Bekijk volle/desktop versie : verkracht



27-01-2004, 19:26
mijn vriendin is bijna verkracht als ze onze klas genoot niet tegen kwam was ze verkracht waar gaat dit heen hij heeft die man tegen gehouden als hij er niet was was het te laat

27-01-2004, 19:30


miskiena maar et kan ook aan haar liggen he ik ga niet beoordelen misschein gedroeg ze zich sletterig of was ze laat buiten (niet boos worden he) maar niemand verdient dit

assalam 3alikoem

27-01-2004, 19:38

Citaat:
Origineel gepost door witje
mijn vriendin is bijna verkracht als ze onze klas genoot niet tegen kwam was ze verkracht waar gaat dit heen hij heeft die man tegen gehouden als hij er niet was was het te laat
Wat was er dan??

27-01-2004, 19:38

Citaat:
Origineel gepost door LellaOuarda
miskiena maar et kan ook aan haar liggen he ik ga niet beoordelen misschein gedroeg ze zich sletterig of was ze laat buiten (niet boos worden he) maar niemand verdient dit

assalam 3alikoem
Sorry hoor maar dit slaat dus werkelijk nergens op hoe sletterig je ook kan zijn NIEMAND vraagt er om verkracht te worden.

maar hey kent ze diegene die haar heeft aangerand en heeft ze geen aanklacht ingediend???

Wens haar sterkte
Kusjes

27-01-2004, 19:39


Inderdaad Niemand Verdient Zoiets..


27-01-2004, 19:40
Een keer een vrouw werd verkracht en zat om hulp te schreeuwen...ik was met een vriend...hij rende er dus heen en sloeg die man...opeens slaat die vrouw die vriend van me...! Hele zieke actie was dat!

27-01-2004, 19:41

Citaat:
Origineel gepost door HalveWaarheid
Een keer een vrouw werd verkracht en zat om hulp te schreeuwen...ik was met een vriend...hij rende er dus heen en sloeg die man...opeens slaat die vrouw die vriend van me...! Hele zieke actie was dat!
Weird

27-01-2004, 19:43

Citaat:
Origineel gepost door Soul_Searching
Sorry hoor maar dit slaat dus werkelijk nergens op hoe sletterig je ook kan zijn NIEMAND vraagt er om verkracht te worden.

maar hey kent ze diegene die haar heeft aangerand en heeft ze geen aanklacht ingediend???

Wens haar sterkte
Kusjes
kijk je hebt misschien dan wel gelijk maar stel dat ze erom vroeg daarmee bedoel ik niet van ''hey jij kom me verkr8ten'' maar gewoon hoe ze zich gedroeg tegen over de jongen maar zolas ik al zei NIEMAND verdient het en als ik iets fouts zeg reageer het dan niet zo boos af kbedoel ben ook maar een mens

27-01-2004, 19:44

Citaat:
Origineel gepost door LellaOuarda
miskiena maar et kan ook aan haar liggen he ik ga niet beoordelen misschein gedroeg ze zich sletterig of was ze laat buiten (niet boos worden he) maar niemand verdient dit

assalam 3alikoem
Wat voor onzin is dit nou weer, ik ben ook helemaal tegen meisjes die zich open kleden enzo, maar denk je nou echt dat welk meisje dan ook graag verkracht wordt,
ja inderdaad, waar gaat dit heen????

ps: mijn medeleven voor dat meisje

27-01-2004, 19:45
ben niet boos hoor vond je reactie een beetje raar maar ja dit gun je niemand.

kisses

27-01-2004, 19:49

Citaat:
Origineel gepost door Soul_Searching
ben niet boos hoor vond je reactie een beetje raar maar ja dit gun je niemand.

kisses
keb 2 betekenissen doorelkaar gehaalt verkracht worden en sex hebben vandaar oepsss foutje
mijn verontschuldiging aan de mensen die boos zijn lots of hugs

27-01-2004, 20:04
soooooooooooooooooooooooooooooj..........


freakyyyyyyyyyyyyy.................



wayoeeeeeeeeeee......................


zeg tegen haar die vechtsport..zelfverdediging............


sla z'n....eraf




tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

27-01-2004, 21:58


Zo erug

27-01-2004, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door HalveWaarheid
Een keer een vrouw werd verkracht en zat om hulp te schreeuwen...ik was met een vriend...hij rende er dus heen en sloeg die man...opeens slaat die vrouw die vriend van me...! Hele zieke actie was dat!
Hihi..jij maakt ook van alles mee

27-01-2004, 22:27

Citaat:
Origineel gepost door HalveWaarheid
Een keer een vrouw werd verkracht en zat om hulp te schreeuwen...ik was met een vriend...hij rende er dus heen en sloeg die man...opeens slaat die vrouw die vriend van me...! Hele zieke actie was dat!
Je hoeft ons je p.orno (sm) films niet aan ons te vertellen, als we geinteresserd waren in zulke films hadden we ze zelf gehuurd