Bekijk volle/desktop versie : ik wil even eerlijk zijn mascha even waha



Pagina's : [1] 2 3

24-08-2008, 16:32
ik doe vaak heel hard zijn tegen marokkaanse meisjes masha klopt niet wallah. het doet mij wel pijn als ik ze met een kaaskop zie ofzo. onze dames zijn de beste en knapste dames die er rondlopen in nederland wij als marokkaanse jongens moeten voor ze zorgen. sommige zijn idd verkankerd weetje maar niet allemaal je hebt nog goede tussen..

dames jullie zijn top

24-08-2008, 16:33


hah meskien is het pas uit met je vriendin

24-08-2008, 16:33
Dankjewel, dankjewel. Ohhh wat ontroerend. Wehhh, jullie zijn ook top!

24-08-2008, 16:37

Citaat door -Whiteshadow-:
hah meskien is het pas uit met je vriendin

ik kan geen vriendin nemen als ik zelf niet serieus ben weetje. ik laat meisje in haar waarden en ik verkanker haar niet ik wil niet zondes op mijn rug schatje

24-08-2008, 16:37



Citaat door Ait_Saidiaanse:
Dankjewel, dankjewel. Ohhh wat ontroerend. Wehhh, jullie zijn ook top!

kom mij ophelsen

24-08-2008, 16:38

Citaat door Mimisch:
ik doe vaak heel hard zijn tegen marokkaanse meisjes masha klopt niet wallah. het doet mij wel pijn als ik ze met een kaaskop zie ofzo. onze dames zijn de beste en knapste dames die er rondlopen in nederland wij als marokkaanse jongens moeten voor ze zorgen. sommige zijn idd verkankerd weetje maar niet allemaal je hebt nog goede tussen..

dames jullie zijn top

O wat lief van je!
Maar dacht je nu echt dat we op jullie wachten om voor ons te zorgen nigh.. We kunnen zelf ons mannetje staan daarvoor hebben geen Moo7 of 3elal nodig.

24-08-2008, 16:38
Waarom die K woord

24-08-2008, 16:38
Mimisch..!!!

Wat ontroerend!

24-08-2008, 16:39

Citaat door Mimisch:
ik doe vaak heel hard zijn tegen marokkaanse meisjes masha klopt niet wallah. het doet mij wel pijn als ik ze met een kaaskop zie ofzo. onze dames zijn de beste en knapste dames die er rondlopen in nederland wij als marokkaanse jongens moeten voor ze zorgen. sommige zijn idd verkankerd weetje maar niet allemaal je hebt nog goede tussen..

dames jullie zijn top


Ben je een beetje tot inkeer gekomen....en je oude gedachtes laten varen?

24-08-2008, 16:39

Citaat door Merci_N:
O wat lief van je!
Maar dacht je nu echt dat we op jullie wachten om voor ons te zorgen nigh.. We kunnen zelf ons mannetje staan daarvoor hebben geen Moo7 of 3elal nodig.

ewa op bepaalde situaties kan het weetje. hoe vaak wordt een mocro meisje lastig gevallen door een zwarte? in dat geval springen wij in midden toch

24-08-2008, 16:40
hup holland hup


24-08-2008, 16:40

Citaat door Zakenvr0uw:
Mimisch..!!!

Wat ontroerend!

a wallah soms denk ik waarom kunnen we gewoon niet met elkaar lachen en normaal zijn weetje. ik zeg jou eerlijk a wallah ik hou van mijn marokkaanse volk als geen ander

24-08-2008, 16:41



Citaat door GuitarFreak:
Ben je een beetje tot inkeer gekomen....en je oude gedachtes laten varen?

ewa sellek waha awma

24-08-2008, 16:42

Citaat door Hoceimagirlxx:
Waarom die K woord

uhmm ik wee niet

24-08-2008, 16:42

Citaat door Mimisch:
ewa op bepaalde situaties kan het weetje. hoe vaak wordt een mocro meisje lastig gevallen door een zwarte? in dat geval springen wij in midden toch

En als een mocro haar lastig valt? Of neen dan moedigen ze elkaar aan.
Wat ik wil zeggen is gewoon laat ons met rust We kunnen ons plan trekken. We hebben geen bodyguards nodig

Pagina's : [1] 2 3