Bekijk volle/desktop versie : Is dit normaal..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-08-2008, 19:26
Ik ben nu ongeveer 5 maanden getrouwd.
Mijn bruiloft heb ik dankzij mijn broers en zussen betaald en sdak kon hij niet veel geven en ik begreep het, omdat hij ook student is.
Ik trouw niet om het geld, maar omdat k van hem hou.

Lmohim. De eerste maanden ging het niet zo goed. Hij heeft mij veel pijn gedaan en begon mij dingen te ontnemen. Ik mocht niet alleen naar me ouders te gaan, alleen samen met hem. En hij begon mij langzaam te sturen in alles. Mijn geld deed hij helemaal in ons spaarrekening en kon bijna niks aan mezelf verspillen.

Hij heeft mij een aantal keer vast gepakt bij me arm en doet zijn hand op mijn mond als ik in discussie. Hij heeft ook een keer op mij gespuugt.

Ik begin ziek ervan te worden. Terwijl ik geen moeilijk persoon ben. Ik doe zo me best voor hem. Ik respecteer zijn ouders en geef letterlijk alles.

24-08-2008, 19:28


Ik denk niet dat dit normaal is ..

dit is mijn tante ook overkomen ze is nu ook een jaar getrouwd en in die tussen tijd mocht zij haar ouders ook niet alleen op zoeken ..

alleen je hebt wel recht op je eigen geld ..
heb je al met hem probere te praten ??
misschien heeft hij wel problemen en wilt hij het niet met je delen ..

wens je veel succes .! mogen allah SWT je steunen in je huwelijk

24-08-2008, 19:30

Citaat door marokaanseSara:
Ik denk niet dat dit normaal is ..

dit is mijn tante ook overkomen ze is nu ook een jaar getrouwd en in die tussen tijd mocht zij haar ouders ook niet alleen op zoeken ..

alleen je hebt wel recht op je eigen geld ..
heb je al met hem probere te praten ??
misschien heeft hij wel problemen en wilt hij het niet met je delen ..

wens je veel succes .! mogen allah SWT je steunen in je huwelijk


Zelfs mijn broer heeft met hem gepraat. Hij veranderde op den duur. Ik mocht uiteindelijk naar me ouders, maar moet voor zessen thuis zijn. Hij heeft helemaal geen geld problemen helemaal niks.

24-08-2008, 19:30
Misschien moet je nu een beginnen met nadenken hoe je het verder gaat aanpakken en wat je verder wilt. Je bent pas 5 maanden getrouwd en het gaat nu al zo laat staan als er kinderen in het spel komen. IK zou maar gauw stappen gaan ondernemen.

24-08-2008, 19:30


hartstikke normaal! marokkaanse sma's moeten hun plek kennen

24-08-2008, 19:31
Is dat niet je eigen schuld, je wist - hoop ik - waar je aan begon.

24-08-2008, 19:32

Citaat door Toverfee:
Ik ben nu ongeveer 5 maanden getrouwd.
Mijn bruiloft heb ik dankzij mijn broers en zussen betaald en sdak kon hij niet geven en ik begreep het, omdat hij ook student is.
Ik trouw niet om het geld, maar omdat k van hem hou.

Lmohim. De eerste maanden ging het niet zo goed. Hij heeft mij veel pijn gedaan en begon mij dingen te ontnemen. Ik mocht niet alleen naar me ouders te gaan, alleen samen met hem. En hij begon mij langzaam te sturen in alles. Mijn geld deed hij helemaal in ons spaarrekening en kon bijna niks aan mezelf verspillen.

Hij heeft mij een aantal keer vast gepakt bij me arm en doet zijn hand op mijn mond als ik in discussie. Hij heeft ook een keer op mij gespuugt.

Ik begin ziek ervan te worden. Terwijl ik geen moeilijk persoon ben. Ik doe zo me best voor hem. Ik respecteer zijn ouders en geef letterlijk alles.

wat persoonlijke vragen:

(nee het is niet normaal dat ten eerste)

-hoe oud was je toen je trouwde?
-hoelang kende je hem voor je trouwde?
-waarom pik je dit van hem?

24-08-2008, 19:33
Dit is helemaal niet normaal!
En wrm doe je niks?

24-08-2008, 19:34

Citaat door _Extravaganza_:
Is dat niet je eigen schuld, je wist - hoop ik - waar je aan begon.


niet echt pientere reactie

hoe kon ze dat nou weer weten??????

24-08-2008, 19:35

Citaat door Carlosss:
niet echt pientere reactie

hoe kon ze dat nou weer weten??????

Het is maar hoe je het bekijkt.
Veel mannen laten voor 'hun' huwelijk al hun ware aard zien & veel dames trekken zich er dan niets van aan in de hoop dat zijn gedrag met de tijd zal veranderen.

24-08-2008, 19:35
wat zeuren jullie nou een man is de baas en hoger als ie ie op haar wilt spugen moet ie dat vooral doen, doe ik ook bij me bitch.. schoonmaken en koken je hebt niets te zeggen! ik ben de baas over het geld en alles anders eeen dikke smack !

24-08-2008, 19:36

Citaat door Push-It:
Een gezegende huwelijk is naar je man luisteren en niet als een wild beest leven

Hij mag haar niet verbieden om naar haar ouders te gaan,
Hij mag niet haar geld afnemen en op een spaar rekening zetten,
Hij mag haar niet slaan(vast pakken en op haar spugen),

Als hij dit niet meer doet dan zou ik pas naar hem luisteren.

24-08-2008, 19:36



Citaat door ADHDtje:
wat persoonlijke vragen:

(nee het is niet normaal dat ten eerste)

-hoe oud was je toen je trouwde?
-hoelang kende je hem voor je trouwde?
-waarom pik je dit van hem?


Ik ben op mijn 23ste getrouwd.
Ik kende hem vanaf 6april vorig jaar, maar we kregen pas gevoelens voor elkaar vorig jaar zomer en alles ging heel snel.
Ik pik het niet van hem.

Mijn vader en broers hebben normaal tegen hem gesproken hoe hij het beste moet doen en wat hij niet moet doen. Maar het bleef slecht gaan.
Ik voelde me zooo depri al die tijd. Ik mocht ook niks van hem vertellen wat er tussen ons speelde. Ik had het gevoeld dat hij dan alles kon doen zonder dat iemand hem kon dwarsbomen.

Ik ben heel naief van aard, maar dit was mijn schrik van me leven.
Momenteel ben ik weer bij me ouders, omdat ik het niet meer aan kon.
De druppel was spugen. Ik heb ook een blauwe arm van hem gehad.

Mijn ouders en broer kwamen me ophalen. Ik ben zo verdrietig!!

24-08-2008, 19:36

Citaat door Push-It:
Een gezegende huwelijk is naar je man luisteren en niet als een wild beest leven


Wat versta je onder het leven van een beest?

24-08-2008, 19:38
@topicstarter

het zijn mijn zaken absoluut niet, maar ik adviseer je op klem, dat wanneer de gast niet bijdraait en normaal begint te doen, je het huewelijk moet stopzetten, tenzij je van em houdt, dan hoop ik dat het goedkomt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5