Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haarprobleempje.



25-08-2008, 19:25
Ik heb laatst mijn haar blond laten verven en merk dat mijn haar niet zo vol meer is ook is het heel droog geworden terwijl ik voor het blonderen een dikke bos glanzende krullen had.

Welke producten zijn heel goed voor je haar? ( serum, haarmaskers enzo )
Als ik mijn haar weer donker verf blijft het dan nog steeds zo verbrand of word hetd an minder?

25-08-2008, 19:57


Droog haar blijf je houden, alhoewel het met donker haar minder opvalt.

Ik zou zoveel mogelijk maskers in je haar smeren voor ''droog en beschadigd haar'', en natuurlijk olijfolie masker 1 keer peer week.

Succes ermee.

25-08-2008, 20:15
Mijn krullen zijn ook wat uitgezakt krijg ik mijn bos krullen door middel van maskers etc ooit nog terug of is het te laat?

Ik heb btw nog nooit een haarmasker gebruikt dus ik ga het proberen!

25-08-2008, 20:20

Citaat door Katje_:
Mijn krullen zijn ook wat uitgezakt krijg ik mijn bos krullen door middel van maskers etc ooit nog terug of is het te laat?

Ik heb btw nog nooit een haarmasker gebruikt dus ik ga het proberen!

Het is niet te laat, het gezonde haar groeit heus wel weer terug.
Maar je moet haarmaskers in doen voor droog, beschadigd haar en cremespoeling van elvive is erg goed.

25-08-2008, 20:20


goed verzorgen probeer ff niet meer te verven of fohnen. Gebruik amandelolie en olijfolie (opwarmen) en schaf een goede kappersmasker em shampoo aan!!

25-08-2008, 20:22
Waar haal ik goeie haarmaskers vandaan?

25-08-2008, 20:30
ik heb een goeie bij douglas gekocht, hij was wel 30 euro maar wel heel goed. ik zou niks van de drogist kopen hoor, kappersproducten zijn veel beter voor je haar. En t hoeft niet zo duur te zijn hoor

25-08-2008, 20:33

Citaat door Blondje_23:
ik heb een goeie bij douglas gekocht, hij was wel 30 euro maar wel heel goed. ik zou niks van de drogist kopen hoor, kappersproducten zijn veel beter voor je haar. En t hoeft niet zo duur te zijn hoor

Hoe heet dat spul?

25-08-2008, 20:48

Citaat door Blondje_23:
ik heb een goeie bij douglas gekocht, hij was wel 30 euro maar wel heel goed. ik zou niks van de drogist kopen hoor, kappersproducten zijn veel beter voor je haar. En t hoeft niet zo duur te zijn hoor



Dus ik loop gewoon een kapperszaak binnen en vraag naar een haarmasker?
Ik kom nu misschien dom over maar dat komt omdat ik hier helemaal geen ervaring mee heb, ik had een volle bos krullen dus ik deed verder niets met mijn haar ik stijl mijn haar nooit voor een speciale gelegenheid gooide ik gwn mijn krullen los en kreeg duizenden complimentjes.

Nu is mijn haar echt lelijk geworden bah!

25-08-2008, 21:01

Citaat door Katje_:
Dus ik loop gewoon een kapperszaak binnen en vraag naar een haarmasker?
Ik kom nu misschien dom over maar dat komt omdat ik hier helemaal geen ervaring mee heb, ik had een volle bos krullen dus ik deed verder niets met mijn haar ik stijl mijn haar nooit voor een speciale gelegenheid gooide ik gwn mijn krullen los en kreeg duizenden complimentjes.

Nu is mijn haar echt lelijk geworden bah!


ja ik snap het. Maar laat je niet van alles aansmeren door kappers die kunnen er wel wat van! wat je ook kan doen is via internet bestellen, doe ik ook weleens. Je kan bij haarshop.nl goede haarproducten bestellen als je wilt heb ik nog een kortingscode dacht ik. Neem gewoon iets wat geschikt is voor jouw haar. Ik weet dat producten van Sebastian en Fekkai wel goed zijn dus je moet ff kijken wat je zelf wilt. of je gaat naar een goede kapper en vraagt advies welke masker je het beste kan nemen.

25-08-2008, 21:02
maar meid amandelolie en olijfolie doen ook wonderen he, gebruik ik zelf ook!