeur zijn of willen worden?
Ik heb namelijk onlangs mijn taxipas gehaald maar het vinden van een baan gaat een stuk moeilijker dan ik dacht.
Wat ik dus wou vragen of er hier mensen zijn die ervaring hebben en mij een beetje op weg kunnen helpen zodat ik snel aan de slag kan in Amsterdam.

Alvast bedankt.

pachten ! en hard werken

lekker eigenbaas

28-08-2008, 15:03
Salaam,

Nu we het toch over taxi hebben heeft iemand toevallig of kent iemand toevallig iemand die boeken heeft voor taxi onderneming?

28-08-2008, 22:18



Citaat door Schimmpie:
pachten ! en hard werken

lekker eigenbaas


Ja, oke ik wil ook een auto pachten, maar je moet mensen kennen bij wie je kan pachten. Dat is niet makkelijk.

28-08-2008, 22:21

Citaat door mslm:
Gefeliciteerd.
Je ziet altijd in de'echo' en dat andere Amsterdamse weekblad advertenties staan zoals; '' 'direct taxi chauffeur worden?!'''
Chek de weekbladen.
Succes,
Bel tca anders.


Dankjewel. Oke ik wist niet dat er in die weekbladen ook advertenties stonden. Voor TCA heb je tca diploma nodig ( chauffeurspas, ontheffing en rasta).

Bedankt .

28-08-2008, 22:24
Heeft iemand meer tips?

29-08-2008, 11:15

Citaat door Mevr.O:
Heeft iemand meer tips?



Hey, ik wil ook taxipas halen. Welke stappen moet ik allemaal ondernemen?

alvast bedankt

17-10-2008, 00:14
Wat heb je voor die pas moeten doen?

21-10-2008, 16:30
gewoon eigen taxi

07-10-2016, 04:10

Citaat door Mevr.O:
Ja, oke ik wil ook een auto pachten, maar je moet mensen kennen bij wie je kan pachten. Dat is niet makkelijk.
Lieve,

Je kan geen auto pachten. Je kunt het volgende met een auto: slopen, huren, kopen, bekladden, er tegenaan schoppen, besturen, laten staan, enz, enz, enz. Alles dus behalve pachten.

07-10-2016, 20:09
"Heeft iemand meer tips?"

Je kan bij Uber starten$$

07-10-2016, 22:19


kiwa vergunning aanvragen.. auto aanschaffen:laten keuren door de rdw naar taxi b:ct met meter inbouwen:keurmerk dat je in amsterdam mag werken

07-10-2016, 23:05
die hele taximarkt is naar de klote mensen werken 12 uur per dag om 70 euro te verdienen daar moet ook nog eens tank vanaf en btw en je mag blij zijn als je die dag geen boetes hebt gekregen van handhaving want om een ritje te pakken moet je risico nemen stilstaan waar het niet mag etc...... zo gaat dat in amsterdam alleen mensen die belwerk hebben van hotels die hebben het goed maar daar kom je niet tussen die markt zit helemaal op slot en als je het toch probeert dan gaan ze je auto krassen , banden lek prikken etc....