Bekijk volle/desktop versie : Racisten slaan Arabier (16) dood



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

25-08-2008, 21:04
In het Engelse Hastings heeft een groep dronken racisten een zestienjarige scholier doodgeslagen. Het slachtoffer, Mohammed Al-Majed, overleed aan zware verwondingen aan zijn hoofd, zo meldt The Daily Mail.

Flessen

Het incident had plaats voor een kebabzaak. De tiener, afkomstig uit de rijke oliestaat Qatar, was op bezoek in Groot-Brittannië om de Engelse taal te leren en om vertrouwd te raken met de Britse cultuur. De jongen werd, samen met enkele andere buitenlanders, opgewacht voor de deur van een sociëteit voor uitwisselingsstudenten, die achter de eetgelegenheid ligt. De racisten sloegen zelfs met flessen in op de jongeren. Op Mohammed werd net zo lang ingetrapt totdat hij niet meer bewoog.

Verschrikking

De politie beschouwt de zaak als een "hate crime". Volgens de eigenaar van de kebabtent begonnen de problemen toen een groep bezopen jongeren zich voor de winkel ophield. "De verschrikking die hier heeft plaats gevonden is niet te beschrijven. De aanval was compleet zinloos, er werd niets uitgelokt", aldus de eigenaar van de eetgelegenheid. "De slachtoffers doen geen vlieg kwaad." Inmiddels heeft de politie drie arrestaties verricht.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/08/arabische_scholier_doodgeslage.html

25-08-2008, 21:08


Ik ga dit klote continent echt niet verlaten voordat ik zelf iets aan hun terug zal doen!!!

25-08-2008, 21:10
Fatwa! Fatwa! Fatwa!

25-08-2008, 21:10
Inna Lillahie Wa Inna Ilayhi Raji'oen.

Allah Rahimhoen, en moge Hij de ouders sabr schenken.

Van God komen wij en tot hem keren wij terug

Mag God genade met hen hebben en moge Hij de ouders geduld schenken

25-08-2008, 21:11



Citaat door Bookie:
In het Engelse Hastings heeft een groep dronken racisten een zestienjarige scholier doodgeslagen. Het slachtoffer, Mohammed Al-Majed, overleed aan zware verwondingen aan zijn hoofd, zo meldt The Daily Mail.

Flessen

Het incident had plaats voor een kebabzaak. De tiener, afkomstig uit de rijke oliestaat Qatar, was op bezoek in Groot-Brittannië om de Engelse taal te leren en om vertrouwd te raken met de Britse cultuur. De jongen werd, samen met enkele andere buitenlanders, opgewacht voor de deur van een sociëteit voor uitwisselingsstudenten, die achter de eetgelegenheid ligt. De racisten sloegen zelfs met flessen in op de jongeren. Op Mohammed werd net zo lang ingetrapt totdat hij niet meer bewoog.

Verschrikking

De politie beschouwt de zaak als een "hate crime". Volgens de eigenaar van de kebabtent begonnen de problemen toen een groep bezopen jongeren zich voor de winkel ophield. "De verschrikking die hier heeft plaats gevonden is niet te beschrijven. De aanval was compleet zinloos, er werd niets uitgelokt", aldus de eigenaar van de eetgelegenheid. "De slachtoffers doen geen vlieg kwaad." Inmiddels heeft de politie drie arrestaties verricht.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/08/arabische_scholier_doodgeslage.html


Die heeft ie nu gezien ja.

Als het andersom was geweest, dan was de blanke nu een nieuwe Theo

25-08-2008, 21:12

Citaat door melkisgoed:
Die heeft ie nu gezien ja.

Als het andersom was geweest, dan was de blanke nu een nieuwe Theo

Theo Rembrandt dit keer dan.

25-08-2008, 21:13

Citaat door Bookie:
In het Engelse Hastings heeft een groep dronken racisten een zestienjarige scholier doodgeslagen. Het slachtoffer, Mohammed Al-Majed, overleed aan zware verwondingen aan zijn hoofd, zo meldt The Daily Mail.

Flessen

Het incident had plaats voor een kebabzaak. De tiener, afkomstig uit de rijke oliestaat Qatar, was op bezoek in Groot-Brittannië om de Engelse taal te leren en om vertrouwd te raken met de Britse cultuur. De jongen werd, samen met enkele andere buitenlanders, opgewacht voor de deur van een sociëteit voor uitwisselingsstudenten, die achter de eetgelegenheid ligt. De racisten sloegen zelfs met flessen in op de jongeren. Op Mohammed werd net zo lang ingetrapt totdat hij niet meer bewoog.

Verschrikking

De politie beschouwt de zaak als een "hate crime". Volgens de eigenaar van de kebabtent begonnen de problemen toen een groep bezopen jongeren zich voor de winkel ophield. "De verschrikking die hier heeft plaats gevonden is niet te beschrijven. De aanval was compleet zinloos, er werd niets uitgelokt", aldus de eigenaar van de eetgelegenheid. "De slachtoffers doen geen vlieg kwaad." Inmiddels heeft de politie drie arrestaties verricht.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/08/arabische_scholier_doodgeslage.html


Zinloos geweld om misselijk van te worden.

25-08-2008, 21:15

Citaat door melkisgoed:
Die heeft ie nu gezien ja.

Als het andersom was geweest, dan was de blanke nu een nieuwe Theo


dit slaat weer als een lul op een drumstel


dan vind ik jouw keldergejank nog enigszins amusant

25-08-2008, 21:18
Dit is wel ernstig hoor. Ik hoop dat er hard wordt opgetreden tegen dit soort jongeren.

25-08-2008, 21:19
Hoop dat de daders worden gepakt en gestraft!

25-08-2008, 21:21
Verschrikkelijk.

Ik hoop dat ze die daders snel pakken en hard straffen.

25-08-2008, 21:22
jeetje zeg iemand vermoorden omdat hij of zij anders is ....het gebeurt zo vaak en toch kan ik het niet begrijpen.....zieke monsters zijn het.


25-08-2008, 21:27


dronken waanzinnigen horen achter de tralies voor tientallen jaren

25-08-2008, 21:30
De wereld is totaal naar de klote, dat arme joch was nog maar 16 jaar en dan hoppa, weg leven

25-08-2008, 21:32
Ik hoop dat die klootzakken snel opgepakt gaan worden.
en anders wens ik ze via deze weg de KANKER!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9