Bekijk volle/desktop versie : HUlp !!..



Pagina's : [1] 2 3

26-08-2008, 16:05
ik heb een vraagje k weet nie wat ik moet doen... k wil advies van jullie.. ik ga sinds kort met een jongen,, hij s een eczeney.. hij wil met mij trouwen zo snel mogelijk.. alleen een aantal dingen houden het tegen.. hij wil dat ik een hoofdoek ga dragen hij wil mij niet eerder naar zijn ouders brengen.. zelf wil ik eem ook inchallah gaan dragen maar wanneer het mij uit komt.. en niet om de wil van hem.. dingen die ik doe wil ik uit het hart doen en niet voor andere... maar hij s wel super streng zo was hij helemaal niet bij de begin.. hij heeft liever niet dat ik later ga werken.. en heb nu al best vaak met hem ruzzie mag mijn stem niet verheffen bij hem maar moet wel alles pikken wat hij zegt... Ik heb nog nooit gehad dat zo iemand tegen mij doet tis egt moeilijk voor mij.. hij houd er niet van als ik niet naar hem luister niet dat ik was slechts doe ofso helemaal niett.. Maar hij word snel boos en s zO ageresief niet normaal... Heeft me zelfs paar keer gelslagen... K houd nog niet egt veel van hem en ik wil aan de ene kant een einde aan maken,., Maar aan de andere kantt waar vind je nog zo'n serieuze jongen.. Hij s wel egt supper serieus..hij zegt zelf tegen mij ik was nooit zo vroeger was rustig maar s veel gebeurd bij hem in het verleden Fam,, exen Etcc waardoor hij zo s geworden hij zegt vaak tegen mij ik heb geen vertrouwen meer in meisjes ze Flachen allemaal...

Maar nu s de vraag wat zouden jullie doen als jullie zo'n vriend zouden hebben

26-08-2008, 16:06


Hij is serieus? Wanneer hij je mept?

26-08-2008, 16:07

Citaat door 3ir_ana:
Hij is serieus? Wanneer hij je mept?



serieus in niet vreemd gaan.,, maar het slaan k pik dt niet ging vorige keer met hoofdpijn naar huis

26-08-2008, 16:10
Als hij niet wilt dat je werkt dan werk je gewoon weg niet. Als hij wil dat je een hoofddoek draagt dan draag je die.

Zie je dat je dit niet aankunt dan moet je ermee stoppen.

26-08-2008, 16:12



Citaat door underc0vertjuh_:
serieus in niet vreemd gaan.,, maar het slaan k pik dt niet ging vorige keer met hoofdpijn naar huis


Lieve schat,

Ik ken je voor de rest niet, maar SLAAN moet je nooit van je leven pikken!!!!
Je kunt er nu nog onderuit maar als je eenmaal getrouwd met hem bent zal het alleen maar erger worden en dan zul je bij jezelf denken: waarom ben ik met hem getrouwd terwijl ik wist dat hij sloeg????...

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar voor mij is dat het ergste wat een man bij me kan doen!!!

Jouw andere vraag: Waar vind je nog een man die serieus is???

Hallo, er zijn zoooooooooveel mannen die serieus zijn en met je willen trouwen en respect voor je hebben en je niet zullen slaan, geloof me alsjeblieft!!!

Als je toch met hem wilt trouwen, moet je hem duidelijk maken dat hij je met respect moet behandelen....

Ik hoop echt dat je goed nadenkt voordat je beslist met hem te trouwen......

26-08-2008, 16:13

Citaat door underc0vertjuh_:
serieus in niet vreemd gaan.,, maar het slaan k pik dt niet ging vorige keer met hoofdpijn naar huis




Iemand die serieus is, heeft respect voor de ander. En daar hoort slaan niet bij. Als hij nu al zo is, hoe zal het zijn als jullie daadwerkelijk getrouwd zijn?

26-08-2008, 16:13

Citaat door Matras:
Als hij niet wilt dat je werkt dan werk je gewoon weg niet. Als hij wil dat je een hoofddoek draagt dan draag je die.

Zie je dat je dit niet aankunt dan moet je ermee stoppen.




k mag wel werken maar hij wilt ht liever niett... En ja hoofdoek draag je voor je zelf en niet voor andere en als hij nu al zo begintt dan denk ik dat het betr s als we uit elkaar gaan

26-08-2008, 16:16

Citaat door Rania_nai:
Lieve schat,

Ik ken je voor de rest niet, maar SLAAN moet je nooit van je leven pikken!!!!
Je kunt er nu nog onderuit maar als je eenmaal getrouwd met hem bent zal het alleen maar erger worden en dan zul je bij jezelf denken: waarom ben ik met hem getrouwd terwijl ik wist dat hij sloeg????...

