Bekijk volle/desktop versie : Oproep aan alle échte moslim broeders & zusters!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

24-08-2008, 23:06



Salaam oe 3alaikoem,

Neem [SIZE="3"][B]niets [/SIZE]serieus in dit hoekje, want waarlijk ik heb even rondgekeken, en vond zoveel onzin, écht zoveel dat het niet eens meer mogelijk is om het te weerleggen, zovéél!!!

Dus doe jezelf een plezier en negeer die onzin die hier verteld word, kijk voor kennis eens op bijvoorbeeld http://www.al-yaqeen.com.

Wallahie, aan één onderwerp op die site heb je meer dan aan alle topics op deze site


Dit is een serieuze naseeha, forums zijn sowieso de slechtste plaatsen om kennis op te doen, alleen al om het feit dat elke jood zich als abu bla bla kan voordoen en waarheid met onzin gemixed als waarheid kan verkopen.

Doe jezelf & de islam een plezier en verdwijn van dit hoekje nadat je deze topic hebt ge-upt om je broeders en zusters te waarschuwen. 3

Wa salaam [/B].

24-08-2008, 23:08


ja alle moslims weg uit islam en ik

24-08-2008, 23:10

Citaat door wrattenzwijntje:
ja alle moslims weg uit islam en ik



up.

24-08-2008, 23:13

Citaat door campinamaroc:
up.

up je nou zijn reactie'?

24-08-2008, 23:15



Citaat door niania:
up je nou zijn reactie'?



beste moslims Campina heeft gelijk... zijn het niet de ongelovigen dan zijn het wel je mede broers en zussen die de ulama uit gaan hangen.


men kan inderdaad hier beter wegblijven op Islam&Ik hier is meer Fitna dan in de film van Wilders ooit gezeten heeft

24-08-2008, 23:20
la hawla walla Quwata illa billah

24-08-2008, 23:24

Citaat door niania:
up je nou zijn reactie'?



Ik bedank die maloot voor het uppen van mijn topic.

Alhoewel ik mijzelf sterk begin af te vragen wie hier de maloten zijn, die zogenaamde vrome moslims die mijn oproep op geheel hoogmoedige wijze negeren nadat ze het WEL gelezen hebben of deze jongeman die hier zijn saaie zondag avond probeert te vullen....

Waarlijk, ik zou hem denk ik eerder als "vriend" nemen dan menig hoogmoedige klootmalloten op deze afdeling.

Al was het alleen al om hem op vrome wijze kennis te laten maken met de mooie, zuivere, relaxte islam.

Want mijn god, wat maakt het grootste gros hier de islam belachelijk!

24-08-2008, 23:27

Citaat door campinamaroc:
Ik bedank die maloot voor het uppen van mijn topic.

Alhoewel ik mijzelf sterk begin af te vragen wie hier de maloten zijn, die zogenaamde vrome moslims die mijn oproep op geheel hoogmoedige wijze negeren nadat ze het WEL gelezen hebben of deze jongeman die hier zijn saaie zondag avond probeert te vullen....

Waarlijk, ik zou hem denk ik eerder als "vriend" nemen dan menig hoogmoedige klootmalloten op deze afdeling.

Al was het alleen al om hem op vrome wijze kennis te laten maken met de mooie, zuivere, relaxte islam.

Want mijn god, wat maakt het grootste gros hier de islam belachelijk!



kijk nu maar uit voordat iedereen weer over je heen rolt en gaat roepen... vriendschap met de ondergetekende is vijandschap met god.

maar vond deze post van je wel groen waard


Wrattenzwijn(tje)

24-08-2008, 23:31

Citaat door wrattenzwijntje:
ja alle moslims weg uit islam en ik


Ik moet jou geloof ik maar eens een lesje gaan leren

24-08-2008, 23:35

Citaat door Mysterious_M:
Ik moet jou geloof ik maar eens een lesje gaan leren


beginnen we bij de basis Tawheed?

