Bekijk volle/desktop versie : Een vrouw moet altijd haar man GEHOORZAMEN... VRAAG!



Pagina's : [1] 2

24-08-2008, 22:38
stel de man wil wat nieuws in bed uitproberen en zij wil dat niet (wel iets uitproberen binnen het kader van de islam), moet zij dan alsnog gehoorzamen?


of ze heeft er geen zin in, en hij wel... moet zij alsnog gehoorzamen?

kan er binnen de islam sprake zijn van verkrachting binnen het huwelijk?


serieuze vraag naar aanleiding van een discussie die ik met iemand heb gehad

24-08-2008, 22:40


Zolang het binnen het kader van de Islam is, mag je je man niet weigeren.

Daarentegen moet je als man ook wel rekening met je vrouw houden en geen gekke dingen vragen die zij niet wil of als zij zich bijvoorbeeld niet lekker voelt.
Maar goed, dat is meer uit menselijkheid

24-08-2008, 22:40
Ja is verkrachting in mijn ogen, je gaat toch niet iemand dwingen wat voor man ben je dan...eerder een hond...maar hoe het binnen de islam behandeld wordt weet ik niet...

24-08-2008, 22:41

Citaat door aitsa:
Zolang het binnen het kader van de Islam is, mag je je man niet weigeren.

Daarentegen moet je als man ook wel rekening met je vrouw houden en geen gekke dingen vragen die zij niet wil of als zij zich bijvoorbeeld niet lekker voelt.
Maar goed, dat is meer uit menselijkheid

maar daar doen we niet aan

24-08-2008, 22:41


Je mag niet weigeren heb ik gehoord! Maar als ik die dag geen zin heb, geef ik em 50 euro dan gaat ie maar naar de hoertjes!!

24-08-2008, 22:42

Citaat door Lauren:
Ja is verkrachting in mijn ogen, je gaat toch niet iemand dwingen wat voor man ben je dan...eerder een hond...maar hoe het binnen de islam behandeld wordt weet ik niet...

naar mijn mening is dat ook verkrachting, maar vrouw moet man gehoorzamen, en ik weet gewoon dat er mannen zijn die van vrouwen verwachten altijd klaar te liggen met benen gespreid, al hebben ze er zelf geen zin in

24-08-2008, 22:43

Citaat door ADHDtje:
maar daar doen we niet aan


Think, thínk!

Hej, ik zag je smiley net wel dansen lalalalalaaaaa

24-08-2008, 22:44

Citaat door Tawesad:
Je mag niet weigeren heb ik gehoord! Maar als ik die dag geen zin heb, geef ik em 50 euro dan gaat ie maar naar de hoertjes!!

Ik ga snel weer beginnen met bidden denk ik

24-08-2008, 22:45
Denk je dat er nog mannen zijn die zover in staat zijn dus werkelijk hun vrouw te verkrachten?

Ik denk dat om bepaalde omstandigheden best mag weigeren.

24-08-2008, 22:45

Citaat door aitsa:
Think, thínk!

Hej, ik zag je smiley net wel dansen lalalalalaaaaa

mijn smilie is de bom!

24-08-2008, 22:46

Citaat door Oases:
Denk je dat er nog mannen zijn die zover in staat zijn dus werkelijk hun vrouw te verkrachten?

Ik denk dat om bepaalde omstandigheden best mag weigeren.

Ik zou dat ook denken

maar volgens de Islam mag je eigenlijk je man niks weigeren.

en geloof me, er zijn mannen die van dat recht gebruik maken

24-08-2008, 22:49

Citaat door ADHDtje:
Ik zou dat ook denken

maar volgens de Islam mag je eigenlijk je man niks weigeren.

en geloof me, er zijn mannen die van dat recht gebruik maken



Ik denk dat als je ruzie zou hebben en als vrouw zijnde dan weigert, je best mag weigeren. Maar normaal mag je niet weigeren inderdaad omdat dat kan leiden tot overspel.

Maar ja zou wel heel vies zijn, vast van die walgelijke snorremannetjes die ook geen rekening houden met hun vrouw.

24-08-2008, 22:49



Citaat door ADHDtje:
Ik ga snel weer beginnen met bidden denk ik

Jaah de salaat is in de islam wle de belangrijkste jaaah!

24-08-2008, 22:56
Stel nou hé, dat je als vrouw een keer geen zin hebt. In principe mag je je man niet weigeren. Maar, stel ik zeg tegen hem: Schat, sorry heb echt geen zin. Ben te moe vandaag. Dan verwacht ik dat hij mij begrijpt en accepteert. Bedoel, welke man wil er nou sex met een vrouw die er geen zin in heeft?

24-08-2008, 23:52

Citaat door Oases:
Ik denk dat als je ruzie zou hebben en als vrouw zijnde dan weigert, je best mag weigeren. Maar normaal mag je niet weigeren inderdaad omdat dat kan leiden tot overspel.

Maar ja zou wel heel vies zijn, vast van die walgelijke snorremannetjes die ook geen rekening houden met hun vrouw.

als straf omdat ze ruzie met je heeft juist dwingen tot seks


gehoorzamen! bitch!

Pagina's : [1] 2