Bekijk volle/desktop versie : ik weet waarom mannen vreemdgaan



Pagina's : [1] 2

25-08-2008, 18:02
Ik weet waarom alle mannen vreemdgaan:

nou het maakt niet uit hoe leuk/slim/mooi/aardig een vrouw/vriendin is een man zal altijd naar anderen hunkeren......hij wil weten dat hij nog steeds in trek is bij andere dames ...simpel toch............en als hij overdatum is (oud,dik,grijs,gezondheidsproblemen) dan wil hij wel verzorgd worden door zijn vrouw alleen..........

raar maar waar.........het is een feit helaas.......mannen zijn fucking jagers...

dus wat moeten wij dan doen? accepteren? celibaat blijven????

25-08-2008, 18:02


hahah jagers zijn ze zeker!!

25-08-2008, 18:05
waarom kunnen wij ook geen jagers zijn? wie weet misschien komt er daar verandering in

25-08-2008, 18:06
Even voor de duidelijkheid, er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen.

25-08-2008, 18:10


hmmn.........omdat jullie ons hebben gepushd!!!!

ik ben in ieder geval wel monogaam

25-08-2008, 18:14

Citaat door gabriel1890:
Even voor de duidelijkheid, er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen.






Klopt Totaal niet,,
Misschien Bij de nederlanders of bij de belgische dames!
Maar ik heb noooit een marokaanse dame zien vreemdgaaan!
Maar ik zeg dan wel een echte dame!
Mijn man mag alles doen,maar ik zou nooit vreemd kunnen gaan!
is een schande voor heel je familie voor jezelf en zeker onbeschaafd tegen Over allah swt!

Mijn standpunt!!

25-08-2008, 18:14

Citaat door Liba_Hbiba:
jagers moeten prooien hebben en jammer genoeg zijn wij de vrouwen dat en soms ook gay mannen ahahahaha



ik ben geen prooi

maar gay mannen hahaha

p.s. merk je niet dat als een vrouw serieus is dan geeft ze echt alles...100%

25-08-2008, 18:15

Citaat door tabtabzitouna:


Klopt Totaal niet,,
Misschien Bij de nederlanders of bij de belgische dames!
Maar ik heb noooit een marokaanse dame zien vreemdgaaan!
Maar ik zeg dan wel een echte dame!
Mijn man mag alles doen,maar ik zou nooit vreemd kunnen gaan!
is een schande voor heel je familie voor jezelf en zeker onbeschaafd tegen Over allah swt!

Mijn standpunt!!



Right ken zat voorbeelden hier uit de wijk...

25-08-2008, 18:15

Citaat door Liba_Hbiba:
jagers moeten prooien hebben en jammer genoeg zijn wij de vrouwen dat en soms ook gay mannen ahahahaha


Jij hebt humor haha

25-08-2008, 18:16

Citaat door djazairia_nl:
Ik weet waarom alle mannen vreemdgaan:

nou het maakt niet uit hoe leuk/slim/mooi/aardig een vrouw/vriendin is een man zal altijd naar anderen hunkeren......hij wil weten dat hij nog steeds in trek is bij andere dames ...simpel toch............en als hij overdatum is (oud,dik,grijs,gezondheidsproblemen) dan wil hij wel verzorgd worden door zijn vrouw alleen..........

raar maar waar.........het is een feit helaas.......mannen zijn fucking jagers...

dus wat moeten wij dan doen? accepteren? celibaat blijven????
Er zijn heus wel mannen die niet vreemd gaan.
En er zijn zat vrouwen die ook vreemd gaan

25-08-2008, 18:18

Citaat door Scasawia:
Er zijn heus wel mannen die niet vreemd gaan.
En er zijn zat vrouwen die ook vreemd gaan



never met one.

heb veel male friends.........met vriendinnen en toch gaan ze uit hun dak....msn contacten..hyves...uitgaan....op vakantie gaan met vrienden (terwijl mevrouw denkt dat hijfamilie bezoekt).........seks.......

25-08-2008, 18:20

Citaat door djazairia_nl:
Ik weet waarom alle mannen vreemdgaan:

nou het maakt niet uit hoe leuk/slim/mooi/aardig een vrouw/vriendin is een man zal altijd naar anderen hunkeren......hij wil weten dat hij nog steeds in trek is bij andere dames ...simpel toch............en als hij overdatum is (oud,dik,grijs,gezondheidsproblemen) dan wil hij wel verzorgd worden door zijn vrouw alleen..........

raar maar waar.........het is een feit helaas.......mannen zijn fucking jagers...

dus wat moeten wij dan doen? accepteren? celibaat blijven????

Als de vrouwtjes bij hun man blijven (bij eentje dus) dan kunnen die mannen veel proberen maar dan hebben ze niemand om vreemd te gaan ook een optie

25-08-2008, 18:20



Citaat door djazairia_nl:
never met one.

heb veel male friends.........met vriendinnen en toch gaan ze uit hun dak....msn contacten..hyves...uitgaan....op vakantie gaan met vrienden (terwijl mevrouw denkt dat hijfamilie bezoekt).........seks.......


Dan ken jij toevalig alleen dat soort mannen ofzo

25-08-2008, 18:23

Citaat door Samirab_:
Als de vrouwtjes bij hun man blijven (bij eentje dus) dan kunnen die mannen veel proberen maar dan hebben ze niemand om vreemd te gaan ook een optie



ja you have a point. maar ik heb het al gezegd..als een vrouw serieus is dan geeft ze echt 100% voor haar lover/man.....

25-08-2008, 18:23

Citaat door Scasawia:
Dan ken jij toevalig alleen dat soort mannen ofzo



dat soort mannen.

wake up and smell the coffee.........veel mannen zijn zo. ik heb het over collegas op werk..kennissen....normale mensen....

Pagina's : [1] 2