Bekijk volle/desktop versie : wie drinkt er smorgens ook die drankjes

Pagina's : [1] 2

26-08-2008, 21:02
die drankjes van Yakult of van die andere drankjes die gezond zijn.

ik had smorgens die ene van danone gedronken die kleine witte flesjes, kan niet meer op die naam komen en was heerlijk joh schijnt ook nog gezond te zijn. en nu denk ik om er iedere dag 1 te nemen. maar je hebt er verschillende dus weet niet welke het beste is.

26-08-2008, 21:04

Ik vind die naturel het lekkerst :luvu: Je proeft echt die smaak, die ander met fruittgarbiq vind ik maar niks.

Yakult ik weet niet waarom maar vroeger dacht ik dat yakult melk van een varken was.

26-08-2008, 21:04
Geloof jy der echt in zehma helpt weerstand te bieden enzovoort wat een bullshit

weerstand haalt men uit fruit & groenten

maar het is wel lekker

die rode yakultjes zyn lekker & die van danone die van aardbei

26-08-2008, 21:10

Citaat door Yemmas_N_Natuur:
Ik vind die naturel het lekkerst :luvu: Je proeft echt die smaak, die ander met fruittgarbiq vind ik maar niks.

Yakult ik weet niet waarom maar vroeger dacht ik dat yakult melk van een varken was.

26-08-2008, 21:20

Citaat door Yemmas_N_Natuur:

die is goed

26-08-2008, 21:21

Citaat door StreetChic:
Geloof jy der echt in zehma helpt weerstand te bieden enzovoort wat een bullshit

weerstand haalt men uit fruit & groenten

maar het is wel lekker

die rode yakultjes zyn lekker & die van danone die van aardbei

daarom juist dat ik er nu naar vraag, het is maar toevallig dat ik zo drankje smorgens had meegenomen. en het was lekker

iwa en als het ook nog gezond is waarom niet elke dat eentje

26-08-2008, 21:29
ik niet hoor. geef mij maar sterke kahwa.

26-08-2008, 21:31

Citaat door waterijs:

nee dat drink ik zelden en vooral niet smorgens

26-08-2008, 21:35
Elke dag weet je hoeveel dat kost voor zo een klein ding

dat noemt men zaken doen

Citaat door zina_hbiba:
daarom juist dat ik er nu naar vraag, het is maar toevallig dat ik zo drankje smorgens had meegenomen. en het was lekker

iwa en als het ook nog gezond is waarom niet elke dat eentje

26-08-2008, 21:43

Citaat door zina_hbiba:

ik had smorgens die ene van danone gedronken die kleine witte flesjes, kan niet meer op die naam komen en was heerlijk joh schijnt ook nog gezond te zijn. en nu denk ik om er iedere dag 1 te nemen. maar je hebt er verschillende dus weet niet welke het beste is.

Ik ook , haha ik dronk eerst actimel , heerlijk , en dan nog maar te zwijgen over yakult!!! .
Ik zeg altijd al geven ze mij een hele liter van die yakult dan is het nog niet genoeg , het is gewoon heerlijk!

26-08-2008, 21:44

Citaat door waterijs:

ja inderdaad
maar ik weet niet.
iemand had ooit eens een topic geopend over dat soort drankjes en dat er een soort van uitwerpsels er in zat.

ik weet niet meer wie precies.

27-08-2008, 08:44

Citaat door MvrR:
Ik ook , haha ik dronk eerst actimel , heerlijk , en dan nog maar te zwijgen over yakult!!! .
Ik zeg altijd al geven ze mij een hele liter van die yakult dan is het nog niet genoeg , het is gewoon heerlijk!

weet jij messchien of het ook gezond is

27-08-2008, 09:02

Ik geloof het niet.. Als je echt gezond wil leven.. Dan pers je elke morgend een paar sinaasappelen of ander fruit/groente

27-08-2008, 09:29
1 keer op gehad maar sinds ik op het nieuws gehoord heb dat ze de bacterien voor die drankjes uit mest/poep halen, geen haar op mijn hoofd die ze nu gaat kopen

27-08-2008, 10:18

Citaat door zina_hbiba:

dik ga je toch worden

Pagina's : [1] 2