Bekijk volle/desktop versie : mensen die niet werken....!!!!



Pagina's : [1] 2 3

26-08-2008, 13:52
Ga werken a zwervers!!!!

26-08-2008, 14:03


geen werk man

26-08-2008, 14:11
heb geduld man....


voor je het weet wordt het op je bedje voorgeschoteld...

26-08-2008, 14:18

Citaat door Eegalease:
Ga werken a zwervers!!!!



26-08-2008, 14:18


Mijn man werkt voor mij

26-08-2008, 14:20

Citaat door Bogus87:
geen werk man


er is altijd werk, zie al de vacatures pff.... jullie zijn meestal te kieskeurig ou safi neem wat er te rapen valt en klim op die manier (ervaring van allerlei) ophoog EN KOM OP TIJD A MENSEN dat is dikwijls het PROBLEEM TE LAAT KOMEN, veel ZIEK zijn, GA OOK JE SCHOOL AFMAKEN( voor zij die het niet hebben gedaan; een DIPLOMA IS ECHT GEEN ONNUTTIG PAPIERTJE HOOR)!!!! en dan heb je werk inshallah...

26-08-2008, 14:20

Citaat door Eegalease:
Ga werken a zwervers!!!!


Neem aan dat je het over de mannen hebt.

26-08-2008, 14:32

Citaat door fatja:
er is altijd werk, zie al de vacatures pff.... jullie zijn meestal te kieskeurig ou safi neem wat er te rapen valt en klim op die manier (ervaring van allerlei) ophoog EN KOM OP TIJD A MENSEN dat is dikwijls het PROBLEEM TE LAAT KOMEN, veel ZIEK zijn, GA OOK JE SCHOOL AFMAKEN( voor zij die het niet hebben gedaan; een DIPLOMA IS ECHT GEEN ONNUTTIG PAPIERTJE HOOR)!!!! en dan heb je werk inshallah...



mag tog wel, ik ben in nederland geboren.. ik ben niet illegaal hooor !!!!!

26-08-2008, 14:55
Ja ik heb een hekel aan mensen die geen moeite doen

26-08-2008, 15:07
heb je een sozawe uitkering dan? geniet er niet te lang van, tegenwoordig zijn ze erg streng geworden, wat betreft werkloosheid.
Tenminste, hier in rotterdam wel.
Als je nu een uitkering aanvraagd, krijg je direct werk aangeboden.het is niet meer als vroeger. Ze pakken het hier hard aan.
En voor de mensen die jarelang een uitkering hadden, die kregen allemaal een baan bij de Roteb. af je het nou leuk vond of niet. Zelfs tienermoeders meosten aan het werk. vroeger als je kinderen had onder de 5 jaar, was dat nog geen plicht maar nu wel. ik zoe maar beter zelf een baan zoeken.

26-08-2008, 15:48

Citaat door waterijs:
heb je een sozawe uitkering dan? geniet er niet te lang van, tegenwoordig zijn ze erg streng geworden, wat betreft werkloosheid.
Tenminste, hier in rotterdam wel.
Als je nu een uitkering aanvraagd, krijg je direct werk aangeboden.het is niet meer als vroeger. Ze pakken het hier hard aan.
En voor de mensen die jarelang een uitkering hadden, die kregen allemaal een baan bij de Roteb. af je het nou leuk vond of niet. Zelfs tienermoeders meosten aan het werk. vroeger als je kinderen had onder de 5 jaar, was dat nog geen plicht maar nu wel. ik zoe maar beter zelf een baan zoeken.



Jij spreekt zeker uit ervaring

26-08-2008, 16:27

Citaat door Faicell:
Jij spreekt zeker uit ervaring


nee hoor, gelukkig niet. mijn mannetje werkt voor me. volg graag het nieuws, en hoor hier en daar verhalen van buren en familieleden die in dit schuitje zitten.

26-08-2008, 16:28



Citaat door waterijs:
nee hoor, gelukkig niet. mijn mannetje werkt voor me. volg graag het nieuws, en hoor hier en daar verhalen van buren en familieleden die in dit schuitje zitten.



Dan heb je evenmin geen recht van spreken, vrouwen horen net zo goed te werken. Wil je emancipatie, is dat je goed recht, maar ga niet de krenten uit de pap eten!

27-08-2008, 11:42
Help me aan een baan dan.
Ben in bezit van een DIPLOMA voor Filiaalbeheerder op nivaeu 4 en alsnog geen baan kunnen vinden terwijl ik echt actief aan het zoeken ben.
Dussss.......Kom maar op met een baan van ER ZIJN AL ZOVEEL VACATURES.

27-08-2008, 13:29

Citaat door Bogus87:
mag tog wel, ik ben in nederland geboren.. ik ben niet illegaal hooor !!!!!



nee neem elke baan aan man en goede verdiende beginnersjobs zijn vuilnisman en hygienische dame of heer...

Pagina's : [1] 2 3