Bekijk volle/desktop versie : dames en heren de beste stam van marokko is ait tagine



Pagina's : [1] 2

24-08-2008, 15:26


ze zijn lief maar als ze boos worden, dan worden ze vuurheet, zo heet dat je blaren krijgt op je tong en gehemelte ait tagine komt op de eerste plaats

24-08-2008, 15:29


Ait tajine djezj is mijn love for life

24-08-2008, 15:32
kom op he ze zijn de beste stam geen enkele marokaan kan aan hun tippen

24-08-2008, 15:42

Citaat door xanissax:
Ait tajine djezj is mijn love for life


Zeggen jullie ook "djezj" voor kip.....ik dacht dat het "freg" was of is dit in het Egyptisch dialect?

24-08-2008, 15:50



Citaat door GuitarFreak:
Zeggen jullie ook "djezj" voor kip.....ik dacht dat het "freg" was of is dit in het Egyptisch dialect?

Ik kan geen egyptisch dus zou het je niet kunnen vertellen

Bij ons is ook gewoon djezj voor kip.

24-08-2008, 16:01

Citaat door xanissax:
Ik kan geen egyptisch dus zou het je niet kunnen vertellen

Bij ons is ook gewoon djezj voor kip.


Ik kan het ook niet zo goed hoor.....ik heb tijdens mijn studie bij een shoarma zaak van een Egyptenaar gewerkt....hij lachte me uit als ik wat zij in het Marokkaans Arabisch, dus ook om het woord "djezj".

Volgens hun spreken ze het echte Arabisch, terwijl het ook een dialect van het Arabisch is.

24-08-2008, 20:04
Ja van die stam kom ik en half ait aghrom, die stammen samen zijn een superteam

24-08-2008, 20:06
DA's een goede..

Wat kan jij heerlijk de draak steken met die stammenstrijd, chapeau..

24-08-2008, 20:09

Citaat door JAMIE_4:
DA's een goede..

Wat kan jij heerlijk de draak steken met die stammenstrijd, chapeau..


JA DE AIT TAGINE ,ZIJN DE ENIGE DIE ALLE STAMMEN VREEDZAAM BIJMEKAAR, KUNNEN BRENGEN. ONZE TOEKOMST ZIT IN DE HANDEN VAN AIT TAGINE


ACH JA IK BEN ZELFS WILIAM SHATNER GEWEEST BIJ MAROKKO.NL DUS, DIT MOET OOK LUKKEN

24-08-2008, 20:11

Citaat door labyrinth:
JA DE AIT TAGINE ,ZIJN DE ENIGE DIE ALLE STAMMEN VREEDZAAM BIJMEKAAR, KUNNEN BRENGEN. ONZE TOEKOMST ZIT IN DE HANDEN VAN AIT TAGINE


ACH JA IK BEN ZELFS WILIAM SHATNER GEWEEST BIJ MAROKKO.NL DUS, DIT MOET OOK LUKKEN



Ik wil wel bij die stam horen.. Jullie eten zeker dagelijks tagine..?

Je cynisme doet het hem, gewoon zo door blijven gaan, met "William shatner kon je al niet stuk.. Wanneer komt hij terug..?

24-08-2008, 20:13

Citaat door JAMIE_4:
Ik wil wel bij die stam horen.. Jullie eten zeker dagelijks tagine..?

Je cynisme doet het hem, gewoon zo door blijven gaan, met "William shatner kon je al niet stuk.. Wanneer komt hij terug..?


Trouwens ik ga nu weer een topic openen, het is een gouwe ouwe en jij was de eerste die erop reageerde kijk zometeen, naar lost in america kijken of je het nog kan herineren

24-08-2008, 20:15

Citaat door labyrinth:
Trouwens ik ga nu weer een topic openen, het is een gouwe ouwe en jij was de eerste die erop reageerde kijk zometeen, naar lost in america kijken of je het nog kan herineren



Hahaha, paas de link dan..Ik ben té lui..

24-08-2008, 20:17



Citaat door JAMIE_4:
Hahaha, paas de link dan..Ik ben té lui..


IK HEB HET AL GEPLAATST 2 SECONDE WERK DEZE MOET JE NIET MISSEN HET WAS JE EERSTE REACTIE

24-08-2008, 20:18

Citaat door labyrinth:
IK HEB HET AL GEPLAATST 2 SECONDE WERK DEZE MOET JE NIET MISSEN HET WAS JE EERSTE REACTIE



je hebt echt talent, maar dat heb ik al zo vaak gezegd.. Doe wat met dit gegeven.. Schrijf een boek, ik zal de eerste aankopen..

24-08-2008, 20:22

Citaat door JAMIE_4:
je hebt echt talent, maar dat heb ik al zo vaak gezegd.. Doe wat met dit gegeven.. Schrijf een boek, ik zal de eerste aankopen..


hahah ik ben niet van de showbiz wereld maar ik moet zeggen het is best wel moeilijk om een verhaal te gaan schrijven, zelfs de beste schrijvers vinden het moeilijk hmmmm maar nu dat je het zegt ik heb wel weer zo,n verhaal in m,n hoofd iets met triller bij marokko.nl wie weet wordt het een best seller

Pagina's : [1] 2