Bekijk volle/desktop versie : >>Even iemand opvrolijken..<<



Pagina's : [1] 2 3

27-08-2008, 13:03
[Mijn vriendin is vandaag redelijk in een depressieve bui, en is zich nu aan 't aankleden, omdat ze naar buiten wilt. Iemand tips met hoe ik haar kan opvrolijken?]

27-08-2008, 13:05


Neem haar mee naar pc hooftstraat en koop een hele lading merk kleding voor d'r, dat zal haar wel goed doen.

Als je tenminste een echte vriendin bent

27-08-2008, 13:05
shoppen en een glas warme chocomelk met slagroom doen wonderen

maar ja als ze niets kan vinden of niets past wordt ze denk ik alleen deprisiever hmmm

27-08-2008, 13:06

Citaat door Shinny:
Breng haar mee naar pc hooftstraat en koop een hele lading merk kleding voor d'r, dat zal haar wel goed doen.

Als je tenminste een echte vriendin bent



Dat is niet hetgeen haar opvrolijkt ze is namelijk niet materialistisch ingesteld. Ze weet dat ik voor haar zou kopen wat ze wil hebben, maar dat is 't niet.. Iets anders?

27-08-2008, 13:07


een ijsje met extra calorrieen achteraf spijt maar op dat moment heeeeeeeeeeerlijk

27-08-2008, 13:08

Citaat door Elbaskue:
Tip: Wat heeft een lengte van 18 cm en maakt elke vrouw gek?


een prachtige tas van 18 cm lang

27-08-2008, 13:09

Citaat door Friefra:
Dat is niet hetgeen haar opvrolijkt ze is namelijk niet materialistisch ingesteld. Ze weet dat ik voor haar zou kopen wat ze wil hebben, maar dat is 't niet.. Iets anders?


hmmm......een leuke film in de bios bekijken? zo n echte meidenfilm....

27-08-2008, 13:09

Citaat door Elbaskue:
Tip: Wat heeft een lengte van 18 cm en maakt elke vrouw gek?

Pumps

27-08-2008, 13:11

Citaat door Elbaskue:
Hey, je bent niet meer zo anoniem.

Was het dan überhaupt zaak om anoniem te wezen?

27-08-2008, 13:14
Mensen nemen tegenwoordig het woord 'depressie' echt te snel in de mond depressies van 1 dag bestaan niet Ze is gewoon verdrietig of heeft haar dag niet.

Wat mij opvrolijkt is lekker winkelen tot ik erbij neerval Of lekker thuis op de bank met kussens en een lekker warm dekbed een heleboel liefdesfilms/meisjesfilms kijken en lekkere dingen erbij. (De kilo's vliegen er wel aan maaja )

27-08-2008, 13:14
Winkelen, dat is écht therapie.

Gewoon, gezelligheid.

27-08-2008, 13:17

Citaat door Elbaskue:
Nee.



daar heb je niets aan...kun je toch nergens mee betalen

27-08-2008, 13:18



Citaat door Friefra:
Dat is niet hetgeen haar opvrolijkt ze is namelijk niet materialistisch ingesteld. Ze weet dat ik voor haar zou kopen wat ze wil hebben, maar dat is 't niet.. Iets anders?


ik moest ineens denken aan wat je schoonzus (die uiit marokko) over je gezegd heeft (dat je boven je stand leeft), in het marokkaans klonk het zoo leuk, dat is toen blijven hangen.
Dus dacht ik, hmmm soort zoekt soort, ze zal wel materialistisch zijn dan.

27-08-2008, 13:23

Citaat door Shinny:
ik moest ineens denken aan wat je schoonzus (die uiit marokko) over je gezegd heeft (dat je boven je stand leeft), in het marokkaans klonk het zoo leuk, dat is toen blijven hangen.
Dus dacht ik, hmmm soort zoekt soort, ze zal wel materialistisch zijn dan.



Dat je dat nog weet, zelfs ik weet dat niet meer

27-08-2008, 13:26

Citaat door Friefra:
Dat je dat nog weet, zelfs ik weet dat niet meer


het was een nogal opmerkelijke uitspraak.

Pagina's : [1] 2 3