Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help me



24-08-2008, 15:36
Salaam dames!!!

IK heb een vraag aan een expert als het gaat om zwangerschap. Zoals je weet is het vandaag zondag en kan ik nergens een zwangerschapstest halen. IK heb een vraag...IK denk dat ik zwanger ben doordat ik heel vaak moet urineren en het lijkt alsof ik blaasonsteking heb. En ik heb een soort van kramp in mn buik. En bij het urineren doet t ook een beetje pijn. Verder, eet ik meer dan normaal.

IK hoop dat iemand me kan helpen

x

24-08-2008, 15:39


je hebt toch apotheken die op zondag open zijn kan je daar misschien proberen

Succes dame

ps ook tankstations zag ik ze laatst

24-08-2008, 15:44

Citaat door baberiana:
je hebt toch apotheken die op zondag open zijn kan je daar misschien proberen

Succes dame

ps ook tankstations zag ik ze laatst



Tnx... maar weet iemand die nu online is misschien de voorverschijnselen van iemand die pas zwanger is?

24-08-2008, 15:51
ik ben geen expert, maar wilje wel advies geven.
je schrijft dat je tijdens het urineren pijn hebt, prikt het dan? als dat zo is, dan heb je een blaasontsteking.
je schrijft dat je meer eet dan gewoonlijk: ben je overtijd? wil je het zeker weten ga dan naar de stad naar een drogisterij, bijv etos, kruidvat, DA daar zullen ze vast wel een zwanerschapstest hebben. ze zijn vandaag tot 5 uur open. succes en beterschap.

24-08-2008, 15:53



Citaat door waterijs:
ik ben geen expert, maar wilje wel advies geven.
je schrijft dat je tijdens het urineren pijn hebt, prikt het dan? als dat zo is, dan heb je een blaasontsteking.
je schrijft dat je meer eet dan gewoonlijk: ben je overtijd? wil je het zeker weten ga dan naar de stad naar een drogisterij, bijv etos, kruidvat, DA daar zullen ze vast wel een zwanerschapstest hebben. ze zijn vandaag tot 5 uur open. succes en beterschap.



Nee het prikt niet, maar ik voel gewoon dat ik urineer... en dat geeft niet zo'n fijn gevoel. En overtijd ben ik ook niet...

En ik kan de deur niet uit. Ontvang zometeen bezoek

24-08-2008, 16:36
ik ga je vertellen hoe je weet of je zwanger bent:

je bent moe
voelt je duizelig
misselijk ( van bepaalde etensgeur of van een persoonzelf)
toename van eetlust
hoofdpijn

Dit waren bij mij de voorverschijnselen toen ik zwanger was. Dit was het beginfase. Later als je 2,3,4 maanden bent ga je vaak overgeven, wat in de latere maanden weer over zal gaan. sommige zwangere vrouwen krijgen ook maagzuur tijdens de zwangerschap, maar niet iedereen. ik had het gelukkig niet.