Bekijk volle/desktop versie : Welke man heeft zijn vriendin weleens om hem laten huilen

Pagina's : [1] 2

25-08-2008, 22:56

Citaat door kiehhh:
Door bijv. gewoon te zeggen dat je gevoel weg is en misschien wel voorgoed elkaar niet meer moet spreken en zien en dan benadrukken dat ze de rest van haar hele leven jou nooit meer zal spreken en zien. Dat het over is voor altijd en nooit meer contact kunt hebben

Wat een tranen kwamen er toen, d8 wattttttttttt, okk, die houdt dus echt van me

Doen kwam die sjitan naar boven, hmmmmm, ze zal vast ja zeggen als ik vraag om samen eens een weekendje in een bungalow door te brengen
.

25-08-2008, 23:01

Citaat door kiehhh:
Door bijv. gewoon te zeggen dat je gevoel weg is en misschien wel voor goed elkaar niet meer moet spreken en zien en dan benadrukken dat ze de rest van haar hele leven jou nooit meer zal spreken en zien. Dat het over is voor altijd en nooit meer contact kunt hebben

Doen kwam die sjitan naar boven, hmmmmm, ze zal vast ja zeggen als ik vraag om samen eens een weekendje in een bungalow door te brengen

Dat is t ergste wat je kan doen.. Haar liefde tegen haar gebruiken.. Hoop dat je dat ooit zult beseffen.. Zo niet, dan hoop ik dat t jou ooit overkomt.. Klootzak..

25-08-2008, 23:01
Wat jij bij haar doet zal jou ook een keer overkomen en dan komt de KLAP harder aan dan jij bij haar doet!

25-08-2008, 23:03
Dat is toch gewoon ziek man, dan spoor je echt niet.

25-08-2008, 23:04

Dat is geen man, das een onzeker jongetje.

25-08-2008, 23:05
mijn vriendd,en heb het 10x erger bij hem terug gedaan,dus pas maar op zij iszeker wat van plan hoop ik..

25-08-2008, 23:10

Citaat door kiehhh:
Alsof mij dat boeit of ze iets van plan is, hou toch niet van haar

Ook al zou ik van haar houden, zou toch makkelijk iemand los kunnen laten omdat ik gewoon weg nooit druk zou maken om een mens

Doe ni zo stoer man.. Leer te houden van iemand.. Is één van de beste gevoelens op aarde.. Ik ken types als jij.. Laat je muurtje vallen.. Niet voor iedereen, maar leer vertrouwen en mensen toe te laten..

25-08-2008, 23:11

Citaat door kiehhh:
Alsof mij dat boeit of ze iets van plan is, hou toch niet van haar

Ook al zou ik van haar houden, zou toch makkelijk iemand los kunnen laten omdat ik gewoon weg nooit druk zou maken om een mens

je doet gwn alsof je een stoere gozer bent maar ben je niet,klein kind.,.

25-08-2008, 23:13

Citaat door kiehhh:
Wat the fuckkk lul jij zeg

Ik hou soms van een vrouw maar das maar een week ofzo of soms een paar weken en dan knap ik op haar af, want al dat lekkers om me heen laat je toch niet gaan voor 1 stom wijf

Jij weet zoooo erg niet wat houden van is.. Hoe oud ben je?

25-08-2008, 23:14

Citaat door aitsa:
Dat is toch gewoon ziek man, dan spoor je echt niet.

Ik wou net zeggen..

xapplausx

Maar vast allemaal uit zn kleine duimpje gezogen... hij wil zich speciaal voelen, poor kid.

25-08-2008, 23:19

Citaat door kiehhh:
Wat the fuckkk lul jij zeg

Ik hou soms van een vrouw maar das maar een week ofzo of soms een paar weken en dan knap ik op haar af, want al dat lekkers om me heen laat je toch niet gaan voor 1 stom wijf

Houden van is geen tijdelijke verliefd zijn, of elkaar leuk vinden....
Jou tijd komt nog wel, wanneer je later groot bent en een vrouw tegen komt waar je van houdt en weet dat de ware voor je is dan voel je wat '' houden van '' is.. Grow up.

25-08-2008, 23:23

Citaat door kiehhh:
Door bijv. gewoon te zeggen dat je gevoel weg is en misschien wel voorgoed elkaar niet meer moet spreken en zien en dan benadrukken dat ze de rest van haar hele leven jou nooit meer zal spreken en zien. Dat het over is voor altijd en nooit meer contact kunt hebben

Ik moet jouw helaas teleurstellen in dit wereld is er een regel, en het zijn niet mijn woorden maar die van allah youm hil wala youhmil. je kunt het wel vergelijken met what go,s around comes around soms moet je die prijs op je 70 ste levens jaar betalen, allah vergeeft maar vergeet niet

25-08-2008, 23:25

Citaat door kiehhh:
Ik weet heel goed wat houden van is, bijv. van me ouders

Maar weetje hoe lachen het is als een vrouw om je huilt

Houden van je ouders is heeel anders dan houden van je geliefde..

Hoe oud ben je vroeg ik..

25-08-2008, 23:30

Citaat door kiehhh:
Oooooh ik kan echt niet meer zonder jou, waaarom zeg je dit nou, me leven is helemaal niets zonder jou. Ok vertel me alsjeblieft wat ik moet doen

Even een greep uit haar uitspraken

tfoeeeeeeeeeee,playerrr,

25-08-2008, 23:32
Wie het laatst lacht, lacht het best...
Pas maar op...

Pagina's : [1] 2