Bekijk volle/desktop versie : boekenvergoeding..



Pagina's : [1] 2

24-08-2008, 12:28
Salaam mensen,

Ik studeer dit jaar aan het eerste jaar sjd en ik had een vraagje over een vergoeding van je schoolboeken. Ik hoorde van een vriend dat je een vergoeding kan vragen voor je schoolboeken nadat je ze hebt gekocht,
weet iemand hier of dat waar is of juist niet???

24-08-2008, 12:41


Mijn zus, Zit op de uni, haar boeken zijn vet duuur

In ieder geval .. wat mijn vader heeft gedaan ... allebonnen bewaard..
3 boeken kosten haar al gauw 400 euro En dat iedere 10 weken ..

.. Dus mijn vader allebonnen bewaard en bij de belastingafgifte als kosten bij verrekend ... ze heeft er in totaal zn 879 voor terug gekregen alleen voor de kosten van de studieboeken ..

Het heeft mijn vader 34.95 gekost om bij zn kantoor langs te komen en die doen het allemaal voor hem

24-08-2008, 13:15
okej dus dan moet ik de bonnetjes bewaren ik ben ong. op 390 uitgekomen met de boeken maar dit jaar betaal ik ze zelf dus dat is voor mij wel veel. dus als ik de bonnetjes bewaar kan ik aan het einde van het jaar een bedrag terug krijgen??

24-08-2008, 13:23
Als het goed is .. wel ..

tenzij je veel verdiend enzo ...

Mijn vader werkt alleen en verdiend niet zo heeel veel, mn zus krijgt niet voldoende van de ib-groep .. dat red je gwn niet ...

24-08-2008, 13:31



Citaat door Lynn:
Als het goed is .. wel ..

tenzij je veel verdiend enzo ...

Mijn vader werkt alleen en verdiend niet zo heeel veel, mn zus krijgt niet voldoende van de ib-groep .. dat red je gwn niet ...