Bekijk volle/desktop versie : Hoe versier je een meisje? VERSIER TIPS....voor beginners



Pagina's : [1] 2 3 4 5

25-08-2008, 13:02
versiertip 10 - Onverschillig doen
Wanneer je met een vrouw praat moet je niet te zacht overkomen. Je kunt het beste wat ruw en onverschillig overkomen. Op deze manier laat je haar zien dat ze moeite moet doen om je te krijgen.

versiertip 9 – Haar vriendinnen
Praat veel met haar vriendinnen. Zorg dat haar vriendinnen je leuk vinden en heb het over haar met haar vriendinnen. Ze zal op deze manier van haar vriendinnen over je te horen krijgen en dan sta je er heel goed voor.

versiertip 8 – Lekkere geurtjes
Draag ALTIJD een lekker geurtje. Vrouwen geven de voorkeur aan mannen die lekker ruiken. Het is misschien een detail, maar in de wereld van verleiden doen de details het hem. Was jezelf ook over je hele lichaam met een douche gel met een lekker geurtje, bij voorkeur dezelfde keur als die van je parfum. Zoek een geurtje dat goed bij je past, een geurtje als Jean Paul Gaultier doet het meestal wel goed.

versiertip 7 - Romantisch
Gedraag jezelf romantisch. Houd deuren open voor vrouwen en koop een roosje voor je partner. Als je zulke dingen in het openbaar toont zullen vrouwen dat enorm waarderen.

versiertip 6 - Vrouwentrekjes
Je kunt aan vrouwen zien dat ze klaar zijn om met je te praten wanneer ze zich zenuwachtig gedragen. Voorbeelden hiervan zijn: Haar goed doen, Sieraden bijstellen, Kleren goed trekken, Make-up bij werken etc.

versiertip 5 – Je staat er alleen voor
Ga eens een keer alleen op stap, op een vreemde plaats waar je niemand kent. Op deze manier zul je jezelf verplichten om met mensen te praten. Op deze manier zul je ook opvallen, omdat je maar alleen staat. Hierdoor zul je ook sneller aanspraak krijgen.

versiertip 4 – Munt tossen
Stap af op een meisje en pak een muntje om te tossen en zeg “Bij kop geef ik jou mijn nummer en bij munt geef je mij jouw nummer”. Gegarandeerd dat je een leuke reactie krijgt.

versiertip 3 – Trots?
Denk niet aan je trots, je bent toch niet bang voor een meisje? Stap gewoon af, op het eerste beste mooie meisje dat je tegen komt en zeg: “Ken je me nog?”. Ze zal dan waarschijnlijk nee zeggen waarop je zegt: “zodadelijk wel”. Hierop start je een leuk gesprek.


versiertip 2 – De leider spelen
Als je ziet dat een groep vrouwen worden benaderd door vrienden van je, waarvan je ziet dat de vrouwen het er niet mee eens zijn, zeg er dan wat van en vraag of de jongens hen lastig vallen. Ze zullen je op deze manier zien als de leider van de groep, wat erg in je voordeel speelt.

versiertip 1 – Oogcontact & lachen
Wanneer je met een vrouw praat moet je haar altijd in haar ogen aankijken en lachen. Tijdens het hele gesprek moet je haar naam herhaaldelijk zeggen. Een mooie lach is de basis van elke man die succesvol is met verleiden. Wanneer je wegkijkt wanneer een vrouw je in de ogen aankijkt dan toon je onzekerheid aan haar, dit is een grote afknapper voor vrouwen

...of heb jij nog andere TIPS?

25-08-2008, 13:03


ga aub opzouten met deze homo tips aub

lekker geurtje, alsof meisjes daarop vallen

25-08-2008, 13:07

Citaat door jamalboy:
versiertip 10 - Onverschillig doen
Wanneer je met een vrouw praat moet je niet te zacht overkomen. Je kunt het beste wat ruw en onverschillig overkomen. Op deze manier laat je haar zien dat ze moeite moet doen om je te krijgen.

versiertip 9 – Haar vriendinnen
Praat veel met haar vriendinnen. Zorg dat haar vriendinnen je leuk vinden en heb het over haar met haar vriendinnen. Ze zal op deze manier van haar vriendinnen over je te horen krijgen en dan sta je er heel goed voor.

versiertip 8 – Lekkere geurtjes
Draag ALTIJD een lekker geurtje. Vrouwen geven de voorkeur aan mannen die lekker ruiken. Het is misschien een detail, maar in de wereld van verleiden doen de details het hem. Was jezelf ook over je hele lichaam met een douche gel met een lekker geurtje, bij voorkeur dezelfde keur als die van je parfum. Zoek een geurtje dat goed bij je past, een geurtje als Jean Paul Gaultier doet het meestal wel goed.

versiertip 7 - Romantisch
Gedraag jezelf romantisch. Houd deuren open voor vrouwen en koop een roosje voor je partner. Als je zulke dingen in het openbaar toont zullen vrouwen dat enorm waarderen.

versiertip 6 - Vrouwentrekjes
Je kunt aan vrouwen zien dat ze klaar zijn om met je te praten wanneer ze zich zenuwachtig gedragen. Voorbeelden hiervan zijn: Haar goed doen, Sieraden bijstellen, Kleren goed trekken, Make-up bij werken etc.

