Bekijk volle/desktop versie : DAMES EN HEREN hebben jullie ooit je eigen moeder uitgescholden???



Pagina's : [1] 2 3

25-08-2008, 00:03
Als Je Egt Boos Bent En Je Ma Geeft Je Uren Preken Krijg Je Dan Geen Zin Om Haar Uit Te Schelden Of Houden Jullie Jezelf Gewoon In.ik Ken Iemand Die Zijn Ma Uitscheld Als Hij Geeen Zin In Haar Preken Heeft Maar Zijn Pa Durft Hij Niet Eens Aan Te Kijken..effe Eerlijk Zijn



Ik Kan Me Ma Nooit Uitschelden Ook Al Wil Ze Mij Vermoorden.het Is Je Ma En Blijft Je Ma Maar Veel Mensen Vergeten Hoe Belangrijk Je Ouders Zijn.

25-08-2008, 00:12



Citaat door rabatia,ikram:
Iedereen heeft wel eens een discussie met zijn moeder, en dat je dan denkt van oeeff ja ik weet het nou wel.

Maar je moeder uitschelden allah 7fid dat is wel heel erg vind ik.


JA KLOPT EEN DISCUSSIE HOUDEN WE ALLEMAAL WEL EEN KEER,MAAR EGT UITSCHELDEN WAJOUW DAT SOMMIGE MENSEN HET DURFEN

25-08-2008, 00:13
Nee, heb mijn moeder nooit uitgescholden of vader! Vind dat te erg! Maar schreeuwen kan ik wel af en toe tegen ze

25-08-2008, 00:15
Mijn vader en moeder ? Nooit.

En anders mag ik gelijk op straat slapen denk ik met een hersenschudding.. ik zou niet eens durven als ik naar die klauwen kijk

25-08-2008, 00:19


Nooit.

Ruzie/discussie ja, maar nooit "vieze" woorden gezegd, zoals mijn mamie het altijd zegt.

25-08-2008, 00:20

Citaat door Belleza_beauty:
Nee, heb mijn moeder nooit uitgescholden of vader! Vind dat te erg! Maar schreeuwen kan ik wel af en toe tegen ze


Citaat door LaYasmina:
Soms. Maar ik maak het daarna wel weer goed.

jullie zijn erg man

je eigen moedere die je groot heeft gebracht, die nachte voor je heeft wakker gelegen, die zoveel voor je heeft egdaan en dan durf je te schreeuwen of zelfs uit te schelde

25-08-2008, 00:20

Citaat door Emgrabie:
Mijn vader en moeder ? Nooit.

En anders mag ik gelijk op straat slapen denk ik met een hersenschudding.. ik zou niet eens durven als ik naar die klauwen kijk

HAHAHAHAH MESKIEN NOU DAN ZOU IK HET HELEMAAL NOOIT DOEN.OP STRAAT SLAPEN IS KOUD EN DIE NACHT GAAT ZEKR WEL EEN EEUW LIJKEN. ONTHOU DAT OUDERS ALTIJD OP NMR 1 STAAN

25-08-2008, 00:21
schelden is al erg, maar ik zie ook mensen die hun moeder slaan. Zulke mensen zijn de weg echt kwijt.

25-08-2008, 00:21
Ze staan daar ook met gouden letters op nr.1 after Allah

25-08-2008, 00:22

Citaat door smeagol:
jullie zijn erg man

je eigen moedere die je groot heeft gebracht, die nachte voor je heeft wakker gelegen, die zoveel voor je heeft egdaan en dan durf je te schreeuwen of zelfs uit te schelde



DAT VIND IK OOK MJA SOMS WIL JE OOK WEL UITBARSTEN.GELUKKIG IK HEB WEL VEEL GEDULD

25-08-2008, 00:23

Citaat door smeagol:
jullie zijn erg man

je eigen moedere die je groot heeft gebracht, die nachte voor je heeft wakker gelegen, die zoveel voor je heeft egdaan en dan durf je te schreeuwen of zelfs uit te schelde


Heb jij dan nooit tegen je moeder geschreeuwd? Of n wat hoge stem gebruikt?

25-08-2008, 00:25

Citaat door Be_Quiiettttt:
schelden is al erg, maar ik zie ook mensen die hun moeder slaan. Zulke mensen zijn de weg echt kwijt.



WAJOUW SLAAN die hebben egt geen hart.ik denk dat zulke mensen nooit het goede hun kant op zal komen.

25-08-2008, 00:26



Citaat door amel18:
DAT VIND IK OOK MJA SOMS WIL JE OOK WEL UITBARSTEN.GELUKKIG IK HEB WEL VEEL GEDULD
ja bij mij ook, k zie het mijn broertje wel doen, maar k klap hem altijd, hij heeft nu afgeleerd, ten minste als k er ben

Citaat door LaYasmina:
Me moeder weet gelukkig van zichzelf dat ik het niet altijd meen.
mene of niet, is echt neit goed man, k vind het niet kunne

Citaat door Belleza_beauty:
Heb jij dan nooit tegen je moeder geschreeuwd? Of n wat hoge stem gebruikt?
mijn moeder en ik zijn matties, komt bijna noooit zover en mijn ma is voor rede vatbaar. en zelf ook heel geduldig

25-08-2008, 00:27

Citaat door Emgrabie:
Ze staan daar ook met gouden letters op nr.1 after Allah



klopt

25-08-2008, 00:28

Citaat door amel18:
WAJOUW SLAAN die hebben egt geen hart.ik denk dat zulke mensen nooit het goede hun kant op zal komen.

ja k heb wahd neef meskien die doet dat, zo en in wat voro toestand hij nu verkeert, lahi koen fel3awn

Pagina's : [1] 2 3