Bekijk volle/desktop versie : Verlatings angst

26-08-2008, 20:09
[ Naja , hoezal ik het zeggen.
Ik ben iemand met verlatings angst, En daarom om heb ik weinig echte vrienden. Ik durf mezelf ook niet daarom te binden met mensen.
Ben vaak in tranen en heb het gevoel dat ik er alleen voor sta. Thuis gaat ook niet lekker. Als jaren is dit aan de gang. Ik word er gewoon beetje gek van savonds weer dat gejank. Soms denk ik hoe sneller ik trouw hoe sneller ik van dit gezeik af ben. Maar ik ben bang dat ik mijn school niet afkan maken enz.

Het gevoel wat ik steeds heb is gewoon moeilijk te beschrijven.
Verdrietig boos verlaten noem maar op.
Ik ben echt bang dat ik me bvriendin kwijt raak. Ze is eigenlijk een van de weinigen waar ik om geef.

Dus heeft iemand nog tips of iets dergelijks. ? ]

26-08-2008, 20:12

Je voelt je een beetje eenzaam onzeker?

26-08-2008, 20:12
Weet jij wat jij nodig hebt, iemand die van je houd. !

die tegen je zegt dat jij alles voor hem bent en jij zegt dat hij alles voor jou is.

26-08-2008, 20:19

Citaat door Oases:
Je voelt je een beetje eenzaam onzeker?

Jaa dat voel ik mij zeker. Er is niks wat ik er aan.

gabriel1890 :

PPf waar kan je werkelijk zo'n iemand vinden. Meestal is het nep.
Of laten ze je toch in de steek

26-08-2008, 20:22

Ze zeggen: ''Je grootste angst moet je onder ogen zien te komen''!

In dit geval moet je proberen contacten te leggen en niet bang zijn ook contacten te verliezen.

26-08-2008, 20:22
Misschien moet je jij even contact opnemen met de huisdokter en beschrijven wat je hebt en hoe je je voelt.. Misschien komt het goed.. Inshallah..

26-08-2008, 20:27
een ding dat je niet moet doen is beginnen aan een relatie of gevoelens crieeren voor een jongen. kwetsbare meiden horen hier afstand van te nemen want als je dat wel doet is de kans groot dat je gekwetst wordt, probeer goed over jezelf te denken schenk aandacht aan je familie en godsdienst, verwen jezelf als je goede dingen voor elkaar krijgt. denk aan positieve dingen en gun andere hetzelfde. je bent het waard om geliefd te worden en genoeg liefde te ontvangen. maar doe het aan de juiste want je hebt genoeg liefde in je bewaard. je kan me altijd pm'en (ik ren in ieder geval niet weg :hihi

26-08-2008, 20:35

Citaat door Oases:
Ze zeggen: ''Je grootste angst moet je onder ogen zien te komen''!

In dit geval moet je proberen contacten te leggen en niet bang zijn ook contacten te verliezen.

En angst dat je als hebt sinds je eerste levens jaren bij je draagt kan je moeilijk onder ogen zien. Het gaat al jaren zo ging tijd goed en toen ging het weer afwaarts ik weet dat dit een test is in mijn leven. Maar moet het werkelijk zo zwaar. Elke dag met kop pijn naar school ik kan dit niet meer.

ArabianBeauty:

Die stuurt me door naar een psycholoog. En daar moeten me ouders ook van weten en dat wil ik niet.

sahbtie:
Nooit een relatie gehad en zeker ook niet van plan.
Familie is bijna alles wat ik heb. Maar ik kan ze niet alles vertellen wat me op mijn hart drukt. Ik gun een andere alleen maar geluk ik wil beslist niet dat mensen dingen meemaken wat ik meemaak.

Ik zal zeker op die gene wachten maar ik weet niet of ik dat lang vol zal houde