versiertip 5 – Je staat er alleen voor
Ga eens een keer alleen op stap, op een vreemde plaats waar je niemand kent. Op deze manier zul je jezelf verplichten om met mensen te praten. Op deze manier zul je ook opvallen, omdat je maar alleen staat. Hierdoor zul je ook sneller aanspraak krijgen.

versiertip 4 – Munt tossen
Stap af op een meisje en pak een muntje om te tossen en zeg “Bij kop geef ik jou mijn nummer en bij munt geef je mij jouw nummer”. Gegarandeerd dat je een leuke reactie krijgt.

versiertip 3 – Trots?
Denk niet aan je trots, je bent toch niet bang voor een meisje? Stap gewoon af, op het eerste beste mooie meisje dat je tegen komt en zeg: “Ken je me nog?”. Ze zal dan waarschijnlijk nee zeggen waarop je zegt: “zodadelijk wel”. Hierop start je een leuk gesprek.


versiertip 2 – De leider spelen
Als je ziet dat een groep vrouwen worden benaderd door vrienden van je, waarvan je ziet dat de vrouwen het er niet mee eens zijn, zeg er dan wat van en vraag of de jongens hen lastig vallen. Ze zullen je op deze manier zien als de leider van de groep, wat erg in je voordeel speelt.

versiertip 1 – Oogcontact & lachen
Wanneer je met een vrouw praat moet je haar altijd in haar ogen aankijken en lachen. Tijdens het hele gesprek moet je haar naam herhaaldelijk zeggen. Een mooie lach is de basis van elke man die succesvol is met verleiden. Wanneer je wegkijkt wanneer een vrouw je in de ogen aankijkt dan toon je onzekerheid aan haar, dit is een grote afknapper voor vrouwen

...of heb jij nog andere TIPS?





Haha, zelf verzonnen of ergens van ?

25-08-2008, 13:07

Citaat door Clashh:
ga aub opzouten met deze homo tips aub

lekker geurtje, alsof meisjes daarop vallen


...homo tips? van welke stam ben jij eigenlijk? Ok! vertel me waar vallen ze op dan?

25-08-2008, 13:07



Citaat door Clashh:
ga aub opzouten met deze homo tips aub

lekker geurtje, alsof meisjes daarop vallen


Ja duh ..
geurtjes zijn echt verleidelijk.. vooral als je hem in ze nek kust en je ruikt dat.

25-08-2008, 13:08
Bluh.

25-08-2008, 13:09

Citaat door Monaya:
Haha, zelf verzonnen of ergens van ?


..op deze tips reageren en lees de vraag!!!!!!! en niet waar dat vandaan komt! Tjonge

25-08-2008, 13:10

Citaat door Clashh:
ga aub opzouten met deze homo tips aub

lekker geurtje, alsof meisjes daarop vallen


hmm nou er was wel altijd een gast op school die opviel omdat hij altijd heel
lekkr geurtje ophad, maar veder niet bijzonder was ofso.

duss miss sommige meisjes daar wel op letten.

25-08-2008, 13:10

Citaat door Clashh:
ga aub opzouten met deze homo tips aub

lekker geurtje, alsof meisjes daarop vallen



pff kaas analysten

25-08-2008, 13:11

Citaat door touriya_a:
Ja duh ..
geurtjes zijn echt verleidelijk.. vooral als je hem in ze nek kust en je ruikt dat.



julie aithwaigher dames zijn zulke sletjes

25-08-2008, 13:12

Citaat door touriya_a:
Ja duh ..
geurtjes zijn echt verleidelijk.. vooral als je hem in ze nek kust en je ruikt dat.


jij bent een meisje, geen vrouw, je valt op homo's


Citaat door Monaya:
hmm nou er was wel altijd een gast op school die opviel omdat hij altijd heel
lekkr geurtje ophad, maar veder niet bijzonder was ofso.

duss miss sommige meisjes daar wel op letten.


versieren doe je met 2 dingen, er goed uitzien, en leuk kunnen praten

met geur alleen doe je het niet ..

25-08-2008, 13:12
dat werkt alleen bij hollands vrouwtjes!!


Bij marokkaanse, moet je gewoon laten zien wat voor auto je hebt!!


25-08-2008, 13:12



Citaat door touriya_a:
Ja duh ..
geurtjes zijn echt verleidelijk.. vooral als je hem in ze nek kust en je ruikt dat.




ik wist wel dat je nasty was sexy ass

25-08-2008, 13:12

Citaat door jamalboy:
..op deze tips reageren en lees de vraag!!!!!!! en niet waar dat vandaan komt! Tjonge


oké oké

Mijn tip is als je een meisje leert kennen, zit dan niet aan haar.
dus ook niet van die acties van hand aanraken of gezicht of wat dan ook.


Nog een tip praat met beetje fatsoen heren, dus niet ja ken je die ene kk xxxx
dat soort praatjes kan je beter achterwegen laten.

25-08-2008, 13:12

Citaat door Inerzaf:
dat werkt alleen bij hollands vrouwtjes!!


Bij marokkaanse, moet je gewoon laten zien wat je voor auto je hebt!!







Wollahila

Pagina's : [1] 2 3 4 5