Bekijk volle/desktop versie : I don't feel like....



Pagina's : [1] 2 3

25-08-2008, 10:41
WORKING today

Ben te moe.... wil huisvrouw worden

25-08-2008, 10:45


Ruilen?
Ik heb toch niks te doen.

25-08-2008, 10:51
Ik ook man, beghhhh...

25-08-2008, 10:53

Citaat door wittewarda:
WORKING today

Ben te moe.... wil huisvrouw worden


Dat wil ik dus nooit willen zijn he ik ambieer dat echt niet

Hoe is het verder?

25-08-2008, 10:56


een combinatie van die 2 lijkt me leuk
maar alleen huisvrouw worden? uhmm nee doe maar niet

25-08-2008, 11:04
ik ben vandaag ook niet gaan werken .. ik ben 'ziek'
ze willen mij daar weg maar zijn aan het pushen om mijn ontslag te geven omdat ik teveel kost om ontslagen te worden

don't know what to do?

25-08-2008, 11:07

Citaat door Azhaar:
Dat wil ik dus nooit willen zijn he ik ambieer dat echt niet

Hoe is het verder?


Fulltime huisvrouw is ook niet iets wat bij mij zou passen, maar vandaag wil het werken echt niet lukken....

alles ok met mij! En met jou en je meisie? Lang niet gesproken!

25-08-2008, 11:08

Citaat door couscous:
ik ben vandaag ook niet gaan werken .. ik ben 'ziek'
ze willen mij daar weg maar zijn aan het pushen om mijn ontslag te geven omdat ik teveel kost om ontslagen te worden

don't know what to do?


Balen! Heb je een vast contract? Dan is het moeilijk voor ze om je eruit te zetten. Misschien kun je er een lekker bedrag uit slepen...

25-08-2008, 11:09

Citaat door IslamiaWoman:
Ruilen?
Ik heb toch niks te doen.



yallah zied Kom jij hier zitten ga ik lekker naar huis.

25-08-2008, 11:16
nou neem een bak thee, staar even voor je uit en ga dan lekker weer verder aan het werk voor je het weet is de dag weer voorbij

ik zit nu al een paar maandjes thuis en het begint echt weer te kriebelen. ik ben heel mijn ritme gewoon kwijt. ik kan en doe niets meer!

ik moet flink gaan opruimen bijvoorbeeld. eten klaarmaken, noem maar op. maar ik doe niets!

25-08-2008, 11:18

Citaat door wittewarda:
Balen! Heb je een vast contract? Dan is het moeilijk voor ze om je eruit te zetten. Misschien kun je er een lekker bedrag uit slepen...



ja, heb vast contract en werk daar meer dan 5 jaar dus ze zei letterlijk 'jij bent te duur om te ontslagen' en was mij aan het pushen om ontslag zelf te geven??? maar ga dit niet doen als ze niet tevreden zijn moeten ze maar betalen t'is nu bijna ramadan dus ga niet de moeite doen om ander werk te zoeken en heb geen zin om te gaan werken

25-08-2008, 11:20

Citaat door wittewarda:
WORKING today

Ben te moe.... wil huisvrouw worden


Dat hoort bij de maandag meid, denk dat de meesten start probleempjes hebben.

Noona heeft je het juiste advies gegeven.

25-08-2008, 11:24



Citaat door noona:
nou neem een bak thee, staar even voor je uit en ga dan lekker weer verder aan het werk voor je het weet is de dag weer voorbij

ik zit nu al een paar maandjes thuis en het begint echt weer te kriebelen. ik ben heel mijn ritme gewoon kwijt. ik kan en doe niets meer!

ik moet flink gaan opruimen bijvoorbeeld. eten klaarmaken, noem maar op. maar ik doe niets!


Heb je er zelf voor gekozen om thuis te zitten, of is het door omstandigheden zo gekomen?

Als je thuis zit de hele dag leef je met de gedachte dat je alle tijd hebt waardoor je alles uit blijft stellen. Als je verplichtingen hebt dan heb je meer tijdsbesef. Als je iets niet meteen doet dan ben je bang dat je er niet meer aan toe komt omdat je nog van alles moet doen.

25-08-2008, 11:27

Citaat door Langosta:
Heb je er zelf voor gekozen om thuis te zitten, of is het door omstandigheden zo gekomen?

Als je thuis zit de hele dag leef je met de gedachte dat je alle tijd hebt waardoor je alles uit blijft stellen. Als je verplichtingen hebt dan heb je meer tijdsbesef. Als je iets niet meteen doet dan ben je bang dat je er niet meer aan toe komt omdat je nog van alles moet doen.

ik ben thuis gekomen door einde contract wat ik niet erg vond

maar nu komen de muren op mij af en je hebt gelijk inderdaad, ik stel alles uit omdat ik daar toch alle tijd voor heb.

ik verslonz nu makkelijker dan toen ik werkte

25-08-2008, 11:32

Citaat door noona:
ik ben thuis gekomen door einde contract wat ik niet erg vond

maar nu komen de muren op mij af en je hebt gelijk inderdaad, ik stel alles uit omdat ik daar toch alle tijd voor heb.

ik verslonz nu makkelijker dan toen ik werkte


dit wil ik dus niet meemaken..

Pagina's : [1] 2 3