Bekijk volle/desktop versie : Jongens die hun maagdelijkheid...



27-01-2004, 14:33

Citaat door Wolverine:
Hebben jongens die nog maagd zijn de voorkeur bij het kiezen van iemand? Jongens denken zoals vaak gezegd word maar aan één ding. Het is dan een grote prestatie dat ze hun maagdelijkheid kunnen behouden in deze tijden waar het moeilijker is plaatsen te vinden waar geen sex in voorkomt dan wel.
.

27-01-2004, 14:43



Citaat:
Origineel gepost door farid_montana21
rot op man geen een boy is nog maagd oke dus xxx niet slaap of ze zijn zo lelijk dat geen een wijf met hem sex wel in dat geval gaan ze trekken en dan ben je ook geen maagde meer dus 100% vann de boys is geen maagde dames geloof deze shit niet mzzl
je hebt grotendeels gelijk maar als een jongen gaat aftrekken is hij nogsteeds maagd hoor die verliest hij pas als hij het met een meisje gedaan heeft.

27-01-2004, 14:59

Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
Hebben jongens die nog maagd zijn de voorkeur bij het kiezen van iemand? Jongens denken zoals vaak gezegd word maar aan één ding. Het is dan een grote prestatie dat ze hun maagdelijkheid kunnen behouden in deze tijden waar het moeilijker is plaatsen te vinden waar geen sex in voorkomt dan wel.
Als ze werkelijk met heel hun hart van Allah swt houden en in hem geloven dan zullen ze maagd blijven tot ze trouwen inshaAllah...

27-01-2004, 15:15

Citaat:
Origineel gepost door aichakendisa
daarom zijn de meeste mannen geen maagd meer he, anders voelen ze zich een 'loser'.
idd...waar slaagt dit op ?

27-01-2004, 15:23


tegenwoordig.....

27-01-2004, 16:02

Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
Pasop ik ken er toch redelijk wat jongens die nog maagd zijn.
ik geloof heus nog wel dat er jongens en meisjes zijn die nog hun maagdelijkheid hebben.....
maar tegenwoordig is er minder/weinig respect voor het maagd zijn...
dat bedoel ik er alleen maar mee...
het is jammer....... dat mensen de verkeerde pad opgaan....

27-01-2004, 16:13
meisjes en jongens mogen trots zijn als ze nog maagd zijn niet veel mensen kunnen die verleiding aan... Niemand moet zich schamen om maagd te zijn TROTS moet je zijn!

28-01-2004, 12:44

Citaat:
Origineel gepost door farid_montana21
rot op man geen een boy is nog maagd oke dus xxx niet slaap of ze zijn zo lelijk dat geen een wijf met hem sex wel in dat geval gaan ze trekken en dan ben je ook geen maagde meer dus 100% vann de boys is geen maagde dames geloof deze shit niet mzzl
Het is voor zowel man en vrouw 7arem om voor het huwelijk seksueel gemeenschap te hebben. Alleen wordt er meer aandacht besteed bij een vrouw omdat ze kunnen ‘bewijzen’ dat ze maagd/ontmaagd is Mij maakt het niet veel uit of mijn man wel of niet maagd is, maar als hij me gaat afrekenen op of ik wel bloed of niet (ik ben wel van plan om maagd te blijven, maar je bloedt niet altijd) terwijl hij zelf geen maagd meer is, is hij gewoon een hypocriete flxkker (wat heel veel mocro’s dus wel zijn)

28-01-2004, 21:00
Tegewoordig zijn ze eerder bang wat de vrienden van hun vinden dan wat er gaat gebeuren als ze dood zijn
Wees bang voor allah swt en niet voor je vrienden zij zullen je niet naar de hemel brengen maar wel eerder naar de hel

28-01-2004, 21:24

Citaat:
Origineel gepost door Brownhear
meisjes en jongens mogen trots zijn als ze nog maagd zijn niet veel mensen kunnen die verleiding aan... Niemand moet zich schamen om maagd te zijn TROTS moet je zijn!
helemaal mee eens

28-01-2004, 22:10
Een maagd en een niet-maagd moeten gelijke kansen krijgen, iemand die meer zonden heeft begaan dan de ander hoeft niet per see eerder aan de beurt te komen bij een huwelijk.. Zolang iemand berouw heeft getoond naar Allaah, is hij voor mij net als ieder ander persoon..