Bekijk volle/desktop versie : lemyaghri 2 de keeper van Wydad wordt eerste keeper van marokko!!



Pagina's : [1] 2

27-08-2008, 16:57
het is allemaal heel raar maar lemyaghri wordt opgeroepen door lemmere terwijl hij in elwydad 2 de keeper is en fegrouch eerste keeper, en dan wordt die opgeroepen als die goed was, was die wel eerste keeper bij wydad, ma ja daar is de trainen badou zaki en geen lemmere

27-08-2008, 16:59


hij is ook bij marokko 2e of 3e keeper.. fegrouch is vanaf nu 1e keeper

27-08-2008, 17:02
Hoe kom je er bij dat hij 1e keeper wordt?

27-08-2008, 17:03

Citaat door Y86:
hij is ook bij marokko 2e of 3e keeper.. fegrouch is vanaf nu 1e keeper



jaa maar als je 2 de keeper van wydad bent, ben je nie waard om opgeroept te worden, dan zou ik die eerste keeper van raja pakken ofzo Bourkadi

27-08-2008, 17:03


marokko moet een keeper naturaliseren, misschien wel een heel elftal.....

27-08-2008, 17:06

Citaat door Master.:
Hoe kom je er bij dat hij 1e keeper wordt?



omdat gister bij riadiya nieuws zeiden ze, raja3a el7ars elawal lemyaghri ila elmountakhab

27-08-2008, 17:25

Citaat door Soes_Power:
het is allemaal heel raar maar lemyaghri wordt opgeroepen door lemmere terwijl hij in elwydad 2 de keeper is en fegrouch eerste keeper, en dan wordt die opgeroepen als die goed was, was die wel eerste keeper bij wydad, ma ja daar is de trainen badou zaki en geen lemmere


die lemyaghri heeft familie bij die corrupte kuttt bond daarom het wordt steeds gekker bij die corrupte bond wor er ziek van echt !!!

27-08-2008, 17:27

Citaat door semir:
marokko moet een keeper naturaliseren, misschien wel een heel elftal.....


haha

27-08-2008, 17:35

Citaat door Master.:
Hoe kom je er bij dat hij 1e keeper wordt?

Fathi jamal of lemerre (weet niet meer precies welke van de 2) zei op een persconferentie dat fegrouch de nieuwe eerste keus is voor nu.

27-08-2008, 17:35

Citaat door sefrou:
die lemyaghri heeft familie bij die corrupte kuttt bond daarom het wordt steeds gekker bij die corrupte bond wor er ziek van echt !!!




chek chek die blunders dit is tog geen keeper, haha moet denken aan wat men vader zei, als ik trainer was had ik die keeper cel straf gegeven

http://www.youtube.com/watch?v=pHaqa6U5rxU

27-08-2008, 17:36

Citaat door Soes_Power:
omdat gister bij riadiya nieuws zeiden ze, raja3a el7ars elawal lemyaghri ila elmountakhab


Ewa ja omdat hij bekend staat als eerste keeper. Maar Lemerre kan daar toch anders over denken ?

27-08-2008, 17:36

Citaat door Soes_Power:
jaa maar als je 2 de keeper van wydad bent, ben je nie waard om opgeroept te worden, dan zou ik die eerste keeper van raja pakken ofzo Bourkadi

er zijn geen redelijke keepers in de marokkaanse competitie.. fegrouch is de minst slechte en alles wat na hem komt is ong. even drama.. dus of je nou lemyagri of bourkadi of boudlal als 3e keeper hebt t zijn allemaal vliegenvangers

27-08-2008, 17:39



Citaat door Y86:
er zijn geen redelijke keepers in de marokkaanse competitie.. fegrouch is de minst slechte en alles wat na hem komt is ong. even drama.. dus of je nou lemyagri of bourkadi of boudlal als 3e keeper hebt t zijn allemaal vliegenvangers



bij de graafschap hebben we tog een marokkaanse keeper, en waarom amsif nie in de basis die speelt bij schalke04 die spelen elk jaar CL

27-08-2008, 17:40

Citaat door Master.:
Ewa ja omdat hij bekend staat als eerste keeper. Maar Lemerre kan daar toch anders over denken ?



ewa ik hoop het, maar ik vind het gewoon belachlijk dat die nog wordt opgeroepen na die blunders uit tegen rwanda, lemyaghri heeft veel kansen gehad en hij heeft in mijn ogen van die 100 wedstrijden maar 1 goed gekeept en dat was tegen ghana CAN 2008

27-08-2008, 17:40

Citaat door Soes_Power:
bij de graafschap hebben we tog een marokkaanse keeper, en waarom amsif nie in de basis die speelt bij schalke04 die spelen elk jaar CL


Is nog niet uitgekomen voor de A-ploeg van zijn club. Nog geen ervaring is de redenering.

Pagina's : [1] 2