Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meisjes in marokko



Pagina's : [1] 2

24-08-2008, 16:05

Citaat door kiehhh:
Prachtige dames, veel zijn daar gewoon leuk, hebben iets super leukss, iets prachtigs! Snap niet dat mannen nog van hier trouwen. Ze zullen het vast en alleen doen omdat het makkelijker is. Zeker niet om het uiterlijk en karakter want dat is er gewoon niet hier bij de marokkaanse meisjes.
.

24-08-2008, 16:07


Eerlijk he? Marokkaanse jongens uit marokko zijn hotties. Heerlijke venten. ECHTE mannen. Hier lopen ze met tasjes, skinny jeans etc. Lay7senawn waha.

24-08-2008, 16:08

Citaat door MievrouFatoshj:
Eerlijk he? Marokkaanse jongens uit marokko zijn hotties. Heerlijke venten. ECHTE mannen. Hier lopen ze met tasjes, skinny jeans etc. Lay7senawn waha.

ahahaha hoe lang ben jij niet in marokko geweest dame?

24-08-2008, 16:09

Citaat door MievrouFatoshj:
Eerlijk he? Marokkaanse jongens uit marokko zijn hotties. Heerlijke venten. ECHTE mannen. Hier lopen ze met tasjes, skinny jeans etc. Lay7senawn waha.


Bedoel je die boulevardsletjes met geblondeerde plukjes??
Hier hebben sommige (heel weinig overigens) nog enigzins stijl..

24-08-2008, 16:10



Citaat door MievrouFatoshj:
Eerlijk he? Marokkaanse jongens uit marokko zijn hotties. Heerlijke venten. ECHTE mannen. Hier lopen ze met tasjes, skinny jeans etc. Lay7senawn waha.


Wollah je hebt gelijk!
En dan niet alleen als tegenreactie, op deze topic.
Maar in Marokko, zijn pas échte mannen!
Geen shikie, en doen alsof ze bulken van het geld!

Gwn, lekker mannelijk, zonder opgeschoren kunstwerkjes, dat een kapsel moet voorstellen.


24-08-2008, 16:10
Ik hoop dat je heel gelukkig wordt met die Marokkaanse vrouw uit Marokko. .

24-08-2008, 16:12
Marokkanen van hier en daar.. 1 pot nat. Ik zie tegenwoordig geen verschil meer of kan hun niet meer uit elkaar houden

24-08-2008, 16:13

Citaat door kiehhh:
Prachtige dames, veel zijn daar gewoon leuk, hebben iets super leukss, iets prachtigs! Snap niet dat mannen nog van hier trouwen. Ze zullen het vast en alleen doen omdat het makkelijker is. Zeker niet om het uiterlijk en karakter want dat is er gewoon niet hier bij de marokkaanse meisjes.


ga leven zoeken man, ga jij lekker daar trouwen en laat ons met rust. wij trouwen uit liefde.

24-08-2008, 16:13

Citaat door Mister_020:
ahahaha hoe lang ben jij niet in marokko geweest dame?

Afgelopen jaar.

24-08-2008, 16:19

Citaat door lady_khadija:
Bedoel je die boulevardsletjes met geblondeerde plukjes??
Hier hebben sommige (heel weinig overigens) nog enigzins stijl..


In mijn buurt in marokko, kleine jongens geen schoentjes, lopen iedere dag met hun paps naar de moskee. Ze houden zich niet bezig met styl, ze proberen te overleven, werken hard voor hun geld, ze hebben de kans om te dealen maar doen het niet. Zulke mannen zijn, .




Citaat door Zakenvr0uw:
Wollah je hebt gelijk!
En dan niet alleen als tegenreactie, op deze topic.
Maar in Marokko, zijn pas échte mannen!
Geen shikie, en doen alsof ze bulken van het geld!

Gwn, lekker mannelijk, zonder opgeschoren kunstwerkjes, dat een kapsel moet voorstellen.



High five!

Daar lopen echte mannen.

24-08-2008, 16:24

Citaat door MievrouFatoshj:
Eerlijk he? Marokkaanse jongens uit marokko zijn hotties. Heerlijke venten. ECHTE mannen. Hier lopen ze met tasjes, skinny jeans etc. Lay7senawn waha.


Maar dan moet je wel op het platteland zijn, aangezien veel stedelingen ook die kant opgaan (check alleen al het publiek bij een of andere programma op 2M ) ...

Maar ik geef je deels gelijk. Veel mannen hier zijn veel TE verwijfd en ook nog eens erg lui/verwend .

24-08-2008, 16:26
Kijk niet naar de gefrustreerde wijven a broeder..

Gewoon een meid van marokko nemen.. 9 van de 10 x zijn de meiden van NL al genomen door elke nationaliteit..

24-08-2008, 16:27



Citaat door kiehhh:
Prachtige dames, veel zijn daar gewoon leuk, hebben iets super leukss, iets prachtigs! Snap niet dat mannen nog van hier trouwen. Ze zullen het vast en alleen doen omdat het makkelijker is. Zeker niet om het uiterlijk en karakter want dat is er gewoon niet hier bij de marokkaanse meisjes.
juist gelijk geef ik je, daar zijn ze hardstikke anders!

kun je van het grote deel hier zeker en vooral niet zeggen

24-08-2008, 16:29

Citaat door doremifasola:
Maar dan moet je wel op het platteland zijn, aangezien veel stedelingen ook die kant opgaan (check alleen al het publiek bij een of andere programma op 2M ) ...

Maar ik geef je deels gelijk. Veel mannen hier zijn veel TE verwijfd en ook nog eens erg lui/verwend .


Ik heb het over riffie's.
In Nador, zijn er zóveel, échte mannen!

24-08-2008, 16:29

Citaat door doremifasola:
Maar dan moet je wel op het platteland zijn, aangezien veel stedelingen ook die kant opgaan (check alleen al het publiek bij een of andere programma op 2M ) ...

Maar ik geef je deels gelijk. Veel mannen hier zijn veel TE verwijfd en ook nog eens erg lui/verwend .

Juist dat bedoel ik.

Gewoon dorpjes, want in de grote steden gaan idd de marokkanen daarzo ook de verkeerde kant op.


Pagina's : [1] 2