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar voor mij is dat het ergste wat een man bij me kan doen!!!

Jouw andere vraag: Waar vind je nog een man die serieus is???

Hallo, er zijn zoooooooooveel mannen die serieus zijn en met je willen trouwen en respect voor je hebben en je niet zullen slaan, geloof me alsjeblieft!!!

Als je toch met hem wilt trouwen, moet je hem duidelijk maken dat hij je met respect moet behandelen....

Ik hoop echt dat je goed nadenkt voordat je beslist met hem te trouwen......



ja daarom ik denk er nu ook egt heel goed overna maar wou jullie advies hier over hebben thnxx.. ik denk zelf ook dat ik er een einde aan maaktt hij heeft vaak ergere dingen gezegd wat mij egt raakt en pijn doet ookal laat ik dat niet aan hem merken... maar k heb gemerkt sinds dat ik met hem ga een jongen hoort je gelukkig te maken, en niet ongelukkig en bij deze geval ben ik niet gelukkig met hem

26-08-2008, 16:18

Citaat door 3ir_ana:
Iemand die serieus is, heeft respect voor de ander. En daar hoort slaan niet bij. Als hij nu al zo is, hoe zal het zijn als jullie daadwerkelijk getrouwd zijn?



dat vraag ik me zelf ook af,,, drm denk ik er egt goed over naa voordat k met hem wil gaan trouwenn.. Twijfel heel ergg.. gister zei hij nog zolang jij niet luister na wat ik zeg zal jij alleen maar klappen van mij krijgen.. Heeft mij z0 boos gemaakt ben gelijk weg gegaan.. hij zegt zo zitten wij eczeneyen nou eenaal in elkaar vrouw zou noooit te baaas over ons kunnen spelen

26-08-2008, 16:19

Citaat door rabatia,ikram:
Nou sorry hoor maar wanneer en man een vrouw slaat, dan is het voor mij einde verhaal geen twijfel mogelijk.

Een man mag best met dingen komen als hij daar goed argumenten bij heeft maar slaan wat denk hij wel niet..



Ik zou er maar serieus over na denken of je dit echt wilt.



dat s ook zkkr wat k nu aan het doen ben

26-08-2008, 16:20

Citaat door underc0vertjuh_:
k mag wel werken maar hij wilt ht liever niett... En ja hoofdoek draag je voor je zelf en niet voor andere en als hij nu al zo begintt dan denk ik dat het betr s als we uit elkaar gaan




Je moet een hoofddoek op zo wie zo getrouwd of niet dat uit je hart crap bestaat niet. Armzalige schooiers

26-08-2008, 16:24

Citaat door Matras:
Je moet een hoofddoek op zo wie zo getrouwd of niet dat uit je hart crap bestaat niet. Armzalige schooiers



kweet dat het dat het verplicht s om een hoofdoek te dragen,,, wil eem ook inchallh gaan dragen maar voor mij zelf en niet voor andere,, niet dat ik mijn zelf later afvraag waarom draag ik een hoofdoek,,? en dat ik daar op moet antwoorden ja voor mij man... wat s de nut er van om dan een hoofdoek op je hoofd te hebben

26-08-2008, 16:48



Citaat door underc0vertjuh_:
dat vraag ik me zelf ook af,,, drm denk ik er egt goed over naa voordat k met hem wil gaan trouwenn.. Twijfel heel ergg.. gister zei hij nog zolang jij niet luister na wat ik zeg zal jij alleen maar klappen van mij krijgen.. Heeft mij z0 boos gemaakt ben gelijk weg gegaan.. hij zegt zo zitten wij eczeneyen nou eenaal in elkaar vrouw zou noooit te baaas over ons kunnen spelen



Je hoeft hier niet eens bij na te denken !! Kifesh wil je gaan leven met de gedachte dat je altijd klappen zult krijgen>

26-08-2008, 18:02

Citaat door Oases:
Je hoeft hier niet eens bij na te denken !! Kifesh wil je gaan leven met de gedachte dat je altijd klappen zult krijgen>



nee tuurlijk niet.. mensen kunnen tog veranderen of niet s0ms ?

26-08-2008, 18:54
Iemand die om zulke dingen zijn vrouw slaat is niet 100%, stuur hem door naar een psychiater,

Pagina's : [1] 2 3