Bekijk volle/desktop versie : Nederlanders en hoofddoeken



Pagina's : [1] 2

24-08-2008, 21:48



[Mijn vriendin had vandaag een bad-hoofddoek-dag, soms heb je van die dagen dat ie gewoon niet goed wil zitten . Onderweg naar mijn schoonouders maken we een tussenstop bij de wc op het station. Na de zoveelste poging om haar hoofddoek goed vast te zetten.

Toen ze klaar was, zegt een vrouw, die de hele tijd stond toe te kijken. "Doet dat niet pijn, die naalden in jouw hoofd?"


Ik had het niet meer, kwam gewoon niet meer bij ]

Welke opmerkingen heb jij gehoord?

24-08-2008, 21:50


Dat hoor ik ook heel vaak 'prik je nou nooit per ongeluk in je hoofd'

24-08-2008, 21:50
Ewa ja

24-08-2008, 21:53
Vergeleken met al die andere domme opmerkingen valt deze nog mee.

24-08-2008, 21:53


of `Slaap je nou ook met die hoofddoek`?


24-08-2008, 21:54

Citaat door 3ir_ana:



[Mijn vriendin had vandaag een bad-hoofddoek-dag, soms heb je van die dagen dat ie gewoon niet goed wil zitten . Onderweg naar mijn schoonouders maken we een tussenstop bij de wc op het station. Na de zoveelste poging om haar hoofddoek goed vast te zetten.

Toen ze klaar was, zegt een vrouw, die de hele tijd stond toe te kijken. "Doet dat niet pijn, die naalden in jouw hoofd?"


Ik had het niet meer, kwam gewoon niet meer bij ]


@3ir_ana,

Die naalden door je lippen..doen die dan niet pijn?

24-08-2008, 21:55
Mag je hem wel afdoen voor je vader?

& je broers dan?

24-08-2008, 21:55
Ja waarom al die naalden om lapjes aan elkaar vast te maken, die hoofddoek is er toch niet voor de sier, je kan toch ook een lap stof gebruiken een beige ofzo dat is toch chique...

24-08-2008, 21:56

Citaat door Lauren:
Ja waarom al die naalden om lapjes aan elkaar vast te maken, die hoofddoek is er toch niet voor de sier, je kan toch ook een lap stof gebruiken een beige ofzo dat is toch chique...


Met slingers!

24-08-2008, 21:57

Citaat door 3ir_ana:



[Mijn vriendin had vandaag een bad-hoofddoek-dag, soms heb je van die dagen dat ie gewoon niet goed wil zitten . Onderweg naar mijn schoonouders maken we een tussenstop bij de wc op het station. Na de zoveelste poging om haar hoofddoek goed vast te zetten.

Toen ze klaar was, zegt een vrouw, die de hele tijd stond toe te kijken. "Doet dat niet pijn, die naalden in jouw hoofd?"


Ik had het niet meer, kwam gewoon niet meer bij ]

Welke opmerkingen heb jij gehoord?


Die heb ik ook vaak gehoord. Wat een idioten zeg, alsof je werkelijk naaldjes in je hoofdhuid zou steken. Stel je voor , heel je hoofddroek onder kleine bloedvlekjes.

Deze heb ik ook vaak te horen gekregen:
- Slaap je ook met die hoofddoek?
- Douche je ook met die hoofddoek?
- Ik heb gehoord dat wanneer een moslima een witte hoofddoek draagt, dat ze dan maagd is. Welke betekenis hebben de andere kleuren?

Oef, eerlijk ze zijn wel grappig die Hollanders.

24-08-2008, 21:57

Citaat door aitsa:
Dat hoor ik ook heel vaak 'prik je nou nooit per ongeluk in je hoofd'
Maar dat ze werkelijk dacht dat die naalden in haar hoofd zaten... bij prikken kan ik me nog enigzins wat voorstellen


Citaat door Doortje:
Ewa ja


Het was een goed lachmoment

Citaat door glowing_star:
Vergeleken met al die andere domme opmerkingen valt deze nog mee.


Welke heb jij te horen gekregen dan?

24-08-2008, 21:59

Citaat door Lauren:
Ja waarom al die naalden om lapjes aan elkaar vast te maken, die hoofddoek is er toch niet voor de sier, je kan toch ook een lap stof gebruiken een beige ofzo dat is toch chique...


Ik heb gewoon 1 hoofddoek, maar je hebt toch naaldjes nodig hoor, anders gaat alles verschuiven en valt het misschien verkeerd zodat iemand de boezem kan zien

24-08-2008, 22:00


Wat ik altijd hoor: Heb je het niet warm?
Waarop je alleen maar kan antwoorden: Ja maar in de hel is het vele warmer

24-08-2008, 22:00

Citaat door NordinXL:
nederlandse moslima`s machhalah


Je vat 'm verkeerd.

24-08-2008, 22:00

Citaat door Naoual.:
of `Slaap je nou ook met die hoofddoek`?





Citaat door Darsi:
@3ir_ana,

Die naalden door je lippen..doen die dan niet pijn?
Alleen op het moment van het zetten nu niet meer

Citaat door Omaima0:
Mag je hem wel afdoen voor je vader?

& je broers dan?


Deze komt wel vaker voor inderdaad


Citaat door Lauren:
Ja waarom al die naalden om lapjes aan elkaar vast te maken, die hoofddoek is er toch niet voor de sier, je kan toch ook een lap stof gebruiken een beige ofzo dat is toch chique...


Lees je ergens lapjes? Dus als je 1 hoofddoek draagt, hoef je geen spelden te gebruiken...

Citaat door Delessy:
Die heb ik ook vaak gehoord. Wat een idioten zeg, alsof je werkelijk naaldjes in je hoofdhuid zou steken. Stel je voor , heel je hoofddroek onder kleine bloedvlekjes.

Deze heb ik ook vaak te horen gekregen:
- Slaap je ook met die hoofddoek?
- Douche je ook met die hoofddoek?
- Ik heb gehoord dat wanneer een moslima een witte hoofddoek draagt, dat ze dan maagd is. Welke betekenis hebben de andere kleuren?

Oef, eerlijk ze zijn wel grappig die Hollanders.



Pagina's : [1] 2