24-08-2008, 23:36

24-08-2008, 23:39

Citaat door Mysterious_M:
Ik moet jou geloof ik maar eens een lesje gaan leren



Je moet helemaal niks, je kunt die jongen op een vriendelijke wijze kennis laten maken met de islam en anders laat je hem verder leven en zijn eigen hachie redden.

Als hij de islam eens of vaker heeft beledigd is het voldoende hem er op te wijzen dat dit betreurenswaardig is en dat hij mocht hij er geen berouw voor tonen jegens Allah SWT zolang hij leeft, hij er verantwoording voor moet afleggen jegens Allah SWT nadat hij niet meer leeft, en dát zou zonde zijn.

Verder is het zaak dat je goed begrijpt , dat HIJ en niet ik of jij verantwoordelijk zijn voor zijn daden, goed óf slecht.

Je kunt wel zijn daden de jouwe maken door hopeloze discussies met hem aan te gaan waarbij hij jou of andere leden de kast op jaagt en je dingen laat zeggen die niet met de islam stroken.

Wat ik wil zeggen, is nodig mensen uit tot de islam zoals de profeet vrede zij met hem dat deed, en niet zoals Ahmedmadjidan van Iran of Abdellah van Saodië dat trachten te doen.

Islam & moord/haat/dwang/arrest gaan niet samen in tijd van vrede.


En zolang!!! er niemand openbaar de oorlog verklaart jegens de islam op de paar wereldvervreemders en wereldhaters na, is er GEEN oorlog en zodoende geen reden tot paniek!

24-08-2008, 23:42



Citaat door wrattenzwijntje:
beginnen we bij de basis Tawheed?


Zeker, begin maar You have challenged the wrong one!

24-08-2008, 23:44

Citaat door campinamaroc:
Je moet helemaal niks, je kunt die jongen op een vriendelijke wijze kennis laten maken met de islam en anders laat je hem verder leven en zijn eigen hachie redden.

Als hij de islam eens of vaker heeft beledigd is het voldoende hem er op te wijzen dat dit betreurenswaardig is en dat hij mocht hij er geen berouw voor tonen jegens Allah SWT zolang hij leeft, hij er verantwoording voor moet afleggen jegens Allah SWT nadat hij niet meer leeft, en dát zou zonde zijn.

Verder is het zaak dat je goed begrijpt , dat HIJ en niet ik of jij verantwoordelijk zijn voor zijn daden, goed óf slecht.

Je kunt wel zijn daden de jouwe maken door hopeloze discussies met hem aan te gaan waarbij hij jou of andere leden de kast op jaagt en je dingen laat zeggen die niet met de islam stroken.

Wat ik wil zeggen, is nodig mensen uit tot de islam zoals de profeet vrede zij met hem dat deed, en niet zoals Ahmedmadjidan van Iran of Abdellah van Saodië dat trachten te doen.

Islam & moord/haat/dwang/arrest gaan niet samen in tijd van vrede.

En zolang!!! er niemand openbaar de oorlog verklaart jegens de islam op de paar wereldvervreemders en wereldhaters na, is er GEEN oorlog en zodoende geen reden tot paniek!


Maar lieve broeder, ik heb toch nergens beweerd dat ik met slag en stoot hem zal proberen te overtuigen? Met een lesje leren bedoelde ik letterlijk een les leren. Hij vraagt, ik probeer antwoord te geven. Hij beweert, ik probeer te weerleggen en/of te corrigeren. Nergens is sprake van dwang in de islam en dit weet ik maar al te best

24-08-2008, 23:45

Citaat door Mysterious_M:
Zeker, begin maar You have challenged the wrong one!



huh challenged? jij zou mij toch les gaan geven?

maar ik ben in pm altijd bereid om met respect over allerlei onderwerpen te spreken. dus schroom niet als je het voelt opborrelen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9