Bekijk volle/desktop versie : Geen maagd meer



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-08-2008, 22:54
Sallaam Allemaal.....

Ik open deze topic vanuit ons geloof, Islamitisch gezien....

Maagd blijven tot het huwlijk is 1 ding wat verplicht is in ons geloof, in ons Islam...
Er zijn veel vrouwen en vooral veel mannen die vandaag de dag geen maagd meer zijn....

Wat doe jij als ontmaagd iemand (zowel man als vrouw) om vergefenis te vragen aan Allah swt?
Doen jullie dit uberhaut??

Zijn jullie niet bang voor Allah swt en op de Dag Des Oordeels?

24-08-2008, 22:57


Belangrijke les. Indien je een zonde begaat, hang dit niet aan de grote klok. Hou het voor je.

24-08-2008, 23:07

Citaat door ANTI_PLAYER:
Ik ben nog een beetje maagd.





24-08-2008, 23:07
dat klopt inderdaad wat jij (3ir ana) zegt....
1 van de stappen om vergefenis te vragen aan Allah swt is om de zonde niet te vertellen, aan wie dan ook...

maar voor de jongens en meisje die geen maagd meer zijn, weet jullie wat je te doen staat?
Hoe je vergefenis dient te vragen aan Allah swt?

Want dit is niet niks, zijn jullie niet bang? bang voor wat jullie te wachten staat?

24-08-2008, 23:08



Citaat door ANTI_PLAYER:
Ik ben nog een beetje maagd.


ik vind het jammer dat hier een grap over moet worden gemaakt..
typisch

24-08-2008, 23:09

Citaat door 3ir_ana:
Belangrijke les. Indien je een zonde begaat, hang dit niet aan de grote klok. Hou het voor je.


Misschien dat ze dit ff extra groot op de voorpagina van marokko.nl moeten zetten want volgens my hebben veel meiden dit nog niet gesnapt

24-08-2008, 23:10
Wat je er mee doet is tussen jou en Allah s.w.t

24-08-2008, 23:13
Allah yehdina amien.

24-08-2008, 23:18
En als je man of vrouw er naar vraagt mag je dan liegen?

24-08-2008, 23:20
Wat je ermee doet is zeker tussen jou en Allah swt, maar weten de jongens en meisjes van tegenwoordig wat je moet doen?

Zoals ik al eerder zei: dit is niet niets, en men dient berouw en vergefenis te vragen hiervoor..

Maar weet vandaag de dag hoe de heer of dame dit dient te doen?

24-08-2008, 23:21

Citaat door Grover:
En als je man of vrouw er naar vraagt mag je dan liegen?


Ik heb het nu niet over wat de gevolgen kunnen zijn in dit leven, tussen man en vrouw....nee

maar ik heb het over het feit wanneer deze jongen of meisje voor Allah swt verantwoording dient af te leggen....

Heeft hij/zij genoeg berouw/vergefenis gevraagd hiervoor?

24-08-2008, 23:22

Citaat door Tramhalte:
Allah yehdina amien.



Amien

24-08-2008, 23:25



Citaat door 3ir_ana:
Belangrijke les. Indien je een zonde begaat, hang dit niet aan de grote klok. Hou het voor je.



Eerst genieten van het sexleven en daarna voor je houden?? Nou nee. Daarom is het voor elke persoon aangeraden om naast salaat istighara ook de istijara te verrichten.. Zodat hij zeker van zijn zaak kan zijn.

25-08-2008, 00:16

Citaat door Aboe_Musa:
Eerst genieten van het sexleven en daarna voor je houden?? Nou nee. Daarom is het voor elke persoon aangeraden om naast salaat istighara ook de istijara te verrichten.. Zodat hij zeker van zijn zaak kan zijn.




Niemand is zonder zonde. Toon berouw, maar vertel niet aan de buitenwereld wat je hebt gedaan.

25-08-2008, 00:19

Citaat door 3ir_ana:
Niemand is zonder zonde. Toon berouw, maar vertel niet aan de buitenwereld wat je hebt gedaan.



alsof het wat uitmaakt zeg
of ze het nu weten of niet.

je schaamt je niet voor allah maar wel vor de mensen.
Als ik iets doe wat niet mag dan ga ik het echt niets stiekem doen of zo
dan mag iedereen het zien en weten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5