Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen?



27-01-2004, 10:39
Salaam,

Ik ga ins Allah deze zomer trouwen met mijn grote liefde van mijn leven. Maar ik ben zo zenuwachtig voor de grote dag!!! Net als iedere aanstaande bruid!! Maar het is zo hoofdkrakend allemaal. Ik ben wel blij dat ik dan m'n mannetje ins allah ieder dag zal zien.

Maar wat vinden jullie is het acceptabel om op je eerste nacht een string te dragen? Ik zelf ben het niet van plan, maar wat is jullie reactie hierop? Wat is volgens jullie het geschikte lingerie om op je 1ste nacht te dragen!!

Serieuze reacties graag!!!

27-01-2004, 13:11


Waarom zou het niet acceptabel zijn om een string te dragen?
Als het maar een mooi setje is en het liefst wit.


.:UcA:.

27-01-2004, 17:20
tuurlijk zou het wel acceptabel lekker sexy toch is mooi voor je man .........kisses

27-01-2004, 22:55
meid het maakt niet uitt wat voor lingerie je draagt

ik zou voor torselet gaan met kousen aan en string

de torselet kan je onder je bruidsjurk plus voor je huwlijksnacht

mooi meegenomen

veel succes meid

en moge allah je dromen waarmaken

salaam

11-02-2004, 23:56



Citaat:
Origineel gepost door lella_Saloua
Salaam,

Ik ga ins Allah deze zomer trouwen met mijn grote liefde van mijn leven. Maar ik ben zo zenuwachtig voor de grote dag!!! Net als iedere aanstaande bruid!! Maar het is zo hoofdkrakend allemaal. Ik ben wel blij dat ik dan m'n mannetje ins allah ieder dag zal zien.

Maar wat vinden jullie is het acceptabel om op je eerste nacht een string te dragen? Ik zelf ben het niet van plan, maar wat is jullie reactie hierop? Wat is volgens jullie het geschikte lingerie om op je 1ste nacht te dragen!!

Serieuze reacties graag!!!
Hey meid, zolang je maar niet de eerste nacht met zweepjes en handboeien komt aanzetten en blinddoekjes..ahahahhhhaha

Grapje..ik ga eind maart trouwen en ik ga zo een sexy wit setje kopen met die koussen enzo weet ik het allemaal.. mohiem maar je weet vast wel wat ik bedoel.

Ik denk dat als jij een een mooi wit stringetje met bijpassend bhtje enz enz dat je man dat alleen maar mooi en sexy zal vinden..
Dat zien mannen nou eenmaal graag..
Veel plezier en veeeeeeeel geluk toegewenst in je huwelijk inchallah

12-02-2004, 00:02

Citaat:
Origineel gepost door Mylove
Hey meid, zolang je maar niet de eerste nacht met zweepjes en handboeien komt aanzetten en blinddoekjes..ahahahhhhaha

Grapje..ik ga eind maart trouwen en ik ga zo een sexy wit setje kopen met die koussen enzo weet ik het allemaal.. mohiem maar je weet vast wel wat ik bedoel.

Ik denk dat als jij een een mooi wit stringetje met bijpassend bhtje enz enz dat je man dat alleen maar mooi en sexy zal vinden..
Dat zien mannen nou eenmaal graag..
Veel plezier en veeeeeeeel geluk toegewenst in je huwelijk inchallah
Hahahhahhahaha

12-02-2004, 22:36
waarom leen je niet zo setje van je moeder je weet wel die grote onderbroeken als je toch verleggen bent

13-02-2004, 13:44
Bedankt allemaal voor jullie reacties!!!
Het zijn gewoon de zenuwen denk ik. Maar ik ben er gelukkig uit met wat ik ga dragen voor m'n grote dag.
Onder m'n bruidsjurk ga ik een strapless korset aandoen, kleur wit!!
En voor het gebeuren zelf ga ik een lange slipdress aandoen(split aan de zijkant) in het gebroken wit . Met een Bh en een string, de string zelf is een soort van boxer/string, heel erg sexy!

En weten de andere toekomstige bruidjes ook al wat ze gaan aandoen?

13-02-2004, 14:52
nee, ik weet t nog niet... geef ns wat tips