Bekijk volle/desktop versie : Spyware



24-08-2008, 20:56
Salaam lieve mensen

Ik hebSpyware op mijn pc.
Het is zo erg dat mijn internet geblokkeerd was.
Nou doet i-net het omdat ik macfee virusscanner op heb gedaan alleen het is niet helemaal voltooid. Ik heb nog steeds die spyware.

Ik las dat het trojaan paarden zijn ( tijdens het scannen van mijn pc )

Ik heb van iemand gehoord ik moet hitman pro ofzo instaleren om het te verwijderen alleen ik weet niet of dat ook betrouwbaar is om hitman te downloaden en van welke site ik het moet downloaden.
Ik heb wel gehoord dat die hitman pro heel goed is.

Kan iemand bij aub helpen om deze spyware volledig te verwijderen.



24-08-2008, 21:03


En deze krijg ik automatisch als ik mijn pc opstart


Dan gaat ie automatisch scannen en dat zegt ie als ik het weg wil halen moet ik me registeren en dat wijst ie me naar zo een site en dan moet ik online abbonoment doen voor zo een scanner van security pack ofzo

24-08-2008, 21:21
ik heb zelf spyware doctor en avast voor virussen. laatste werkt wel voor trojaanse paarden, want ik had er een paar weken geleden zelf ook een en toen heeft ie m in een kluis gezet of zo

24-08-2008, 21:36

Citaat door samiertje9:
ik heb zelf spyware doctor en avast voor virussen. laatste werkt wel voor trojaanse paarden, want ik had er een paar weken geleden zelf ook een en toen heeft ie m in een kluis gezet of zo


ohh ja echt een stomme lastige dingen zijn dat zeg.
Het wilt maar niet weggaan en ik kon niet op het i-net alleen nu wel omdat ik macfee op heb gedownload en alsnog werkt die scanner niet echt goed want 2 dingen doen het niet ..er moeten 4 dingen werken zodat die virusscanner het gaat doen maar toen ik me pc heb gescand heeft ie er 250 ofzo gevonden and that's it , ik bedoel ik verwachte dat ie het zou verwijderen maar alsnog niet...

is het bij jou nu helemaal weg? ik wil i-net bankieren maar dat durf ik geen eens

25-08-2008, 02:21


die moet je niet gebruiken! dat is juist de spyware. download adaware of spybot, of allebei. als je het nog nodig hebt, zeg het dan plaats ik wel link

25-08-2008, 09:39

Citaat door aabbccdd:
die moet je niet gebruiken! dat is juist de spyware. download adaware of spybot, of allebei. als je het nog nodig hebt, zeg het dan plaats ik wel link



Dus ik moet hitmanpro juist NIET instaleren?

Kan je dan aub die link plaatsen van adware die jij zegt?

En hoe weet ik zeker dat ik weer geen virus download als ik die adware ga instaleren?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten

25-08-2008, 12:35
hitmanpro zou je wel kunnen gebruiken..
Maar die xp security center moet je niet gebruiken!