Bekijk volle/desktop versie : Meiden met hoofdoek zijn echt WAUWWWWWW



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

24-08-2008, 22:09
Vooral met mooie zwarte hoofdoeken en mooie kleren mooi gecombineerd. En mooie hakken en mooie opgemaakt ogen, van die mooie oogjes en mooie lipjes en witte rechte tanden en lange wimpers. Grote grijze Oogjes.



(heb et natuurlijk over me zelf:gniffel







Inchallah ga ik over een week als de ramadan begint een hoofdoek dragen. Heb er zo veeeeel zin in. Ik heb de man van mijn dromen gevonden, hij heeft me gekend zonder hoofdoek. Nu mag ie mij kennen met hoofdoek, laatst had hij mij gevraagd of ik dat wilde dragen omdat hij mijn haren alleen zelf wou zien en wou aanraken. Hij zei: Het is iets dat ik voor me zelf wil.


Ga ik naar me werk met hoofdoek en mijn mooie oorbelletjes in, in styl gekleed gaan enzoo.. Heb zo veeel zin in. Inchallah bijna trouwen dan elke dag en nacht met mijn man zijn, dan gooi ik me lange haren weer los. Alleen als ik met hem ben

24-08-2008, 22:10


meisjes met hoofdoek zijn gatar hoor maar ze zijn wel netals de andere meisje zonder hoofdoek vaak zeggen ze van ik doe geen vriendjes enzo maar echt wel hoor

24-08-2008, 22:11
Als je dan toch hoofddoek gaat dragen, doe dan gelijk die hakjes en die make-up weg.

24-08-2008, 22:12

Citaat door Brengt-Waarheid:
Vooral met mooie zwarte hoofdoeken en mooie kleren mooi gecombineerd. En mooie hakken en mooie opgemaakt ogen, van die mooie oogjes en mooie lipjes en witte rechte tanden en lange wimpers. Grote grijze Oogjes.



(heb et natuurlijk over me zelf:gniffel







Inchallah ga ik over een week als de ramadan begint een hoofdoek dragen. Heb er zo veeeeel zin in. Ik heb de man van mijn dromen gevonden, hij heeft me gekend zonder hoofdoek. Nu mag ie mij kennen met hoofdoek, laatst had hij mij gevraagd of ik dat wilde dragen omdat hij mijn haren alleen zelf wou zien en wou aanraken. Hij zei: Het is iets dat ik voor me zelf wil.


Ga ik naar me werk met hoofdoek en mijn mooie oorbelletjes in, in styl gekleed gaan enzoo.. Heb zo veeel zin in. Inchallah bijna trouwen dan elke dag en nacht met mijn man zijn, dan gooi ik me lange haren weer los. Alleen als ik met hem ben



wtf, hoofddoek en opgemaakte ogen,hakken ye rare

24-08-2008, 22:12


ik begrijp de inhoud van je topic niet.




24-08-2008, 22:12
ik zeg toch meiden met hoofdoek stellen niks voor

24-08-2008, 22:14

Citaat door aitsa:
Als je dan toch hoofddoek gaat dragen, doe dan gelijk die hakjes en die make-up weg.

an rent hij weg en ziet die dat die een fout heeft gemaakt

24-08-2008, 22:15

Citaat door marokkaan18:
ik zeg toch meiden met hoofdoek stellen niks voor




Correc. 'sommige'

24-08-2008, 22:15
IK vind hoofdoek heel mooi staan bij mij, Ik ben heel stout maar die hoofdoek klaart mij helemaal


Is wel classy en I like that.

24-08-2008, 22:15
ja wallah tegenwoordig is ne hoofddoek een accesoire geworden t heeft voor velen geen waarde ni meer en dat vind ik zo jammer en ze doen t uit wanneer ze willen??? echt een spel met die hoofddoek

24-08-2008, 22:16

Citaat door Omaima0:
Correc. 'sommige'

sommige maar dan iets meer

24-08-2008, 22:16
En natuurlijk de eerste stap om het te dragen, vond het wel moeilijk enzo. Nu heb ik er zin in, wil ik het graag omdat mijn lieve aanstaande mij aanspoort en zegt dat ik Wauuww ben Zonder maar met nog veel erger

24-08-2008, 22:16



Citaat door Brengt-Waarheid:
IK vind hoofdoek heel mooi staan bij mij, Ik ben heel stout maar die hoofdoek klaart mij helemaal


Is wel classy en I like that.


Ik geloof er niks van, gewoon weer zo'n zielige topic om meiden met hijab zwart te maken

24-08-2008, 22:16
meesten zijn mooi maar brent waarheid lijkt me een ka7ba weet ook niet wrm

24-08-2008, 22:17

Citaat door Brengt-Waarheid:
Vooral met mooie zwarte hoofdoeken en mooie kleren mooi gecombineerd. En mooie hakken en mooie opgemaakt ogen, van die mooie oogjes en mooie lipjes en witte rechte tanden en lange wimpers. Grote grijze Oogjes.



(heb et natuurlijk over me zelf:gniffel







Inchallah ga ik over een week als de ramadan begint een hoofdoek dragen. Heb er zo veeeeel zin in. Ik heb de man van mijn dromen gevonden, hij heeft me gekend zonder hoofdoek. Nu mag ie mij kennen met hoofdoek, laatst had hij mij gevraagd of ik dat wilde dragen omdat hij mijn haren alleen zelf wou zien en wou aanraken. Hij zei: Het is iets dat ik voor me zelf wil.


Ga ik naar me werk met hoofdoek en mijn mooie oorbelletjes in, in styl gekleed gaan enzoo.. Heb zo veeel zin in. Inchallah bijna trouwen dan elke dag en nacht met mijn man zijn, dan gooi ik me lange haren weer los. Alleen als ik met hem ben




dus je gaat een modehoofdoek dragen gewoon voor de sier..
kun je net zo goed geen hoofdoek dragen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6